23. 8. 2012

Jak jsem mojí máti připravila slušný trap

Aby vážený čtenář pochopil pointu tohoto příběhu,
musím začít poněkud zeširoka.
Za všechno mohla vybitá baterie do auta.
Můj šikovný manžel jal se vyřešit tento problém, nicméně
ne zrovna správnou manipulací se mu dostala kyselina sírová
z oné baterie na konečky prstů. Kůže na prstech
žádným pálením nenapověděla, že byla jaksi kontaminovaná
a smůla byla, že v tomto okamžiku se ke slovu
přihlásil močový měchýř. Manžel nic netušíc si tedy ulevil,
a průšvih byl na světě. Jak muži ví, a ženy snad tuší,
při oné manipulaci vyprazdňování si vyprazdňující vypomáhají
držením oné části, přes kterou vyprazdńování probíhá.
Učinil i tak můj drahý manžel. Jenomže, co snese kůže na rukou,
nesnese kůže na mužském genitálu.
Výslednice bylo poleptání na třech místech. Nepříjemná věc.
Fundovaní odborníci -lékaři-, které byl nucen záhy vyhledat,
mu jeho historku nevěřili ani omylem.
Musel projít spoustu vyšetření a stěrů,
aby vyloučili pohlavní choroby, jako je kapavka a syfilis,
dokonce mu odebrali i krev na test HIV. Když se ujistili,
že je skutečně pohlavně nenakažen, dostal obyčejnou Framykoinovou
mast, s poučením snažit se zasažený úd nemáčet na dlouho do vody.
V ten čas se mi rozbila automatická pračka,
která byla ještě v záruční době.. Přestala mrška vypouštět,
což je při praní dost na závadu. Nelenila jsem a oslovila opravátora.
Bohužel jeho vyhrazený čas pro opravu mé pračky nebyl slučitelný
s mým, poprosila jsem tedy svou máti, zda-li by k nám nazaskočila
a ona ochotně zaskočila. To, co následovalo potom, bylo jako zlý sen.
Můj a troufám si říci, že i její.
První, na co padl můj zrak, když jsem onen den přišla z práce, byl
obsáhlý dopis od matky, kde stálo přibližně toto:
"Opravář byl velice slušný, jakékoliv jedovatosti si ušetřil,
nicméně pravil, že v jiných případech by si naúčtoval
minimálně cestu tam i zpátky o "opravě" ani nemluvě.
Když ale viděl, jak jsem vyděšená a překvapená, ustrnul se,
a onen defekt na pračce vyhodnotil jako ucpání odtokové hadice nitěmi.
Tak se na ty nitě podívej, máš je v koupelně u pračky."
Nerozuměla jsem tomu ani za mák, nicméně poslušně jsem se šla podívat,
o co vlastně jde. A tam, světe zboř se, byla položená pánská ochrana.
Krve by se ve mě nedořezal. Chudák máma, ta se musela asi rdít až za ušima.
Na její povahu si odžila troufám si tvrdit
jeden z největších trapasů ve svém životě. Mě také nebylo zrovna nejlépe.
Tyto produkty se u nás normálně nevyskytovaly, Jsem tedy podváděná?
Určitě už vám došlo, jako později i mě, že onu uchranu používal manžel,
když se koupal, dbající rady kožního lékaře, (zbytečně nemáčet)
ale jak se dostala do té pračky, to si opravdu neumím vysvětlit.
Jisté je, že zákonem schválnosti se nějakým podivuhodným děním nacucla
na odtokovou hadici, fungovala sice správně, nic nepropustila, ale v tomto okamžiku
to zrovna nebylo žádoucí, a o to horší, že matka byla povolána k přímému nahlédnutí.
Styděla jsem se mámě přijít na oči, ale musela jsem jí to nějak vysvětlit.
Za čas jsme se tomu hodně nasmály, neboť moje máti vždycky byla tolerantní
a má pro mě pochopení, i když v tomto případě jsem ve všem byla naprosto nevinně.


26 komentářů:

  1. To je neuvěřitelný, co život napíše! A když to někdo umí hezky interpretovat jako ty, tak je to skvělá zábava! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nejlepší, co jsem kdy četla . Nikdy jsem se tolik nenasmála .

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Skvělá zábava až mnohem, mnohem později, nejprve je třeba ono dění důsledně vydýchat...     

    OdpovědětVymazat
  4. Teda parádní příběh Dlouh jsem se tak nezasmála....I když na druhou stranu chápu jak ti bylo před maminkou

    OdpovědětVymazat
  5. Jau, to muselo bolet. Ještě že neměl ruce od vteřinového lepidla.
    No, aspoň je tvůj muž dostatečně poučen pro příští manipulaci s baterií.
    Tato příhoda mi trochu připomíná moji manipulaci s pálivými papričkami a následné milostné hrátky s bývalou manželkou. Aby to nevypadalo že jsem prase, tak podotýkám, že jsem si předtím umyl ruce. Bohužel ani voda, ani mýdlo nestačily smýt z mých rukou pálivý alkaloid kapsaicin obsažený v papričkách. Milostné hrátky byly pro ženu tenkrát mimořádně "vzrušující".
    Nejdříve jsem se divil co tak blbne. Avšak pouze do té doby, než jsem si rukou protřel oko.
    Ty papričky jsem pěstoval pro ženu, jelikož je měla mimořádně ráda. A tak si jich tenkrát užila dostatečně. A mé oko taky.

    OdpovědětVymazat
  6. "Musel projít spoustu vyšetření a stěrů" - není stěr jako stěr :)Chudák muž. Mít nucenou erekci před každou sprchu může být někdy až nepříjemné.

    OdpovědětVymazat
  7. Poučen je fakt důkladně, jak ve věci baterie, tak získal i nefalšované důkazy o tom, jak kyselina velmi pozvolna a dlouze leptá, není-li zneutralizovaná...   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak to já  fakt nedokážu posoudit, ale je hezky překvapivé, žes projevil soucítění s bytostí...   

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Proč si tady na blogu tolik lidí myslí, že jsem necita (někdo dokonce sadista!)? Vždyť já jsem taky jenom člověk a nebyl jsem vychováván vlky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak si to tak neber "citlivko", lepší?

    OdpovědětVymazat
  11. To nevymyslíš!!!
    Díky za zpříjemnění jednoho rána. Moc jsem se nasmála... Neuvěřitelná série náhod..

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:
    Já si to opravdu, ale opravdu nemyslím Valin, třeba je manžel jenom spořivý, nechtěl hýřit a tak si hodil návlek do pračky přemáchnout

    OdpovědětVymazat
  13. [14]:Tak to by mohlo být. Zažila jsem taky trapas s ucpanou pračkou, ale byl tam jen menší kapesník přicucnutý a opravář se stejně káravě na mne podíval. Prý: dávejte do pračky pečlivěji, po kousku a ne to tam cpát kudy tudy...  No, bóže i ta maminka už musí prezervativ znát a jak se tam dostal? Nevystihl to mengano?   

    OdpovědětVymazat
  14. Tak díky malkielovi, zase jeden blog, kam se ráda podívám. Já to tedy nestihám...Líbí se mi tady

    OdpovědětVymazat
  15. Ono občas v pračce skončí ledasco. Třeba já od jisté doby, co jsem čirou náhodou v bubnu našla náš foťák, který jsem naštěstí nevyprala, obracím naruby i nemožné .

    OdpovědětVymazat
  16. Proboha    chudák mamka,ale vzala to s klidem Taky sem nám už ucpala pračka,ale my tam naštěstí měli jen silonové ponožky

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Díky, mám radost..[17]:[18]: Pravda, my už taky vyprali leccos, od papírových peněz až po prstýnky. Ale toto doufám už nikdy.   

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: Spořivý on je opravdu, ale že by až tak moc? To by bylo snad už chorobný, Bože chraň. Ne nemůže to tak být, nebylo by to pro něj rentabilní.To by necpal do pračky, to by přemáchl v umyvadle.   

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ti Alenko nevím - používat či nepoužívat,     

    OdpovědětVymazat
  20. Chudák manžel, ten si toho musel přetrpět. Zvlášť u těch doktorů to určitě nebylo nic příjemného, když ho takhle podezřívali.
    Historka s mamkou mě ale pobavila=) Ale chápu, že vy jste se tomu zasmáli až za dlouho...mně by v tu chvíli do smíchu taky zrovna dvakrát nebylo=D

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Ano v tu chvíli to bylo opravdu dost drsný   

    OdpovědětVymazat
  22. Alíí,v psaní jsi se našla.Pobavila jsem se,pěkně napsáno...♥

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Máš pravdu Alí, já už nějak nemám inspiraci na grafiku, Nic mě už nenapadá a psaní mi přináší radost   

    OdpovědětVymazat
  24. Život píše neuvěřitelné historky. Tentokrát lituju i manžela. A taky maminku, která musela být v hodně nepříjemné pozici, navíc naprosto nepřipravená.
    Ale to jsou historky, kterým se po čase dokážeme zasmát...   

    OdpovědětVymazat
  25. je fakt, že všichni, komu jsem to vyprávěla, řičeli smíchy, inu člověka potěší cizí neštěstí hihihi. Ale vážně, než mu dali tu mast, kyselina pozvolna leptala a leptala, trvalo to sakra dlouho, než se to zahojilo..

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝