28. 1. 2020

Jednou se osvobodíš


Mé vnitřní dítě chtělo by si s medvídky hrát,
já sama však musím se s životem prát,
neb život jde dopředu jen a nemyslí na návrat.


Mé vnitřní dítě by chtělo barvičkami malovat,
já sama však se už neumím z barviček radovat,
neb v životě se musí často i tvrdě bojovat.


Mé vnitřní dítě hluboce ve mně spoutané,
jak ráda bych zbavila tě rezavých obručí,
jak osvobodit tě, snad mě život zase naučí,
vždyť ty jsi část toho, co dobrého ve mně je schované.

12 komentářů:

  1. Pokud už jsou rezavé,
    je to dobré.
    Za čas se sami rozpadnou...

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá poesie. Pětihvězdičková.Já bych chtěl být dítětem, abych měl právo na svá "A próóóč?"

    OdpovědětVymazat
  3. Jak ráda bych tě obručí těch zbavila.
    Padoucha, co tě dusí, zabila.
    Leč žádný není. A život samotný nelze zmařit.
    Nevzdávej to. Už brzy se ti začne dařit!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Díky potěšils mě.
    Nakonec i jako dospělý se můžeš ptát "A próóóč? A když se budeš ptát šikovně, nemusí to ani postrádat dětskou roztomilost... [2]: Všechno je dobré, jen to mnohdy nedokážeme rozpoznat. Za čas se vždycky ukáže.. [3]: Až se mé dítě samo vymaní ze zajetí,
    z očí mi vytrysknou šťastné slzy dojetí,
    a budu doufat, že k svobodě své zase    doletí.

    OdpovědětVymazat
  5. " Všichni  to  znáte !  tak  řekněte,
    jak krásné je  být  vnitřním  dítětem !.... svůj palec  si  s  požitkem  pocucati
    a  matku  svou  divoce  pokopati
    a ona  řve  radostí :,,Prokope !!
    ... sakra  ! už  kope !
    on  kope !!,,... co na to  otec  můj - Prokop  Fták ?
    ,, Kurwa ,, !  on  křičel :  ,,je  to  tak ,, !... teď  palec, když do úst  dám (  jen  trošku )
        Tak  matka  mi  ihned  dá  přes  držku !!"  Týnejdžr  Beda  Fták  ( třicet  má  roků )
    šeptá  si :  " Což  matku  pokopat  trochu ??
    Nechť  je  má  matka  Ftákowa  Wlasta
    jako  tenkráte
    zas  trochu  šťastna !!"... hoch  matku  zezadu  kop´ botou  špicí ....
    ... až bota  jí  zůstala  ve  zadnici !!Ot  zmlátil  chlapce !!
    řve :  "  Ty  jeden  chlíwe !! "..." Už  nikdy  to  nabude  tak  jako  dříve !
    takto  mne  zmlátit  sprostě ??"... hoch  dupe  a  pláče  zlostně !

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlépe hnát děti do tmy, kde není vidět ani nos mezi oči. Tam se naučí boji. :)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou nádherné verše. Snoubí dětství a pocit, že dětství je nenávratně pryč a přesto by člověk chtěl tu trochu bezstarostnosti.

    OdpovědětVymazat
  8. Jako Pavel, i já bych chtěla být dítětem ale proto abych měla možnost se maminky zeptat na spousty věcí na které jsem se nezeptala a už mi je nikdo neřekne...

    OdpovědětVymazat
  9. [5]:
    Nakopat matku zevnitř i zvenku,
    tak to už chce fištron, holenku.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Nos mezi oči nevidím ani za největšího světla      Tak třeba ta tma není potom tak nutná.. [7]: Díky, jak se zpívá v jedné písni: "Nikdy se nevrátí, pohádka mládí.."[8]: Někdy není na škodu něco nevědět. Já jsem mojí mamince řekla všechno, co jsem jí říct chtěla, to jak jí mám ráda, a přesto mám pocit, že to bylo málo..

    OdpovědětVymazat
  11. Zkus to dítě nějak vydolovat. Je to neuvěřitelně osvobozující.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně řečeno
    Spřátelíš blog?

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝