25. 9. 2012

Flegmatik je zřejmě šťastlivec

Jak tak letí čas, přistihuji se,
že ve víru života, který žiji jsem nějak pořád víc a víc
mimo, nebo-li jak říká dnešní, perspektivní mladá elita národa "aut".
Je mi to celkem jedno.. v podstatě.. nicméně někdy se musím zastavit
a podivit se, co se to kolem mě vlastně děje.
Hodnoty, které mi byly vtloukány mými rodiči se jaksi už dávno nenosí,
ba jsou směšné, vlastnosti jako je hrdost a čestnost jsou jakési přežitky
a o pravdomluvnosti ani nemluvím. Vytrhávání věcí z kontextu a překrucování
faktů je momentálně ten největší boom. Vidím a zažívám to na každém kroku.

Ve veřejném dění, ale i v soukromém životě.
Někteří jedinci mají pro takové jednání naprosto vrozený talent. Jako dnes například...
Čelist mi slabomyslně klesne až do nejspodnější polohy, jaké je samovolně schopna.
Očima vytřeštěně zírám na řádky, co čtu v pracovní poště
a po následném telefonickém hovoru dojdu k přesvědčení,
že mám pravděpodobně sluchové halucinace. Ale ne, je to jen umění někoho,
hodit svou neschopnost správně a pružně reagovat, na druhého.
Obdivuhodné slovní salto mortale.

Je mi z toho nějak smutno. Ne z toho, že to tak je, to vím a přijímám jako bernou minci.
Ale z toho, že nebudu mít možnost se bránit.
Že nedostanu příležitost doložit fakta na patřičných místech,
nebude mi to umožněno, protože to nebude žádoucí..
A to mě vadí... to mě zdaleka už jedno není..


14 komentářů:

  1. Flegmatik je jistojistě šťastný člověk . Ze zvýho poloflegmacizmu to dobře vím   

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju, že si mému články věnovala pozornost :))
    píšeš dokonale, je vidět že to má duši :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud se nemůžeš bránit, tak to je špatně. Chápu tvůj pocit bezmoci a nespravedlnosti. Ale co s tím?

    OdpovědětVymazat
  4. Odchovaná Třemi mušketýry a Vinetouem bych ráda věřila, že pravda a čest nejsou jen fráze. Jsem tedy aut!?
    Někdy se mi zdá, že ano.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:
    V naší ctěné republice jsou "pravda a čest" určena výhradně pro naivní blbce.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Tak jim až závidím[2]: Děkuju za uznání, já si ráda čtu články na jiných webech a když k ním mám co napsat, napíšu to.. [3]: Je to stále se opakující vzorec, někdy to člověk nese s humorem, ale někdy to fakt nas....   [4]:[5]: Tak to  mi pomáhej velký Manitou...   

    OdpovědětVymazat
  7. tady je nutno říct jediné: DO BOJE!

    OdpovědětVymazat
  8. Co se stalo?
    Nějaký podraz v práci?

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tak nějak.. znáš to, když se věci vyvinou tak, že ty ač reaguješ správně, díky něčí omezenosti se dostaneš do situace, která se řeší už mimo tebe a ty nemáš možnost se obhájit tak, jak bys chtěla..

    OdpovědětVymazat
  10. Bránit se je třeba. A nepoddat se tomu jako normě, jet si podle svého svědomí. Ať se ostatní klidně smějou!

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Jo, omlouvám se, dneska jsem se neměl podepsat jako Čerf, ale jako Naivní blbec .

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:[12]: Já mám ráda Naivní blbce, páč mám pocit, že mezi ně celkem dobře zapadnu      a znáš to, vrána k vráně sedá...   

    OdpovědětVymazat
  13. Je dobře, že ti to není jedno, ty hodnoty, které tu byly, tu pořád jsou ..no jo, jsem taky naivní blbec a jsem tomu ráda..

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝