17. 8. 2013

I takhle může vypadat život


ON: Já se snad picnu do hlavy. Pro Kristovy rány, tohle nemůže vydržet nikdo, to co musim vydržet já. Jestlipak mi to bydlení za tenhle život s tou blbkou stojí. Když mě moje bejvalka vykopala, byl sem rád, že se do mě tahle slípka zblbla a nastěhovala mě fofrem k sobě, ale život s touhle husou se nedá ani přechlastat. Snad by mi bylo líp pod mostem. Budu si muset všechno v hlavě uspořádat. Jak se nenápadně vypařit a než seženu jiný bydlení, nesmí mít ani tušení..


ONA: Jsme pořád spolu. Je to tak příjemné, všechno, co vymyslím, realizujeme spolu. Nákupy, vaření, mytí nádobí, výlety. Jenom se mi zdá, že on je poslední dobou nějaký zamlklý. Už si nepovídáme tak, jako dřív, vlastně si ani nepamatuju, kdy naposled mi řekl, že mě miluje. Chápu to ale, nemůže prý tolik mluvit, bolí ho teď hodně často hlava. Mám o něj velký strach. Nedokázala bych bez něj žít. A jsem na něj pyšná. Přestal úplně pít. Vím to jistě, nezpustím ho totiž z očí. Přestal vůli mně, protože mě miluje. Stejně pil jenom ze zoufalství, protože jeho bývalá žena na něj byla zlá. Vůbec nechápu, jak od sebe mohla nechat odejít tak báječného a šikovného muže. On byl kvůli ní tak nešťastný, že ze žalu začal pít. Až, když se zamiloval do mě, osvobodil se od své minulosti. Já mu všechno vynahrazuji, on si to zaslouží. Jsme pořád spolu a tak to i zůstane. Nikdy ho neopustím, slíbila jsem tu to. A on je se mnou šťastný. Vím to, to žena pozná.

ON: Budu vedle ní ještě nějakou dobu muset ňuchmat, ale dýl jak půl roku už to fakt nevydržím. Lepší mi bude na svobodárně, bože to bude nádhera, nemít porád tu husu na prdelí. Už mi z toho fakt hrabe, eště že mám ten chlast. Když se na ní už nemůžu ani podívat, řeknu jí,že si du koupit cigára a vypadnu z toho studenýho neosobního, sterilního bytu. Do sklepa. Tam mam skovanou flašku se šňapsem a vždycky si tam dam pořádnej hlt, a nebo radši hned šryry. Potom vypadnu na vzduch a zapadnu do nějakýho bistra na paňáka. Na to hodím mentolovej bonbon a vracím se k tý slepici, abych vedle ní zase mohl hrát to moje divadýlko. Nebaví mě pořád vymejšlet nový a nový vejmluvy. Porád dávat bacha, abych se někde neukec. Eště, že je tak úplně blbá, že si nedá dohromady dvě a dvě. Já bez chlastu nevydržim ani den. Vlastně vona mě ani střízlivýho nezná, tak vo to to je jednodušší. Když mam někdy absťák, sem hodně zamlklej, ale vona nepozná nic, páč jí nakukám, že mi něco bolí, to je fuk co. Jako správná slípka sklofe všecko.

ONA: Tak rád se mnou chodí nakupovat a vždycky na mě čeká, když bloumám obchoďákem a vybírám si, co pro nás koupím. Vím, že jsem moc pečlivá a třeba velice dlouho vybírám ovoce, zeleninu, pečivo. Všechno si musím pěkně prohlédnout hezky zblízka. On to respektuje a vždycky na mě trpělivě čeká. Je pravda, že dřív se snažil vybírat se mnou, ale nyní ho hodně bolí nohy. Dohlédnu, aby šel k lékaři a půjdu tam s ním. Vždycky spolu chodíme k lékaři. On se mnou a já s ním. Společné prohlížení jablek mě velmi chybí.

ON: Normální teda fakt neni, sklofá mi úplně všechno, tedy když to správně podám. Fakt by mi zajímalo, jak je možný, že mi zobe i to, že nechlastam. Moje ex poznala hned, když sem byl jenom trochu lízej. Vona je fakt naivní husa, dá se jí nabulíkovat všechno možný. Ze začátku to vypadalo, že to pro mě bude dost dobrý, jenomže vona je tak votravná, nudná a únavná. Chvilku mě nenechá samotnýho. Ničemu nerozumí a porád mele samý debiloviny. Nejde to poslouchat v jednom kuse dokolečka. Lepí se na mě jak vosa a furt mě kontroluje, teda myslí si, že mě kontroluje. Jestli nechlastam. Ale při tom, jak je pitomá, nemůže poznat nikdy nic. Vždycky jí hravě voblafnu. Kdyby to viděl někdo zvenčí, musel by se určitě uřehtat..A ty naše stupidní dialogy, prokrista pána. Já jsem teda alkoholik, nebudu si něco namlouvat, chlastám, ale ona nechlastá a je eště vypatlanější než já. Sice to je taky na něco dobrý, ale pomalu a jistě mi ta její blbost pěkně zvedá játra. Někdy si myslim, že má nějaký postižení na hlavu. Jako tuhle nedávno. Nedala si vůbec vymluvit, že pojedeme na houby až někam do nějaký tramtárie 100 km daleko.. Řikám jí, přece, měj rozum, pojedeme jenom někam blíž. Ne ne a ne. Bude vo tom mlejt porád dokola a dokola hodiny, tak, že abych měl pokoj, tak jí kejvnu. Vím, co mě zase čeká, bude mě honit po kopcích jako nadmutou krávu z jednoho lesa do druhýho a z toho minima, co najdeme, stejně vykrájí tři čtvrtiny.

Když sem jí prvně viděl, jak čistí houby, myslel sem, že se vážně poseru. Vona ta slepice vykrajuje a vyhazuje i ten celej spodek toho klobouku, tu plodnici, nebo jak se tomu nadává, aby tam nezůstali prej nějaký brouci. Tak já lítám jako magor po lese, a vona toho potom stejně tři čtvrtiny vyhodí. Zbyde jí toho hrstička a když z toho zbytečku udělá smaženici, mlaská u toho jako čuně.

ONA: Nedávno jsme byli spolu na houbách. Tolik lesů jsme prošli, ale my sbíráme jenom hříbky. On by sbíral i jiné druhy, ale ty já bych nemohla jíst, nejsou tak hezké jako hříbky s tou hnědou hlavičkou. Spolu jsme je očistili, nejprve on a já je potom přečistila ještě po něm a udělali jsme si smaženici. Bylo jí sice pro každého jenom drobet, ale já jedla s chutí, jelikož jsem věděla, že houby jsou perfektně očištěné.

ON: A nebo to její chorobný gruntování. Všechno zařezaný na centimetry. Když vidim, jak se s tim všim patlá a při tom chce, abych byl u ní, bere mi to nerva a radši to kolikrát udělam sám. Vona to potom stejně předělá, ale mám na chvíli vod ní aspoň klid. Někdy je to k zešílení, kort když na mě leze absťák. To potom du třeba i luxovat, jenom abych ji neslyšel. Eště že mám ve sklepě ten rum. Je to porád víc a víc k nevydržení. Nechápu, jak může mlejt vo jedný věci hodiny. Nebo jak meje nádobí. Posral bych se. Hektolitry vody a spousta Jaru na jeden hrneček vod kafe. Vo velkejch hrncích ani nemluvim. Někdy mam pocit, že je musí tou drátěnkou ouplně prodřít. Naštěstí pro mě, k nádobí mě nepouští, prej bych to neumyl tak pečlivě, jako vona. Tak to fakt rád věřim. Ale smim prej utírat. K nevíře. Já to nenávidím a vona je tak blbá, že fakt věří tomu, že to dělam rád. A vona při tom mele ty svoje kraviny. Už to dokážu neposlouchat, stejně je to vo ničem. Stačí zachytit jednu větu, pro případ, že by nějak trvala na ňáký odpovědi, ale většinou jenom mele a mele jedno a to samý neúnavně dokolečka.

ONA: je tak nádherné, když po 3 letech našeho společného soužití jsme pořád spolu tak rádi. Jsme spolu pořád. On chce být se mnou a já s ním. Všechno děláme spolu. On se mnou chodí prostě všude, na nehty, na vlasy, na masáže. Je příjemné vědět, že zatímco se nechávám zkrášlovat pro něj, on na mě čeká.

ON: Zešílim, zase budu tvrdnout 2 hodiny v autě, než jí udělají ty její šíleně černý drápy. Naštěstí už ale netrvá na tom, že musím bejt přímo u ní. Navlíknul jsem to tak, že jsem jí vysvětlil, že si s tou husou, co jí patlá ty nehty, nemůžou v klidu povídat. Nakonec ať si ty její kecy užíje taky někdo jinej, že jo. Já si zatím stačim skočit do bistra, na dva frťany. To je dobrý. Jeden z mála okamžiků, kdy mi nehlídá. Sice to nesmim přehnat, páč řídim, ale dva v pohodě skousnu..

ONA: Mám ráda večery, kdy se dívám na televizi a on si v mé blízkosti při světle lampy čte knížky. On čte velmi rád, řekla bych, že čím dál tím víc. Trošku mě zamrzí, že se na televizi nedíváme spolu, jako dřív, ale on tvrdí, že televize mu dráždí oči. Chápu to, hlavně ale, že jsme spolu doma.

ON: Když du na hajzl, ptá se mi, kam du. Kam bych tak asi moh jít, že jo? Jestli prej du ven pro cíga, že pude se mnou. Tovíš, že jo, to určitě. Musim do sklepa na paňáka. Naštěstí čumí na televizi. Nenech se rušit lásko, říkám, skočím jenom s košem do popelnice. Eště, že mě nechá bejt, když si jako čtu. Eště, že po mě nechce sex, když přestírám, že jsem usnul. Vona je vlastně jenom celá šťastná, že má doma chlapa. Někdy je mi jí i líto. Vůbec nechápu, jak ženská, co zase nevypadá tak zle, může bejt fakt tak blbá. Dyť já musím chlastat i kdybych nechtěl.

32 komentářů:

  1. Zdravíme fanoušky textových her a příznivce umění. Darllovova akademie umění, znovu otevírá své brány po dvou letech od zavření. Neváhejte a přihlašte se na uměleckou akademii a užijte si tak spoustu zábavy!Těšíme se na Vás, team DarllovPS: Hledáme i odvážné profesory.

    OdpovědětVymazat
  2. Věta o společném vybírání jablek mě dostala
    Připomnělo mi to kamarádku, co nechtěla uvěřit, že její chlap chlastá. Chlastal.
    Jo, když chce někdo vidět jen to svoje

    OdpovědětVymazat
  3. Takové protiklady. Doufám, že to samé si o mně nemyslí P. To by bylo špatné.

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímalo by mě ale, jak to skončí, nechceš udělat pokračování?

    OdpovědětVymazat
  5. Nenapsala jsi něco podobného už loni? Dala bych krk za to, že jsem to už v nějaké formě  četla. Ale každopádně je to převelice povedené

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Ano, je to taková pštrosí nemoc... [3]: Oni se vlastně doplňují, i když velice podivně.[5]: Máš pravdu, psala jsem už o téhle dvojici před časem, jenom zážitky se různí   
    tady:  
    http://valin1.blog.cz/1210/ze-zivota-s-alkoholikem-v-jejim-podania tady:
    http://valin1.blog.cz/1210/ze-zivota-s-alkoholikem-v-jeho-podani-1-cas

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Tak to bych nevěřila, můj vlastní komentář spadl do spamu...   

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Ale zas na druhou stranu jsou ty ženy (po nějakou dobu určitě) šťastnější než ty, co si pravdu připustí a neví jak z toho ven

    OdpovědětVymazat
  9. Věřím,že takové dvojice existují.

    OdpovědětVymazat
  10. naivní a dobrosrdečná holka v kombinaci s arogantním, nafoukaným, namyšleným alkoholikem páni to je kombinace, bohužel je to tak, tak trochu se v něčem vidím...

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Však ano, ona je s ním spokojená a paradoxně on je v tomto podivném vztahu  ten zoufalec. Ona má svůj vysněný svět a nenechá si ho za žádnou cenu zkazit.[9]: Tak to věříš dobře...[10]: Ona Jájo není zase až tak naivní, ona to má jenom jinak. Tak, aby to pro ní bylo dobře a všechno nehodící se prostě popírá.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: A někdy této ženské postavě i celkem závidím, protože ona to má jenom černé a nebo bílé. Nic mezitím pro ni neexistuje. Ona nedokáže vidět, jak je pro okolí nepřijatelná, jak jí mnoho lidí dělá neschvály, protože nechápou, že její rituály, nutivé obsedance a pihňání se v úkonech, které nejsou nikterak důležité jsou celkem slušná diagnóza.

    OdpovědětVymazat
  13. Páni! Je to velice výstižné,psáno životem. Jenom se děsím, abych se v takovém vztahu - byť ne s alkoholikem, neocitla také. Znám dvojici, žijící podle podobného pravidla a protože já se dobře znám s ní a můj přítel zase s ním a každý z nich nám jednotlivě vypráví o jejich vztahu, je mi z toho nanic, když ty jejich vnpovědi potom s přítelem dáváme dohromady.
    Vážně takhle lidi žijí a je to smutné.Být s někým jenom proto, že teď zrovna nemám kde být, vztah z nouze a vypočítavosti.
    Krásně jsi to popsala, Valin.

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně to vystihuje ten název I takový je život. Myslím že ani víc není co dodat....bohužel

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě takové povahy existují. Život lze pojmout různě.

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: No jo, vztahy jsou složitá záležitost a člověk mnohdy ani netuší, co mu život přinese.. [14]: Slovy matky Forresta Gumpa: "Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš..."[15]: Spíš prožít, než pojmout, ne?

    OdpovědětVymazat
  17. Krindapána, já v tom někoho vidím! Ale aby nedošlo k mýlce, ne sebe, prosím pěkně .

    OdpovědětVymazat
  18. [9]: Já bych řekl, že takových dvojic je většina.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je hodně za života a přesně to vystihuje problémy soužití dvou odlišných živočišných druhů.   

    OdpovědětVymazat
  20. Hodně na zamyšlení. Nevím koho litovat víc. Ona je docela spokojená a on i když v podstatě musí podvátět a vymýšlet si lži je na tom o hodně hůř.
    Já bych nemohla mít někho za zakdem po celý den, musí to být šílená ponorka...

    OdpovědětVymazat
  21. K tématu ŽIVOT jsem přidal přednášku Garyho Yourofsky. Rád bych vás pozval k jejímu shlédnutí na můj blog.

    OdpovědětVymazat
  22. [18]: To snad zase ne? To by minimálně 50% populace bylo těžce závislá na chlastu. Ale sem tam jsou opravdu velmi reální.[20]: Tak tos vystihla úplně přesně. Musí to být k zešílení. Celý den mít kolem sebe takového úmorného člověka je přímo zkázonosný...

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Jelikož jsme ve spotřebě alkoholu na hlavu druzí na světě, tak bych to považoval za velmi reálné.   
    Před námi je už jen Moldávie.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to jo, až trumfnem i Moldávii a chlast bude správně pančovanej, začneme krásně a rychle ubývat...   

    OdpovědětVymazat
  25. Opravdu ze života. Protiklady se můžou přitahovat, ale v tomto případě to zřejmě moc dlouho nevydrží. Chlapík, jakmile najde nové bydlo, pláchne od slepičky pryč. Do jisté míry to vystihuje povahy mužů a žen. Ženy se musí starat a sdílet (ovšem společné prohlížení jablek v supermarketu by mě zabilo) a chlapi zase trochu mlžit a využívat. Jak na to tak koukám, chválabohu, že jsem sama. A někdy si říkám, že ze mě je už pomalu poloviční chlap. Du si dát lahváče.

    OdpovědětVymazat
  26. Houby! Možná, kdyby si šlehli něco lysohlávek, že by našli společnou řeč...

    OdpovědětVymazat
  27. [25]: Na tuhle životní filozofii už také pozvolna přicházím. Ať žije Bambrinus....[26]: Kdyby se surově nevykrájela a něco zbylo,
    třeba by se fakt zadařilo...

    OdpovědětVymazat
  28. Je to tak krutě pravdivé až mě z toho mrazí. Nejsem si jistá jestli je dobře nebo naopak špatně, že neumíme číst myšlenky.
    Asi jak kdy a komu.

    OdpovědětVymazat
  29. Probůh, tři roky a to se ještě nezabili?   
    Nebo spíš, to ještě neutek?
    Zdá se, že tohle byly dva extrémy ad absurdum. Držet chlapa takhle na vodítku, to by asi žádnej nevydržel. Na druhou stranu, chlapa jeho ražení bych nechtěla, ani kdyby byl poslední chlap na zemi...     

    OdpovědětVymazat
  30. [6]:Nojo, to jsou ty odkazy...

    OdpovědětVymazat
  31. [11]: P.S. pochopila jsem dobře, že to je fakt ze života? Teda ne že bych nevěřila, že takoví lidi existují, to zas věřím, ale paradoxně bych řekla, že spíš bych šílela z tý ženský, než z toho chlapa. Aby s ním chodila k doktorovi? ? ?
    A on s ní na každý nákup?
    Děs.

    OdpovědětVymazat
  32. [31]: Vendy je to opravdu ze života, podstata je opravdová, jen jsem to trošku přikreslila..Tyhle dva, nebo spíš jenom ona, je studna něčeho, s čím jsem se ještě nikdy nesetkala.   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝