15. 12. 2012

Nebojím se strašidla

Když jsem se tuhle v lese v noci courala
podivné stvoření u splavu jsem potkala,
celý splihlý a nešťastný ten tvor byl,
ani trošku pro jeho bledost se mi nelíbil.

Říkám: "Nevypadáš zdravě hochu milý,
jak kdybys měl exnout každou chvíli,
já, abys věděl, že tě ráda mám,
sanitku, na pomoc ke splavu ti zavolám."

Tvor však zatvářil se zoufale
řka: "Už takhle mám hnedle namále,
sanitku mi vůbec nevolej,
šňapsu mi raděj hltnout dej,
uvidíš jak barvu líce
rázem změní slivovice."

Z ruksaku jsem tedy svůj nápoj vyndala
a přízraku jsem ho s láskou podala
zakloniv se zhluboka si nahnul
blažen, že pije po čem duší svojí prahnul.

Zázračný to nápoj dozajista byl
ruměnec na tváři mu hned vykreslil,
do očí zářivé jiskřičky mu vstoupily
a na rtech mu zazářil úsměv přemilý.

A tak když se v noci na procházku zase vydám
pár lahviček slivky do baťůžku přidám
a bledolícímu stvoření ke splavu je dodám.





14 komentářů:

  1. A norka z něho díky tomu
    v cuku letu udělám....

    OdpovědětVymazat
  2. Hele holka, to tě doma neučili, že courat se v lese v noci je o život? Co když to strašidlo bude chtít časem víc, než jen flašu slivovičky?

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Z norka norka dělat nemusíš.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:: Spíš alkoholika   [2]:: No to je zajímavý, co tě napadlo, ale aby ses podivila, že sebou nosím slivovici
    v baťohu, to tě neudivilo ani krapet...   [3]:: Ale ze strašidla alkoholika joooooooo

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:[4]: Alkohol odstraňuje zábrany, možná proto ji nosíš s sebou.

    OdpovědětVymazat
  6. A ještě divnější je, že se couráš s ruksakem. Že ty se k tomu splavu za strašidlem chceš přestěhovat a ta slivovice je úplatek?

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Ježíši, to je přece normální, ne? To nosí v baťohu každej druhej !

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: A nosím ji pro odstraňování zábran mých a nebo strašidel? To by chtělo upřesnit... [6]: No tovíš.. láska už je taková..slepá[7]: Až se k němu přistěhuju, potom to bude úplně normální.. možná po 21,12,2012   

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Toho strašidla, aby se nebálo ;) (něco začít).

    OdpovědětVymazat
  10. Jak můžeš v téhle zimě courat kolem splavu? A ještě ke všemu nalévat chudáka Viktorku slivovicí? Co na to tvoje svědomí, co na to paní Němcová?

    OdpovědětVymazat
  11. Přijde mi to jako úžasný nápad mít lahvinku slivovice pořád u sebe. Člověk neví koho potká a alkohol je vynikající sbližovací prostředek, a jak vidno ani noční přízrak nepohrdne douškem něčeho ostřejšího..díky za tip!!

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Ale co, když to bude můj typ, až mu dočista zrůžoví líce, klofnu si ho sama[10]: Budu mi říkat zcela důvěrně Viktorián. Já se v noci courám lesem poměrně často, na počasí nehledím. Jednou o tom napíšu.[11]: No snad jenom placatku, litrovka se dost pronese   

    OdpovědětVymazat
  13. Jdu si sednout ke splavu, vem víc lahví

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝