18. 1. 2020

Hloupost, štěstí a psí chlupy.



Vonehdá měla Vona ke mně zasejc hodně zdlouhavej projev.
Bylo to ňák v tý době, co se mi nepodařilo správně přistát na vopěrce jejího, teda vlastně mýho křesílka, bohužoužel zrovinka v tý době, kdy vona na něm byla zasalašená a mě tak ňák sklouzla packa a svym pečlivě pěstovanym drápem sem jí hnedlinko porozpárnul stehno. Vona teda dobře ví, že já nerad, že jo, nejsem přece žádnej sadistickej kocour, ale přes to sem si musel vyslechnout její votravnej a dlouhej monolog.

"Tedy Číčo, nedávno jsem někde četla, jaký je rozdíl mezi bohatými a šťastnými lidmi a já ti to povím, i když to ještě trošku poupravím.
Tak poslouchej dobře Číčo. Bohatí lidé mají na oblečení značkové výšivky a šťastní lidé mají na oblečení psí a nebo kočičí chlupy, no a nebo obojí. A taky někdy rozervanou kůži od kočičích drápů."


Sem tedy mňouknul, že ten dovětek si mohla vopravdu vodpustit, páč musí ouplně dobře vedět, že sem to schválně neudělal, ale vo těch chlupech, to je faktys zajímavá myšlénka. To by teda znamenalo, že Vona musí bejt vrcholně šťastná, páč Vona nemá chlupy jenom na voblečení, ale tady v tý familii je mají všichní všade. Prostě jako ukázka z hodně šťastnýho domova. Vona někdy dost zoufá, že máme zvířecí chlupy i v polívce, ale to dělá určitě enom tak na voko, páč já i čoklice jí svejma chlupama zajišťujeme přímo kila štěstí.


Sice tomu moc nerozumim, proč by jeden měl bejt šťastnej z toho, že má na voblečení psí a nebo kočičí chlupy, ale asi to bude kvůlivá tomu, že lidi by chtěli taky takový prima huňatý kožíšky jak máme my zvířátka, ale mají prdlajs a tak si aspoň lepí ty naše, co z nás vypelichají. A vona asi nemá těch vypelichanejch chlupů dost, páč má eště čtyry plyšový medvědy, který sou taky chlupatý.


Čoklice Žolina má dokonce dvoubarevný chlupy, aby byly pěkně vidět na každým voblečení, určitě si je nechala tak schválně narůst, páč je velká podlejzačka a asi chce, aby ty její chlupy vynikly jak na světlým, tak i tmavým voblečení.

Vona teda čoklice se nám dokázala za tu dobu, co se k nám nakvartýrovala docela slušně přechlupit. Z černýho mrňavýho štěněte se stala skorem blonďatou psicí, ale hloupatá je furt stejně. Škoda, že Vona při tom svým velkým monologu ke mně, nedefinovala, jak je to vlastně s hloupatejma lidmama. Estli taky hloupatý lidi mají na voblečení psí chlupy a nebo ty značky.


No, nakonec mě je to dočista fuk, ať si tam mají co chtějí, že jo, ale já sem docela pochopil, že Vona musí bejt ráda, že nás má, ať chce a nebo nechce, páč zvířecí chlupy na vohozech jsou prostě záruka lidskýho štěstí.

23 komentářů:

  1. U nás jsou kočičí chlupy i na stropě... záhada jak je tam ty kočky umisťujou!     

    OdpovědětVymazat
  2. Vskutku, někteří lidé jsou o chlup šťastnější.
    (Ale bohatí zase mohou pustit chlup a koupit si norkový kožich. Máš rád norky, Číčo?)   

    OdpovědětVymazat
  3. Milý Číčáčku,
    ty ses zas činil! Holt, co neudělá Vona, to musíš na blogu dohnat ty, viď? Já v poslední době tady ty 3 (!) sousedčiny kočky vídám málo a je mi to dost líto. Pozdravuj svou paničku, kocourku chlupatej.

    OdpovědětVymazat
  4. To je milé. U nás jsou psí chlupy taky všude, ale naše chlupáče milujeme a jsme šťastní, že je máme.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Tak to už je tedy opravdu kumšt, vítej v klubu šťastlivců.[4]: Tak to prostě je, my, co máme chlupáče, na nějaký ten chlup nehledíme..

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Norky rád nemam, páč bych je asi nemohnul zakousnout. Voni sou asi velký a rvavý.A asi taky pouštěj chlupy, že jo? Jo, dyby to byla myš, to by se vo tom dalo uvažovat, ale norek? To fakt ne..   [3]: Si hodná, že mě máš ráda, ale já jí pozdravovat nebudu, páč s ní zrovinka nemluvim. Zase na mě ječela, potvora.   

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych jednou hrozně moc chtěla kočičku! Ale manžel by radši psa. Jednou bude kompromis a pořídíme si kočku.

    OdpovědětVymazat
  8. Popravdě, z psích chlupů moc šťastná nejsem. Nebydlí tady třičtvrtě roku a chlupy nacházím pořád.
    Asi nejvíc mě štvaly v cukroví.
    Jestli ono to nebude tím, že psík chodí na návštěvy, aby mi nebylo smutno.
    Co si budem povídat, je to ta největší pravda. Ti, co mají doma zvířecí chlupy jsou šťastnější.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Kompromis bude, až si pořídíte kočku i psa a nebo si nepořídíte nic. Kdybyste si pořídili jenom kočku, bylo by to tvoje vítězství. Což zase na druhou stranu, nemůže škodit... malé sladké vítězství.[8]: Platí úměra přímá, čím víc chlupů, tím víc štěstí.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Bylo to myšleno jako vtip. Samozřejmě chápu, co znamená kompromis

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Jo, tak tomu se říká vyšší level. To mi nedošlo. Mám se ještě pořád co učit... Dobrý...   

    OdpovědětVymazat
  12. " Mám   německou  dogu !
    chrápu  s  ní  v  koutku,
    ... ( má  osmdesát  šest ve  kohoutku )
    ... jest  to  můj  ,,drobeček,, !  máme  se  rádi !... jen  u  žrádla  nejsme  kamarádi !Křičím :  Tu  tvoje  miska  je !.. v tuhletu  misku  dej  ženo  mně !! "... chvilku  jen  mlaskání... ¨
    Mlčení ...... tu  za  dvou  hrdel  zní  vrčení !
    ( jak  by  psík  nadával: " Tyyy ?  sprostý !!"...   křičí  muž :  "Jedeš  mi  od  kosti ?!!  vrčí psík : " Tahleta  kost  tvoje  není !!"Obou  zuby  jsou  vyceněny !" Máňo ! pocéém !"  řve  tchán (dědek  starý )
       " Manžel  se  s  dogou  zas  pokousali !!
       Polij  je  vodou  a  hoď  na  ně  deku !"Ta  běží, nemoha  popadnout  dechu,
    však  vidí :  po  rwačce  už  ani  slechu !
    "  Již  oba  chrápají  ve  pelechu !"
    huláká  žena
    a  zahuhlá  temně :" Jen ještě  jednou !
    ... už  neserte  mně !

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherný kočičí rozbor témata týdne. Opravdu moc krásné a originální. Ráda volím do výběru na téma tohoto týdne za sobotu

    OdpovědětVymazat
  14. Ty, Číčo, to je docela zajímavá teorie. Akorát teda nevím, sousedka má čoklici, já s ní do kontaktu nepřijdu, ale její chlupy mám doma taky. Tak bych jí asi měla poděkovat, že jsem šťastná, co myslíš?

    OdpovědětVymazat
  15. Kdyby těch chlupů bylo na jednoho moc, taky se můžou začít paklíkovat a prodávat. Jen tak, pro štěstí, pro ty, co nemají dost vlastního .

    OdpovědětVymazat
  16. S morčecími chlupy to funguje také, můžu potvrdit...

    OdpovědětVymazat
  17. [13]:
    Trochu rvačky před spaním,
    završíme spoluchrápáním...
    Óóóó bravóóó´...   [14]: Díky za výběr, mám radost [16]: Začínám distribuci, jelikož nemusím čekat pouze na samovypadávací chlupy, ale mohu větší množství též docílit pravidelným vyčesáváním, matroše bude dost. [17]: Tak to věřím, protože jsme též žili s morčetem. jednou sestava pes a morče a podruhé morče a kočka.

    OdpovědětVymazat
  18. [15]:Tak to jo Janinko, to by bylo vod tebe moc pěkný. Dala bys tím najevo, komu vděčíš za svý štěstí.   

    OdpovědětVymazat
  19. A já musím kromě chlupáčů pochválit nový obleček blogu, je příjemný oku i duši

    OdpovědětVymazat
  20. Můžu podepsat, mám to z první ruky. Jsme zřejmě velmi šťastná rodina, protože chlupy máme úplně všude a když máme vyjet někam mimo obec, musíme se nejdřív vzájemně obrat. Je to ale zbytečné, pes jezdí všude s námi a auto je od něj celé zachlupacené.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Díky za pochvalu nového kabátku, myslím, že ale ještě není definitivní.[21]: Šťastných rodin není nikdy dost a proto ať žijou chlupáči...   

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝