5. 12. 2012

Konec světa přichází 21,12,2012


Tak tímhle nesmyslem nás masírují média už pěknou dobu
a spousta lidí se tím až chorobně zaobírá.
Zcela to nechápu, můj selský rozum mi říká, že od dob mayské kultury
(konec světa se předpokládá mimo jiné i podle toho, že končí mayský kalendář)
se několikrát změnil rytmus kalendářního zaznamenávání.

Velká říjnová revoluce vypukla v listopadu, tak je docela pravděpodobné,
že konec světa bude až po vánocích. Budu tedy opět muset koupit
vánoční stromeček a dárky.
Kapra tedy ne, protože se nemůžu koukat na vraždu v přímém přenosu
a nebo snad dokonce sama vraždit..

A tady bych spojila příjemné s užitečným.
Shodou okolností jsem na srdci blogu četla článek, jak si zvýšit
návštěvnost na blogu.
Jako rada bylo doporučeno publikovat články s takovým názvem,
které jsou často vyhledávané čtenáři přes vyhledávače,
které je směrují mimo jiné i na server blog.cz.
Tak, že jsem teď jsem vytvořením nesmyslného článku učinila
nesmyslný pokus o zvýšení návštěvnosti...

Sice nevím, jestli to až tak potřebuji k životu, ale nesmysl je nesmysl...
a také téma tohoto týdne..
Závěrem bych chtěla doporučit, máte-li nějaké příbuzné a nebo známé v zahraničí,
kteří mají také strach z konce světa, předurčeným na 21,12,2012,
pozvěte je do Česka, kde jistojistě přežijí,
protože Česko je o 30 let pozadu...

17 komentářů:

  1. Já teda na konec světa moc nevěřím, jen věřím, že se stane něco, co nás ovlivní.

    OdpovědětVymazat
  2. ''je o 30 let pozadu...''
    výstižné.

    OdpovědětVymazat
  3. Vezmi si příklad z jedné nejmenované nejslavnější blogerky, která podobně nesmyslných článků pro jistotu a zvýšení návštěvnosti publikovala asi tak milion

    OdpovědětVymazat
  4. Nesmí bejt konec světa, nesmí! Chci si ještě užít to nové spodní prádlo který jsem za dlouhej peníz zakoupila!!!! Jo o tom zvedání návštěvnosti jsem četla, zvedlo mne to ze židle a také jsem tam nechala svůj nakrknutej koment....ovšem rozčísl to Miloš když řekl že by možná bylo zajímavé věnovat svoje blogy Ivetě Bartošové. Ta by spolehlivě přebila i ten konec světa! Ovšem už jsem se lekla, že tě to taky popadlo

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:Možné to je, což o to, jenže pořád něco ovlivńuje něco...[2]:   [3]: Já se kaju, neznám nejmenovanou nejslavnější blogerku, tovíš, nemám v tom takovou praxi, teprve začínám hihihihi    napověz mi, že bych od ní pochytila nějaký ty rozvojový praktiky...[4]: No jo, to bylo fakt povedený, taky jsem to četla.. on je Miloš takovej hodně vtipnej... Prádýlko určitě užiješ i napřesrok...   

    OdpovědětVymazat
  6. Šmarjá, to jako že konec světa v prosinci nebude? A co jako teď budu dělat s tou tunou svíček a baterek? A co se zásobama jídla? A k čemu mi budou prkna, co se mi doma všude válí na zabednění oken, až za nima budou lítat ty bludy a halucinace? [3]: Co milion, bambilion!

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: VendyW, myslím, že jsi to nejlépe vystihla svou poznámkou o tom, zda se Nově vyplatíme. Blog.cz je pro nás zadarmo a oni potřebují, aby stránky měly co nejvíce návštěvníků, tím o server budou mít zájem zadavatelé reklamy a Nova na tom více vydělá.
    Myslí to s námi dobře. [5]: Valin, nejslavnější blogerku najdeš zde http://karolinaloskotova.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8.    Valin, ty jsi geniální!!
    Konec světa zatím probíhá bez mé účasti a blogerku neznám a myslím, že bez toho budu živa, ale určitě, pro jistotu, zavolám rodině a pozvu je domů, protože jak říkáš jsme o těch třicet let pozadu, což nám dává slušnou šanci!!   

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: No Janinko, můžeš je třeba upotřebit v rámci úspory nákladů na domácnost, až nám příští rok zdraží elektřinu. Zavedeš prostě takzvané černé hodinky se svíčkou a pohoštěním, no...[7]: Já vím, že Nova to s námi myslí nejlíp na světě, chce přece, abychom byli  dobře informovaní a  taky užiteční...   [8]: O své genialitě vím já a víš ty    , ale rodina a okolí má zcela odlišný názor   

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: jóó, my vizionáři, to tak holt máme!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: No, to je prostě úděl  nás vyvolených, všude na nás číhá nepochopení..   

    OdpovědětVymazat
  12. Takže se v Česku nemusím bát, když je o 30 let pozadu

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Ne tady jsi v naprostém bezpečí ve všech směrech..

    OdpovědětVymazat
  14. [7]: Ajo, tahle... taky jsem na moment znejistěla s tím, kteráže je nejslavnější blogerka, protože mám zafixovanou Vanilkovou Vanilku.
    [6]: Janinko, z toho si nic nedělej! Baterky i svíčky vypotřebuješ časem. Desky na zabednění nevyhazuj, možná v budoucnu nebude ani to dřevo. Jak říkala moje mamka a táta mý kamarádky a milion dalších lidí - chleba to nejí.   
    K článku - dobrý, výstižný je závěr. Ten vtip jsem taky slyšela.
    Na jednu stranu si říkám - nebylo by to špatný. Měla bych po starostech, kde vezmu na příští nájem, sipo a pojištění. O důchodu ani nemluvě.
    No, zase nic.   

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych chtěla tady napsat u paní Valin že tento článek stojí za to číst. Někteří nevěří jiný zase ano na konec světa,jen vám chci napsat že mě to začíná děsit sice bydlím hodně na severu ale tady u nás se už začíná něco dít UŽ to sledují týden a pár dnů. Jak vysílali v tv NOVA že konec světa nastane tohoto dne 21.12 nebude žádná elektřina žádné spojení telefonické ani počítače nepůjdou a u nás už je několik dní v celém městě výpadek proudu nikdy se tohle u nás nestalo ale je to divné začínám tomu věřit že 21.12 nám už proud vůbec nepůjde dokonce ani signal na mobilu jsem neměla, někteří se tomu smějou ,ale já bych se tomu nesmála,každý večer si připravuju svíčky    a čekám kdy se to vypne a zase zapne tohle nám dělá celou noc a několikrát a přes den jen občas.

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Budeš to prostě muset vyřešit bez konce světa, tedy aspoň myslím...[15]: Já osobně si myslím, že v zákonitostech vesmíru okamžik nějakého postavení planet, byť za xxx let prostě přijít musel. jestli svět někdy zanikne, nebude to určitě tím, že planety se dostanou do nějakého zákonitého postavení.
    Myslím, že to přinese změnu jenom k lepšímu, protože po tomto dni se zase bude vše vracet do méně dramatických kolejí. To je můj názor.

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za váš názor paní Valin kéž by byl pravdivý já už skoro nespím jsem tak vystrašená všude to tady na internetu čtu sledují tv jsem plná strachy proud už máme v pořádku kéž by to nebyla pravda všichni chceme přece ještě žít.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝