23. 1. 2020

Nabídněte


Kdo mi prodá soukromí,
co obstarat si neumím,
kdo nabídku udělá,
na štěstí mi zadělá.


Platím v eurech, markách či dolarech,
nabídněte a stanovte si cenu,
kdo nemá co nabídnout má tedy pech,
já totiž uznávám jen tvrdou měnu.

Neváhejte, nabízejte, dokud mám čím platit,
po soukromí, klidu a tichu zcela jistě toužím,
pospíchejte, nabízejte, nemáte co ztratit,
než se v tomto hlučném světě dočista usoužím.

34 komentářů:

  1. Cha chá, milá Valin,
    neusíš se soužit.
    Nech si svojí tvrdou měnu,
    můžeš našim sloužit.Domeček je na samotě,
    leží kdesi u lesa,
    chodí tam jen prase, srnka
    a srdéčko zaplesá.Táta stejně slyší houby
    a moc toho nevidí,
    maminka zas leží v knížkách,
    je daleko od lidí.Uslyšíš jen ptačí zpěvy,
    tam Ti bude skvěle.
    Jen sluníčko, mrcha jedna,
    ráno kouká do postele.

    OdpovědětVymazat
  2. Marky bych mohl nést tak akorát jako Stěpán do Svícarské banky...

    OdpovědětVymazat
  3. Zájemců o takový skvělý obchod bude jistě tolik, že u tebe kvůli tomu soukromí bude pěkně rušno .

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá na aukci a útěk ze světa!!!     

    OdpovědětVymazat
  5. Taková nabídka a celá zadarmo?
    Že bych svý prachy nabídla nadarmo?Tak bych se vsadila, že něco v tom vězí,
    že by tvá dobrota neznala mezí?Dnes, kdy všechno je za prachy a musí se koupit,
    mám tady nabídku zdarma do ráje vstoupit.Zázrak díky o díky.     

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Tak tady z obchodu nebude nic       [3]: Asi jsem to dobře neuvážila, je tedy fakt, že nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Tak napíšu, že jsem nesolventní a zase bude relativní  klid. [4]: A dokonce zadarmo, mám od Baruschky nabídku ZADARA. ještě ušetřím...   

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Jak zadarmo? Neboj, u našich si to odmakáš. Dřevo na zimu je potřeba vždycky a nějaká ta zahradní práce se taky určitě najde.
    A v případě špatného počasí se dá vždycky vyklízet půda.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:
    Tak Barusch z toho nebude nic,
    z takový práce byl by mi hic,
    já chtěla bych za pecí ležet,
    a ne se dřevem na půdu běžet...

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem se lekla, že jsem na jiném blogu, Val! Hezký, to jsi tu naposledy ještě neměla, ne?

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Máš pravdu, je to asi její druhý blog?

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Neboj, jsi zcela správně, jenom jsem si blog převlékla     [10]: /9 Blog je porád stejný, jen jsem udělala nový layout. Víš přece, že ráda layouty dělám a zkouším...
    Kdysi si objevila jeden můj zkušební a já tvůj komentář z roku 2016 jsem objevila až nyní, když jsem si na něm zkoušela můj nový design..   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: No, tak to s tím komentářem je dost vtipný! A zároveň i lehce smutný, ale přesto k smíchu. Samozřejmě to o tobě vím (vždyť tu máš na to i speciální rubriky), ale tahle konkrétní podoba ve mně vyvolává pocit déjà vu! Nechci tím říct, že bych něco podobného už viděla, spíš to ve mně vyvolává takové "domácí" pocity.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Tak to je dobře, aspoň se tu budeš cítit jako doma.
    Já vím, že ty víš, s tím komentem a layoutem jsem se to snažila vysvětlit Kitty. Ta kdysi objevila jeden můj zkušební blog a byla z toho nějak zmatená, protože tenkrát nevěděla, čemu se říká layout.

    OdpovědětVymazat
  14. Nuže dobrá, už jdu k činu
    připrav tisíc bitcoinů...

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:
    Jak si jen budeš přát,
    však posečkej,
    musím je nejdřív narubat..[15]:   

    OdpovědětVymazat
  16. [16]:
    Kde bitcoiny "narubat" se dají?
    Přede mnou to nikdo neutají!
    Prozraď, kde penízky se válejí?
    Nazveme to bitcoinovou álejí!

    OdpovědětVymazat
  17. [17]:
    Tak ti povím, je to dřina,
    a je nutná elektřina,
    snad abys ses raději,
    prošla jinou alejí...     

    OdpovědětVymazat
  18. [18]:
    Dřina v tom dnešním světě,
    asi nám tu štěstí nepokvete...

    OdpovědětVymazat
  19. " Syrečky  dám  si !!"" Fuj !  do  hajzlu  jděte !"... " Tak  alespoň  romadůr  nabídněte !
    dobrý  jest  rovněž  a  podobně  smrdí..
    muž  pozved  nohu,
    řka :  "  Takto !!"... a  prdí !!Prodavač  křičí :  " To  není  lidský !!i d i o t e !!  jste  v  papírnictví !"" Cóóo "  ve  hokynářství... jááá...
    nejsem  zde ??
    Promiňte... pardon... já  splet  jsem  se !!
    jááá... čichaje  cestou jsem... jakoby  tušil "....... a  usral se,  až  všechněm  zalehly  uši !!"  Ten  swiňák !  ten  nám  tu  ,,zatopil,, !"smradlavý  muž, aniž pozdravil,
    zmizel, jak kdyby  se  vypařil
    a nikdo nazjistil, kdo  to byl !

    OdpovědětVymazat
  20. [19]:
    Ono vždycky všechno nějak dopadne,
    mnohdy nás i štěstí přepadne...   

    OdpovědětVymazat
  21. [20]:
    Smradloun jeden popletený,
    netuší, že nemá ceny,
    syrečky v papírnictví žádat,
    a naději do toho vkládat..   

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: [22]:
    Syrečky, ó, jak ty mám ráda,
    choutky mám na smradlavého kamaráda!

    OdpovědětVymazat
  23. Tak nevím, co se mi líbilo víc, jestli veršování od Valin nebo komentáře pod ním

    OdpovědětVymazat
  24. [23]:
    Na syreček pivínko,
    třeba jenom malinko,
    jeden loček nebo pět,
    hned bude krásnější svět...[24]: Díky, nějak mě to veršování bere.   

    OdpovědětVymazat
  25. [25]:
    Pivo?
    Jen to ne!
    Na tenhle nápoj já říkám
    ble-ble-ble!

    OdpovědětVymazat
  26. [26]:
    Prý po syrečku žízeň je,
    a kdo žízní, prohraje,
    tak smoč hrdlo čím jen chceš,
    ale s citem, to mi věř..

    OdpovědětVymazat
  27. [27]:
    Tenhle sýreček ve mně
    žízeň nevzbudí.
    Z úst mých však pak
    lehce zasmrdí!

    OdpovědětVymazat
  28. Zubní pasta potom
    ke slovu přijít musí,
    čistím zub za zubem
    jak hejno bílých husí.

    OdpovědětVymazat
  29. [28]:[29]:
    Chrup bělostný a čistý,
    kvalitní zubní pasta jistí.Kam až se dostaneme, co? Přes jednu Fredyho báseň.
    Já mám teď docela dojem, že jsem vyveršovala docela slušný reklamní slogan..     

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: Musíš ještě uvést ZNAČKU té zubní pasty! Fredy mě taky po STRAŠNĚ dlouhé době navštívil, tak jsem si radostí poskočila 1,2 m vysoko.

    OdpovědětVymazat
  31. Vypadá to tady jinak a je to moc pěkné. Já když hledá opravdu soukromí, klid a ticho, vezmu si Charlieho a foťák a jdeme do lesa, tam je pořád ještě docela klidno, zvlášť teď, když běžkaři jsou bez sněhu a na houby je ještě brzo.   

    OdpovědětVymazat
  32. [31]: Já nevím, jestli se smí na blogu dělat reklama hihihihi, víš jak to dneska chodí... tak raději budu mlčet..
    Fredy, blogový fantóm asi potěší každého blogera. Když jsem začínala blogovat, tak se tradovalo to, že kde Fredy nenechá své kukaččí vjce, to že není opravdový blog.   [32]: Já taky ráda courám po lese se psem. Člověk si tam opravdu vyčistí hlavu a srovná myšlenky...

    OdpovědětVymazat
  33. [33]: No, tak to nevím - na Blog.cz byl u mě relativně často, pak ještě zpočátku na Blogspot - a teď po dlouhé době... Já ale taky prakticky přestala psát odborné články. Třeba mu chybí.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝