7. 1. 2020

Stále jen hledám


Proč já pořád jenom hledám,
že si pokoj taky nedám,
hledám všude, vezmu brýle,
za chvíli musím být u cíle.


I s brýlemi nenacházím,
zoufalstvím už zřejmě scházím,
hledám všude, vezmu lupu,
vidím však jen prachu kupu.


Proč mi nikdo nepomůže,
jeden sám to těžko zmůže,
hledám vkleče, hledám vleže,
nevypadám nijak svěže.


Ale já už přece vím,
jak si snadno poradím,
podám si já INZERÁT,
vždyť o tom už dávno sním.


Hledám lepší zítřek zoufale,
neb se mi beze stopy ztratil,
věřím však stále velmi troufale,
že najde se ten, kdo by mi ho vrátil.

18 komentářů:

  1. Hele, tak to je nás asi víc, kdo hledají lepší zítřek. Já taky a taky furt nenacházím....

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně napsané. Jsem taky další v řadě, je nás takových hodně. Pořád se píše o světlých zítřcích, ale zatím sotva vidíme přítmí, nanejvýš rozbřesk. Je zde ale naděje - že si aspoň každý jeden můžeme udělat lepší den a trošku se pokusit o lepší vyhlídky. Docela lituju našich mladých lidech - ti mají táhnout káru budoucnosti dál, ale zatím mají vážné hmotné i duchovní starosti.
    Aspoň dnešek aby byl lepší - to jde si říkat každé ráno

    OdpovědětVymazat
  3. Básnické máš střevo pružné,
    závidím ti, neb já už ne.
    To moje je jaksi slepé,
    snad už brzy bude lépe Ale nějaké verše mi naskočily po přečtení tvé bezva básně, takže hurá, asi bude článek Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Já ho zas tak nehledám, nemůžu přece najít lepší zítřek, který se mi ztratil, když ještě nebyl...
    já se jen snažila napsat ffftipnou básničku     [2]: Každý dnešek je pěkný, zítra se nám třeba bude zdát dnešní dnešek horší.. nebo lepší? Ani nevím.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:
    Ne, to snad pravda vůbec není,
    že Meduňka má vyhoření.
    Jen nebuď Meduňko zoufalá,
    z popela nejedna ptíca povstala.Ptícou je myšlen bájný pták Fénix, to básník smí, pravil klasik.Já jsem k tobě chodila nakukovat a ty dlouho nic.
    Tak teď se už těším na tvůj nový epos.

    OdpovědětVymazat
  6. Brýle musí být růžové
    v růžové barvě čili pink
    pohádky konec cililink!

    OdpovědětVymazat
  7. Mám takovou zkušenost, že snadněji než lepší zítřek se dá najít horší včerejšek .

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,mohla bys mi prosím poradit jak vytvořit toto podobné?http://www.pictu.cz/image.php?di=CW43,myslím ty různé rámečky?Pak bych určitě chtěla nějaký design pro svůj blog http://conspiracy.blog.cz/
    a děkuji moc za odpověď Marie

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:
    Růžová to jistí,
    svět překrásně čistí.
    Růžová je jistota,
    svět je jedna čistota.[7]: Tak s touhle zkušeností mám taky co do činění, jelikož horší včerejšek je líp vidět..     

    OdpovědětVymazat
  10. Já většinou hledám jen ty brejle...

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Tvůj koment jsem našla až dnes, spadl do spamu. Abych byla upřímná moc nerozumím, co bys ráda. Odkaz tebou udaný mi navede na obecnou stránku s dalšími odkazy, tak, že nevím, co vlastně myslíš a na blogu conspiracy je překrásný design od Dincie.
    Případnou odpověď mi prosím napiš do zprávy autorovi na mém blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Já mám poslední dobou pocit, že hledám tak nějak všechno.     

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,mohla bys mi prosím poslat svůj mail?Tady na stránce ti nedovedu vysvětlit co bych chtěla poradit.Děkuji moc Marie

    OdpovědětVymazat
  14. " Lezu  tu  po trávě  po kolenou
      kde  jsou  mé  brýle ?  vědět  chci  jenom !"... strýc  na  mne  hrubě  hulákal :
    ,,lez  kdeť  jest  houno ! tam,  kdes´  sral !
    Poslechni, udělej přesně  co  říkám !,," Strýčku !  to  howno jsem  držel už  třikrát ! "" To bychom  na  to  se  podívali !"
    ... do  křoví  za  hochem  vlezl  strýc  starý...a  brýle ?  nalezl  na  to tata !!" Ani  jsem  se  tam  nezapatlal !"
       Křičí hoch :  " Skutečně  umazán  nejsi !! "  " Teď  nasaď je, podruhé  pozor  dej  si !"strýc potají  k  rukám pak  načich´ si :  řka  : " Není  to  ono !!"  pak  odpliv  si !

    OdpovědětVymazat
  15. [16]:
    Když se prvý v křoví prudce posere,
    tak, že až při tom brýle ztratí,
    druhý trn mu vytáhne z prdele,
    takovou službu však prvý nikdy nezaplatí.
    Ó Fredy dík..

    OdpovědětVymazat
  16. To mi povídej. Mám i lupu, ale po lepším zítřku nikde ani vidu.   

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: No asi prostě vyhynuli, ne?   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝