9. 9. 2012

Báseň dospívajícího


Nechtěla jedna mamička
do světa pustit synečka
a tak synek lest vymyslí velikou
a ven dostane se pěkně oklikou.

Že bych chytrý velice
tak nepropadl panice
a hned vymýšlí ta chytrá opice
"Však já ti matko radost udělám
já pod postel karbanátek dám. "

Oder libý za čas prostorem se nes'
předevčírem jako včera, tak i dnes
hledala matka hledala
marně se synka tázala,
odkud se těžký oder šíří,
synek se jen hrdě pýří
proč si myslíš, že vím já,
kde se oder schovává?

Smrad byl těžký k udušení
není pomoci a není
matka lká, běduje a praví
mám strach synu o tvé zdraví
běž se na vzduch vydýchat
udušení už se přestaň bát.

6 komentářů:

  1. Super báseň!
    Jen si tak říkám, proč zrovna karbanátek?

    OdpovědětVymazat
  2. wowo super nedokazala bych neco takoveho vymyslet...vy co vymýšlíte básničky máte můj veliky obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné veršíky,taky jsem si říkala,jak tě napadl ten karbanátek?

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:[3]: Já vím, že jsou daleko silnější prostředky pro smrtonosné odéry, ale katbanátek je  takříkajíc z mého života...   

    OdpovědětVymazat
  5. to aby sis dala pozor - na karbanátek

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝