13. 9. 2013

Von mě fakt voddělá


Mám takový hodně neblahý pocit, že mi cíleně usiluje o život. Dělá všechno pro to, abych se ocitla u jeho nohou dokonaná s infartem myokardu. A zdá se, že se mu daří. Jeho praktiky jsou věru ďábelské. Nejdokonalejší je v nočním běsnění. Na tuhle disciplínu pravděpodobně prošel speciálním výcvikem a poznatky zde nabyté si úspěšně prohlubuje vlastní praxí na mě. Jeho ďábelská dušička se musí tetelit blahem, když se připlíží k nebohé oběti, tedy ke mně a poté mě vyděsí k smrti svým nejoblíbenějším trikem, který vylaďuje častým provedením ke stále větší a větší dokonalosti.



Je až s podivem, jak ta jeho smrtonosná finta, ač mnohokrát nudně opakovaná, působí stále stejně hrůzně. Neodkladně vyvolá studený pot, zrychlený tep a divoké bušení srdce. Definitivně jsem pochopila, že je čas začít sepisovat závěť. Jestli se opravdu rozhodl, že mě oddělá, zřejmě není moci, co by mu v tom zabránila. Mnohdy přemýšlím, proč zrovna já. Proč zrovna na mě má tak spadeno.

Jestli není spokojený s mým servisem a láskou, se kterou se o něj starám, nebo mu nechutnají vybrané lahůdky, co mu kupuji. Vždycky přece myslím na jeho mlsný jazyk, zvrhlé chutě a pokaždé mu přinesu nějakou vybranou delikatesu. Možná si řeknete, že tahle péče si sebeméně nezadá s jakýmsi podlézáním a je v tom zřejmě kousek pravdy. Činím tak s nadějí, že mě už nechá být a vybere si jinou oběť. Marně ho téměř se slzou v oku v duchu prosím, aby svou příliž aktivní noční společnost také věnoval někomu jinému, marně se mu telepaticky snažím vštípit myšlenku, že jsou ještě i jiní adepti kolem něj, kteří by si též zasloužili kousek a možná i větší kus jeho noční přízně, je to ale marnost nad marnost.

Jsem prostě vyvolená. Jeho vyvolená. Ta, kterou může používat jako odrazový můstek pro svoje divoké hry, ta která po něm bez reptání uklízí, když se mu zlomyslně a schválně nepovede provést denní potřebu do záchodku, ta která srovná vše, co v jakémsi amoku rozmetal kolem sebe.

Dlužno ovšem podotknout, že ve svém utrpení ale nejsem sama. Stejně a možná ještě o fous víc trpí můj spolubydlící Trumbelín. Toho totiž On terorizuje ještě s větším zalíbením, než mě. Zatímco já mohu z mučírny odejít na mnoho hodin, byť provázena jeho nelibým pohledem, Trumbelín tuhle výsadu opuštění bojiště nesdílí. Musí tudíž snášet ústrky na něm prováděné nejen v noci, spolu se mnou, ale i ve dne, bez mé přítomnosti. Jeho chrabré srdce zřejmě také pracuje mílovými kroky k infarktu a v srdeční krajině zřejmě pociťuje tu samou chronickou bolest jako já. Krom toho zřejmě duševně mnoho trpí, jelikož si musí říkat, že na stará kolena si přece nic takového nemohl zasloužit.

Přesto se nikdy nesníží k potupnému úniku. Hrdinně vzdoruje a zastrašuje vetřelce, jak jen mu síly stačí. Sice to nestačí, ale komu čest, tomu čest. Může vydechnout pouze ve chvílích, kdy On blaženě upadne do posilujícího spánku, aby načepral sílu pro další lotroviny.
No jistě, řeč je o Číčovi, kocourovi, díky kterému se náš život stal ještě nesnesitelnější obohacenější, než byl.

Těžko už si dokážu představit ráno, kdy místo budíku mě budí hlasité kočičí mňoukání, které lze volně přeložit: "Hybaj z postele a dej mi hamat, mám hlad, to ti nedošlo?"
Už vůbec si nedokážu představit ráno, kdy by kocourek pravidelně nedostal běhací amok a lítal mi pod nohama tak, že je vůbec zázrak, že se ještě rozespalá, udržím na nohou, aniž bych se poroučela k zemi.

Ne marně se říká, že člověk si zvykne skoro na všechno. I na to, že je neustále špiclován dvěma žlutozelenýma očima a že tyto oči vidí i v noci, když jejich majitel se zcela nenuceně prochází po těle své oběti a funí do jejího obličeje, těsně po tom, co přistane na hlavě oběti a nebo kousek níže na krku. Naštěstí pro něj je mnoho přistávacích míst na lidském těle, nicméně místa v horní části jsou jaksi lukrativnější, než nudná spodní část nohou. Ne, že by stereotypně opakoval stále jeden a ten samý způsob her. Proč například nevyužít toho, že po tmě vidí nejlépe ze všech z rodiny? Tato prostá skutečnost nabízí mnoho možností nočního vyžití. Zatancovat popůlnoční tanec s mnoha poskoky a odrazy před nocí zpitomělým morčetem je přece prima zábava. Číhat na něj z výšky a ve správný okamžik vyrazit a s milimetrovou přesností ho elegantně přeskočit a s patřičným mrsknutím ocasu se nečekán ocitnout morčeti v zádech. Stejná kreativita se dá velmi dobře vyvinout nejen na Trumbelínka.

Mám veliké podezření že je HIPSTER, což znamená hyperaktivní hiperaktivní stepař.

A tak mlčky trpíme, já i morče a pozvolna si zvykáme na podivné kočičí hrátky a tiše oba doufáme, že vydržíme do příštích švestek.

17 komentářů:

  1. V první chvíli jsem myslela, že je to tvůj příspěvek do soutěže Setkání s literární postavou a říkám si, to asi bude Jack Rozparovč až při zmínce o záchodku jsem se vrátila do reality a pochopila, že jde o toho zločince Číču.

    OdpovědětVymazat
  2. :'D Tak takovéhle vysvětlení slova hipster by mě v životě nenapadlo! Článek je skvělej, dobře se mi četl a dokonce mě i pobavil, i když věřím, že někdy to musí bejt o nervy.[1]: Tak přesně s tímhle označením musím taky souhlasit.

    OdpovědětVymazat
  3. Také souhlasím, je to sadistickej kocouří pošuk! Úplně si to dovedu představit. Velmi podobně mě terorizuje naše tříměsíční štěně westíka. Spí v posteli za mojí hlavou, jakmile se v noci vzbudí, kouše mi vlasy, jakmile se vzbudí ráno, piští, že má hlad a chce čůrat. Na zemi se plete pod nohama tak, že nevím kam mám šlápnout a jak pletu nohama a na poslední chvíli se jí vyhýbám, hrozí, že už padnu na ústa a možná vypadám jako tvůj "hipster".
    Pěkné a zábavné čtení .

    OdpovědětVymazat
  4. Je třeba zvednout rukavici a strašení mu oplatit strašením. Podsvícená halloweenská maska, která milého rozespalého kocourka přivítá na jeho pouti ze sna plného dobrot nebo operní převlek za me-, me-, medvěda. Dokázal bych být rovněž sadisticky vynalézavý - tak dlouho, dokud by se mezi námi neustavila přijatelná rovnováha .

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli ty nejsi trochu hy(p)sterka?   

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Tos ho ještě přechválila...[2]: Hihihihi, Rozparovač on tak trochu taky je, neboť to není tak dlouho a zcela mi rozcupoval kožešinu, co mám přes křeslo.[3]: Ano, snaží se posilovat mou nervovou soustavu, ale nějak to má zcela opačný dopad..   [4]: Kde se to jenom v těch zvířatech bere, viď? [5]: Já jsem taky chudák..   [6]: Tak že hurá do boje, ovšem má to jednu chybku, on se hajzlík vyspí, když já nejsem doma, zřejmě proto, aby se mi potom mohl už zcela věnovat.. [7]: Teď zrovna jsem prožila pravý hysterický oblouk, neb jsem zjistila, že se mi vyčůral do mého křesílka.. Měli jsme spolu na toto téma výchovný pohovor s fackou a on se prosím pěkně urazil. Otočil se ke mě prdelí a uraženě čumí z okna.

    OdpovědětVymazat
  7. Jste zkrátka s Trumbelínkem vyvolení ![7]: Jsem si teď málem učůrla smíchy...

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: To ti udělal proto, žes ho v tom článku veřejně pomlouvala před širokou blogerskou veřejností.
    A to buď ráda, že tvůj kocour ti to dělá jen do křesílka. Jedna z mých koček když usoudí, že se k ní nechovám úplně podle jejích představ, tak se mi vychčije rovnou do postele V lepším případě do koše právě vypraného a vyžehleného prádla.
    P.S. Když mne někdo zfackuje, tak bývám taky trochu uraženej.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Že by to čůrání bylo nějak nakažlivé?

    OdpovědětVymazat
  10. Jak dlouho mu to vydrží? Dospěje někdy nebo to má napořád? Držím Tobě i Troubelínkovi palce, aby z toho hodně rychle vyrostl

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Já mám někdy pojem, že se z toho všeho spíš někdy pos...   [10]: /8 No, na tom něco může bejt, voni jsou chlapi mnohdy mstiví. Ale zase nakonec máš docela pravdu, že jsem si to docela zasloužila, když jsem ho veřejně zvostudila. A vůbec to nebudu brát osobně, páč mý mladší odnoži, která vůbec žádný blog nemá, se taky vyčůral jednou do postele a mnohokrát na oblečení, co měl poházený na zemi... On kocour bude asi chorobně pořádnej a takto napravuje moji zanedbanou výchovu... [12]: Musí se uklidnit dřív, než nás všechny psychicky oddělá..Zajímavý, že nejvíc trpím já, ostatní jsou na to jaksi povznesený...prostě je to mladý, hravý organismus..

    OdpovědětVymazat
  12. Zkusila jsi zavřít dveře do ložnice?
    Z toho tvého magora bych už dávno byla v teploučké vypolstrované kleci na psychiatrii. Zlatá Kačenka a zdemolovaná zahrada.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: To dělám v případě hodně krajní nouze, páč když zavřu, je mi tam potom veliká zima. Já tam netopím, kvůli orchidejím. To máš tak, jedna moje láska konkuruje druhé lásce. Kocour versus orchideje...

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Dnes ráno jsem s hrůzou přišla na to, že se mi vychcal do kabelky...   

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Kup blbounovi vložky s křidýlky. Až ho nakopneš, bude krásně plachtit A nech si to, polila jsem se kafem.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝