16. 9. 2012

Odvaha je také charakterová vlastnost


Klasicky 4 typy charakterů zná asi každý,
mě se ale líbí 4 stupně odvahy.
Odvaha je taky součástí charakteru a já nastíním odvahu mužů
ve čtyřech stupních. (text není můj, ale musela jsem se podělit)... s muži

1.stupeň

Ráno ve tři přijdeš domů ožralý.
Tvoje žena stojí u dveří s koštětem aty se jí zeptáš:
"Zametáš, nebo ještě někam letíš?"

2.stupeň

Ráno ve tři přijdeš domů ožralý.
Manželka leží v posteli a nespí.
Vezmeš si židli a sedneš si k ní.
Na její otázku: "Co to má znamenat?", odpovíš:
"Chci sedět v první řadě, až ten cirkus začne."

3.stupeň

Ráno ve tři přijdeš domů ožralý.

Smrdíš dámským parfémem, na košili máš rtěnku.
Plácneš manželku po zadku a řekneš:
"Tak a teď si na řadě ty!"

4.stupeň

Ráno ve tři přijdeš domů v náladě
a v objetí dvou slečen a manželce ve dveřích řekneš:
"Stará, nebuď svině a řekni, že jsi ségra.."

7 komentářů:

  1. Tak na tomto som sa parádne pobavila           

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No jo, ale už je asi po žížalkách, když tu máme prohibici..

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko,to se ti povedlo a co tu lahvinku doma dáme ne?   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Dáme Ráďo, ale maximálně 17ti procentní...     

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je mazec!!     

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Je to trochu hustější, pravda, ale přišlo mi to hodně vtipný...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: to mně taky a obzvlášť to ...zametáš, nebo ještě někam letíš?... nemá to chybu!

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝