26. 11. 2019

Mrcha obezita


Obezita, to je mrcha,
nešťastným ten, kdo jí prchá,
nebo ona se drží mocí
před níž není pomoci.


Možná špajzku zatlouct hřebem,
když k tomu má sílu jeden,
ledničku pak na řetěz dát
a zvečera u ní hladový řvát.

Sbohem dortíčkům slaďoučkým,
sbohem buchtičkám chutňoučkým,
kručící žaludek těšit a tajně mu slibovat,
že přec jen mu mlsání dáme,
že to tak jistě nenecháme,
protože prostě hlad je hlad.

7 komentářů:

  1. Já už rezignovala... a dortíčky a buchtičky si dopřávám jak to jde...   

    OdpovědětVymazat
  2. Když je všeho s mírou, je to cajk .

    OdpovědětVymazat
  3. Když člověk ví jak na to, nepotřebuje dávat na lednici řetěz

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Já taky, nějaké to deko navíc zase nemůže tak škodit, ne?[2]: No jo, když, to je jaksi způsob podmiňovací, někdy to prostě neklapne...   [3]: No, na tom asi něco bude, ale podmínka je, že ten řetěz musí nejdřív mít   [4]:
    Jeden punčový,
    pravda to se ví,
    figuru nezkazí.

    OdpovědětVymazat
  5. Když je ženská ve stresu, tloustne. A šťastná hubne.
    A čokoláda a dortíčky zlepšují náladu, odbourávají stres a navozují pocit štěstí...
    Takže já se vesele umlsávám z obezity.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Tak z toho mám teď docela zmateček. Nevím, kam se přiřadit. Já mám depky i pocity štěstí. Proto budu ctít tvou radu ulmsávat z obezity. To se mi zdá rozumné.   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝