15. 9. 2013

To by se zvěrolékaři stát nemělo


Bloudila jsem VitrualLibrary a četla nápisy na Individual Doors. S kým se jenom dnes půjdu rozptýlit. Od roku 2085 vláda zakázala vstupovat do životů současníků, nechala ale přístupy do literárních příběhů. Dnes jsem měla podivnou náladu a tak jsem hledala někoho, kdy by mě dokázal rozptýlit. Švejk? Ne. Chtělo by to něco, kde bych mohla být aktivní. J.Herriot, padlo mi do oka, když jsem šla kolem dveří s červeným křížem.


Dekodérem jsem dveře otevřela a vstoupila. Rázem jsem se ocitla ve chlévě s jakousi bučící krávou, které Jam ošetřoval zhnisanou nohu. "Co koukáš, podej mi dezinfekci," zahlaholil na mě. Nechtěla jsem vypadat jako totální trdlo, ale nevěděla jsem, co je desinfekce. Proč krávu prostě nepřemístí do univershospitalu? Tam se léčíme všichni. Stačí zmáčknout jedno tlačítko a dokonalá regenerace organismu je spuštěná. Potom mi ale došlo, že on nic takového nezná. Rozhlédla jsem se kolem a popadla jakousi láhev. "To je brendy, ale dej to sem, cucnu si. Vezmi tu láhev vedle." Zatímco jsem mu podávala správnou láhev, on povídá: "Je to sakra zhnisaný, vypadá to zle, ta brendy se bude hodit." Mocným douškem si lokl z láhve. "Dej si taky, na kuráž. Možná tě ta potvora kopne, až to rozříznu."

Podlomily se mi nohy, jsem přece ve virtuálním světě, nemůže se mi nic stát. Pro jistotu jsem do sebe obrátila zbytek láhve a šla ke krávě. Najednou však byla tma a dál nevím nic. Krávě nechci křivdit, ale mám pocit, že je to její zásluha.
Doma mě probudila hrozná bolest. Točila se mi hlava a při pohledu do zrcadla jsem se nemohla poznat. Monokl přes celé oko byl skvěle vybarvený a hlásič mě upozorňoval, že detekuje z mého dechu značné množství alkoholu. Ještě že VitrualLibrary je na případy ohrožení čtenářů připravena a zasáhla včas.

13 komentářů:

  1. No vidíš, jak je to pěkný příběh, rozhodně nic šedivého. Tomu se říká, že někoho kopla virtuální realita. VirtualLibrary má ještě rezervy

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět, že ani virtuální realita není tak úplně bezpečná. Povedlo se ti to, mně se příběh líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká povídka, ale ten výběr z VirtualLibrary. Já bych navštívila ples v Pemberley, Elizu zavřela ve sklepě a tančila s Darcym celou noc

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jsem po probuzení přemýšlela, co se dá zajímavého napsat na toto téma. Nic rozumného mě nenapadlo. Ale Tobě se to povedlo moc dobře

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Abych byla upřímná, spíš mě nakopla tvoje krásná povídka     [2]:   [3]: Dneska není bezpečnýho naprosto nic a kotr v roce 2085.. to bude potom všude o život... [4]: To by sice nebylo tak špatný, pravda, ale já tancovala kolem sporáku celej den, zavařovala jsem ďábelský tousty.. tak se mi v noci nikde ani hopsat nechtělo.. [5]: Možná tě napadne, až se probudíš příště, ještě je čas...

    OdpovědětVymazat
  6. Mám knihy Jamese Herriota strašně ráda takže jsi mi udělala velkou radost. Krásná akční sci-fi povídka.

    OdpovědětVymazat
  7. No evidentně VirtualLibrary včas nezasáhla, monokl mluví za vše .

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Díky Bev, i tys mě udělala radost, že jsem ti udělala radost hihihi, já tyhle knihy strašně ráda čtu..[8]: No jenom neříkej Janinko, mohlo to dopadnout daleko hůř, než s monoklem a úplně na šrot....   

    OdpovědětVymazat
  9. J.Herriota sice neznám, ale nápad s virtuální knihovnou se mi líbí :) I ten konec, hezký zážitek - opít se a nechat se kopnout krávou

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Kdybych nebyla omezená počty znaků, určitě bych psala o fialové krávě.   

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to byla příliš reálná virtualita!
    A povedená povídka. Herriot je dobrá inspirace a tohle bylo vtipné, včetně zakončení.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Abych pravdu řekla, tak zrovna tohle bych s Herriotem zažít nechtěla...   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝