29. 8. 2013

Jak se stát snadno a rychle bezdomovcem


První podmínkou je vlastnit PC.
Druhou podmínkou je mít emailovou schránku.
Třetí podmínkou je být trošinku a nebo více přitroublý a je slušně zaděláno.

Za krátký čas přijdete jak o PC, tak i mailovou schránku a i o všechno ostatní...


Jelikož jsem vlastníkem emailové schránky na Seznamu, neustále mě přicházejí nějaké úžasné a vzrušující nabídky.

Mnoho dobrých lidí chce zlepšit kvalitu mého pravděpodobně prabídného života od nabídky na lepší a ještě lepší erekci, přes zhubnutí pod dozorem odborníka, 30tiprocentní slevu na stavbu, až k půjčkám všeho možného i nemožného druhu. Půjčka snadno a rychle, Vysoká půjčka, Jednoduchá půjčka, Půjčka před výplatou, Kladná půjčka, Tomova půjčka, Půjčka bez poplatků, Ibankomat., Nebankovní půjčka, dokonce i Vyřízená půjčka. Tam by mi věřte, či ne, půjčili do 10ti minut. Šikulové a lidumilové. Není hezké pomoci člověku, když je v nouzi?


Určitě je. A tak jsem na rozpacích, tolik dobrých lidí mi chce pomoci z mého prabídného žití .Všemi možnými způsoby. Je velmi těžké si mezi nimi vybrat. Lepší erekce spolu s 200 000 korunami bez ručitele při postelových radovánkách musí být opravdu silný a nepřekonatelný zážitek.


Nepochybuji, že tyto nabídky přicházejí ruku v ruce s ryzostí čistých srdcí dobrodějců, kteří chtějí ve jménu lásky pomoci bližnímu svému.

Někdy se však bohužel tento bohulibý šlechetný úmysl zvrtne. To když využivatel těchto dobrotivých služeb propadne velikášství. Nestačí mu tudíž jedna erekce s jedním stotisícem, ale naopak žádá nezřízený nekonečný sex s mnoha erekcemi a s mnoha statisíci. No, kdo chce kam, pomozme mu tam. Než se takovýto poživačný a nenasytný živel naděje, je z něj nefalšovaný bezdomovec. Rázem se ocitne impotentní a bez peněz pod mostem. Cesta pod most není zase až tak složitá. Vede sice přes jakési zpomalovací jízdní retardéry, jako je exekuce na plat, vymahači dluhů a podobně, nicméně cíl je jaksi předem předurčen.


Já ale věřím. Já věřím, že až pod mosty budou zřizovány bezplatné internetové kavárny pro bezdomovce, bude opět možnost nabízet jim další výhodné půjčky, které by mohly být spláceny formou sice neobvyklou, ale která má jistou budoucnost a to jednotlivými částmi z těl bezdomovců.

23 komentářů:

  1. Jo, dneska je z tebe bezdomovec mrknutím oka...ovšem tyhle nabídky mne už tak vytáčej. A to ještě mi polovina z nich jde do spamu....

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, finanční negramotnost národa je vysoká. Ono se může stát, že i pod tím mostem bude brzy narváno a nevím, kam se vrtnou lidé pak.

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, život má mnoho úskalí a lidé si na lidi vymýšlí další pasti

    OdpovědětVymazat
  4. Vyřízená půjčka je, myslím, docela odpovídající název, zvlášť je-li už člověk ze všech půjček vyřízený

    OdpovědětVymazat
  5. Tak nevím, podle průzkumů je kolem osmdesáti procent našich mostů v havarijním stavu, být bezdomovec, najdu si nějakého odborníka mostaře na posouzení nového bydlení z hlediska bezpečnosti. To, že je někdo na dně, neznamená, že mu nemůže spadnout mostovka na hlavu. Možná by bylo lepší poohlédnout se po nějakém volném tunelu, těch máme v našich končinách překvapivě dost a ve světové kvalitě

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Na druhou stranu, já osobně znám jednoho bezdomovce, Pepa se jmenuje a ten by život neměnil. A k těmto lakavým nabídkám prostě ani nemá přístup... [2]: Já bych viděla i v širším měřítku tu negramotnost, nejen tedy finanční... [3]: A mnohdy jsou prostě lidi nepoučitelný... [4]: A nebo ho to ještě dovyřídí, v případě, že by měl ještě jakousi minimální životaschopnost... [5] Tak tohle je naprosto osvětová myšlenka, to by zasloužilo větší inzerci. "Nemáte-li kde bydlet, uchylte se do tunelu..."

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle okouzlující nabídky mi taky přistávají ve schránce a začíná mě to štvát. Navíc u mnohých není možné je zrušit (nebo aspoň jsem nepřišla na to, jak). Značím si je aspoň do spamu, ale stejně mi znovu přijde nějaká nabídka na úžasné stavebniny, nebo fantastickou půjčku, či úžasnou prezentaci na webu za poloviční cenu dva a půl tisíce na rok.
    Už přemýšlím o zrušení emailu (mám čtyři adresy a dva z nich jsou těmito spamy bombardovány, ty druhé jsou kapku mimo...)
    Moc pěkně jsi popsala tu cestu pod most!
    (I když tunelový tip se mi taky líbí...)     

    OdpovědětVymazat
  8. Mě fascinují ty nabídky, které mi slibují větší a hrubší penis či déletrvající erekci. Docela by mě zajímalo, jak by to udělali, když...ehm... nejsem chlap, že jo. Možná proto je tolik mužů bezdomovců - chtěli holt větší péro a takhle dopadli.

    OdpovědětVymazat
  9. Dokud lidi nevezmou rozum do hrsti a nepřestanou si bezhlavě půjčovat na dovolené a dárečky k Vánocům, budou mít tihle šíbři žně. Neškodilo by už na základkách začít vyučovat, že utrácet se má jen tolik, kolik je člověk schopen vydělat. Jenže ty erekce, výlety k moři a placaté televize jsou tak lákavé a všichni je prostě musí mít. Hned

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: No jo, pravda.. potom se řekne: "No nekup to..."[8]: Na hrubší penis jsem zapomněla, taky mi ho chtěli obstarat, jenomže já holt jsem takovej tupouš, že jsem to docela prošvihla...     [9]: Hned a nebo pokud možno ještě dřív....   

    OdpovědětVymazat
  11. Je to výstižné a pravdivé. Všechny ty výhodné půjčky a nabídky na kdeco. Ale taky je to moc dobře napsané a musela jsem se smát.   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Je to fakt k smíchu, kdyby to ovšem nebylo k pláči..     

    OdpovědětVymazat
  13. To mi povídej, taky mám schránku u seznamu a nabídek tam mám denně tolik, že nevím, kterou dřív mazat. Je mi líto lidí, kteří nejsou tak prozíraví a nachytají se...:/

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Stejně nechápu, jak může projít tolik spamu do těch mailových schránek...

    OdpovědětVymazat
  15. Stát se bezdomovcem je opravdu velmi snadné. Člověk si nemusí ani půjčovat. Stačí třeba nepovedené manželství, přičemž jeden z bývalých manželů je vyčůranější než ten druhý.
    Nepochybuji o tom, že už někdo chystá zákon o možnosti prodeje orgánů, popřípadě exekuce orgánů. Většina exekutorů by se tohoto úkolu nepochybně velmi ráda chopila. "Nemůžeš zaplatit, nic nemáš? Tak ti odebereme ledvinu nebo půlku jater!"

    OdpovědětVymazat
  16. Jóó, tyhle nabídky, to je lahůdka. Nejvíc mě dostávají žádosti o ruku ála "Ty být tak krásná, já tebe fidět profila na fejsbůka a já samilovala se" .

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: A víš, že by mě to ani nepřekvapilo? Jestli já už nejsem nasáklá jakýmsi cynismem...
    [16]: To mi připomnělo toběsušííí pěknýsušííí   

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Taky se do tebe pořád někdo zamilovává?
    Do mě se furt zamilovávají nějaké Rusky a černošky z Afriky. "Níc néní důlešitý, šádný péníze, šádný májeték, šádný vypadá, jén láska je důlešitý".   

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Jo, a překvapivě taky černoši, samá Uganda a Nigérie . A jako přes kopírák, taky šádný peníse, jen láska .

    OdpovědětVymazat
  20. [18]:[19]:- vy máte takový okouzlující nabídky? A já pořád nic...
    Ale ne, nemusíte mi to přeposílat. Nemusím mít všechno, díky.   

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Nic si z toho nedělej, mě nechce nikdo ani z tý Ugandy...      Šadna laska, šadny penise...     

    OdpovědětVymazat
  22. Finanční gramotnost by se měla učit ve škole už od 1 třídy. Nebo raději od školky.

    OdpovědětVymazat
  23. Je opravdu třeba si dávat pozor, co kde podepisujete, čtete, na co klikáte, co si stahujete do počítače... Nejlépe vše neznámé smazat a odolat těmto výhodným nabídkám na půjčky atp. Jenže finanční a počítačová gramotnost není u nás na dobré úrovni a proto se toho některé firmy hojně chytají...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝