11. 9. 2013

Jak se mi rozsvítilo

Jelikož protože a poněvadž jsem od přírody hodně zvědavá, velmi mě zaujalo opravdu originálně blbé zajímavé téma týdne. Těžko ale psát o něčem, o čem člověk nemá ani potuchy, že? I když máme tolik příbuzných jako strejda Google, nebo teta Wiki, tentokrát oba zklamali na celé čáře.


A tak se člověk, tedy já, musí spolehnout na vlastní logicky vyvozený závěr. Nejprve jsem slovo Hipster napsala malým písmem, potom velkým písmem "HIPSTER" a zkoumala tento dopad na svůj mozkový potenciál. A vida, zabralo to. Zcela se mi zatemnilo rozsvítilo. Vždyť je to jednoduché jako facka. Osvícena náhlým prozřením a poznáním jsem pochopila, co je vlastně Hipster zač. Hipster se půvabná zkratka vyjadřující... ne ne, to by bylo moc jednoduché.

Vysvětlím blížeji... Výraz HIP znamená zcela určitě něco jako akčně momentálně v kurzu no a STER je přece jasná zkratka pro steroidy.
Takže logicky vyplývá, že Hipsteři jsou falešní kulturisti. Ano je to tak, kdo chce mít chemické svaly, je Hipster. Tak, že Hipster může být každý, kdo sní o tom že bude jako Rambo, nebo jiný svalovec a má právo říkat si tak. Ale pozor, někdy se to vymkne...jako v životě všechno..
Jsem ráda, že mohu tohle poznání přinést všem svým milým čtenářům, kteří nejsou tak bystří jako já.. Mám teď naprosto vyjímečný pocit světlonoše..Člověk by měl předávat svoje těžce nabytá poznání.. Řekla bych, že je to přímo morální povinnost. A já se tohohle nadmíru těžkého úkolu zhostila, myslím si skromně, velice dobře.

Dodatek:
Inspirací pro tuhle volovinu mi byly komentáře u Malkiela, kde jsem se dočetla, že jedině na pitomé téma se dá vytvořit něco smysluplného.
Myslím, že do budoucna budeme mít spoustu příležitostí vytvářet mnoho a mnoho smysluplných úvah...Témata týdne nám zcela jistě již nyní přinášejí mnoho příležitostí...



20 komentářů:

  1. Asi nejlepší úvaha co jsem na tohle téma četla tleskám.

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem psala Malkielovi, že by to také mohli být lidé propagující nevěru. Když hip je bok a nevěra bokovka.....

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud existuje hipster, musí existovat i hipsterka. Doplníme-li si chybějící háček, je hned jasné, o co vlastně kráčí. Nová, moderní, naprosto progresivní forma utěrky. Hip hip hurá, uklízení zdarVyrobila jsi dokonalou blbinu V rámci šíření osvěty ji ukládám na Blogosvět.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Myslíš? taky jsem si dala záležet...   [2]: Při troše fantazie by to mohlo bejt opravdu leccos     [3]: No, taky bys dobře uměla šířit osvětu, utěrka Hipster na leštění svalů

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, můj světlonoši, děkuji a obdivuji Tvé přísně logické a přesto neotřelé myšlenkové pochody. Slovo hipster jsem ještě nikdy neslyšela a může tedy znamenat cokoli. Instantního Ramba stejně jako progresivní utěrku. Patřím k těm méně bystrým a jsem vděčná za každou osvětu. Děkuji.   

    OdpovědětVymazat
  6. Obdivuju každého,kdo napíše na toto pro mě neznámé téma něco smysluplného. Tobě se to podařilo,pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  7. Já zase myslela, že to je tajná šifra, něco jako Čerfova Kostra čaje .

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ano, tuto šifru jsem v poslední době při čtení Tématu týdne použil několikrát. Naposled naposled .

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj chci tě pozvat do RPG hry http://bratrstvocernedyky-rpg.blog.cz/ .
    Je to hra inspirovaná sériemi knih Bratrstvo černé dýky. Přivítáme i ty co tuto knihu neznají. Ber to spíš jako pozvánku než reklamu. :) Pokud příjdeš, budeme všichni rádi.
    Ps: Hezký design

    OdpovědětVymazat
  10. Konečně to vím. Marně jsem přemýšlela, kdo/co to může být.
    Má dedukce:
    Hádala jsem hip jsou boky, ster může být sterilizace. Tak někdo se sterilizovanými boky?
    Lidé, kteří mají problémy s kyčelními klouby jsem hipsteři

    OdpovědětVymazat
  11. [7]:
    Ano je to tajná šifra:
    Když to slovo přeteš pozpátku, zjištíš, že pysk podlehl pýše ("ret spih").

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem nevěděla, kdo je to hipster a už jsem se stačila poučit v několika článcích. Témata týdne jdou do téru, hips znamená boky nebo kyčle, tedy to mohou být kyčle v téru, čili lidově v prdeli.

    OdpovědětVymazat
  13. [5]: Ráda ti předám svoje vědění.. a ze všeho nejraději šířím osvětu.. prostě to tak mám..     [6]: Spíš jsem teda napsala pěknou volovinu, ale ty komenty za to fakt stojí...   [7]: No vidíš, to by taky mohlo být, budu se muset zamyslit ještě hlouběji.. [8]: Hihihihi, fakt? Ani se nedivím, nová doba, host vyhazuje číšníka...[9]:   [10]: Taky hezký přísně logický výklad, měla by ho přečíst Bev, aby pochopila, co je vlastně zač...     [11]: Já bych to vyhodnotila jako ret s pihou... [12]: Kulantně bych dokončila tok tvých myšlenek, myslím, že nejen boky jsou v prdeli.. ale i témata týdne. Ale zase na druhou stranu, čím větší volovina, tím víc mě napadá kravin..To taky nejni špatný...

    OdpovědětVymazat
  14. [10]:[13]: Stalo se a jsem z toho úplně vyjevená, tak JÁ jsem nakonec ten hipster. Jakto že mně to nikdo neřekl, že se o tom ani nezmínili v tý brožuře k umělýmu kloubu, taková zásadní informace.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Prostě je to šlendrián,takovou informaci prostě měli dodat a to bez diskuze...     

    OdpovědětVymazat
  16. Jo, vystihla jsi to! Myslím, že takové teorie jsou lepší než pravda

    OdpovědětVymazat
  17. Skvostná a zajímavá "volovina"

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Což se zase nestává tak zřídka, ne? Někdy je pravda hodně bolestivá... [17]: Voloviny já mám docela ráda...

    OdpovědětVymazat
  19. No vidíš, a já bych přísahala, že je to zkratka pro dětskou výživu Hipp s telecím ragů .

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Pravda má mnoho podob...   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝