6. 12. 2013

Odpovědi pro Bev a Radku

Před časem jsem byla nominována Bev a Radkou do blogového řetězáku.
Tady jsou moje odpovědi, pozdě, ale přece...
Jelikož tato blogová hra pravděpodobně pozvolna vyšumává, nebudu vymýšlet další otázky, jelikož otázky Bev i Radky jsou zajímavé a tudíž si myslím, že jsou hezky k použití pro toho, kdo by se chtěl také trošku vyzpovídat.


A tady už odpovědi pro BEV:


1) Máte osobní zkušenost s rčením - Odříkaného největší krajíc?
Já osobně bych mohla o tomhle rčení psát disertační práci.
Vše, co jsem v životě nechtěla, jsem si užívám plnými doušky a mnohdy, připouštím, to není zas až tak špatné…

2) Zažili jste někdy něco nadpřirozeného?
Ano a to celkem pravidelně. Mého drahého manžela. Já jsem přesvědčena, že je z Marsu.

3) Kdo, nebo co, si myslíte, že je Blaine Mono?
Sólo zvracení?
Ne ba ne, to bude mít něco společného s tím tvým oblíbeným autorem, že jo?

4) Co podle vás znamená slovo plezmero?
No podle mě je to zlá ženština, shodou okolností jsem zrovna nedávno jednom plezmeru publikovala článek "Jak nerandit"… Teď jsem se ale fakt zarazila.. jak ten čas letí, ono už to není tak nedávno...


5) U nás doma se říkalo třeba, v ironickém pobavení: Ha ha ha, zasmáli se zbrojnoši a ujeli na šicím stroji.
Máte taky nějaké slovo, sousloví nebo rčení používané pouze ve vaší rodině?
U nás frčí dva v jednom a to "To se nedá nic platný"…teda ono to frčí jenom u mě a abych pravdu řekla, ostatním v naší rodině dost dlouho trvalo, než na mě přestali útrpně hledět, kdykoliv jsem tuto větu vypustila do éteru.

6) Co si myslíte o Spongebobovi v kalhotách?
Já bych si ráda něco myslela fakt, ale vůbec nevím, co bych si asi tak měla myslet. Můžu si akorát myslet, že vím, že nic nevím…ale to je moje stará klasika, kterou popisuji v další otázce..

7) Jak zní váš oblíbený citát?
"Vím, že nic nevím, ale nemám ráda, když mi to porád někdo připomíná."

8) Naše životy se zrcadlí v blogu. Platí to i obráceně, ovlivnil blog někdy váš život?
Určitě ano. Kromě toho, že jsem se naučila díky blogu slušně prokrastinovat, začala jsem i psát, což bych od sebe nikdy nečekala A taky se mi líbí poznání, že mám ráda lidi, které jsem nikdy neviděla a přes to cítím, že mi s nimi blog nějak spojuje a je to příjemné pouto

9) Čím, nebo kým, byste si přáli být v příštím životě?
No přece nadějnou spisovatelkou, už na to teď pilně trénuju…

10) Hádanka vypůjčená z knihy S. Kinga Temná věž - Pustiny:
Kdy brána není brána?
Jak se dá písemně rozpačitě mlčet? Jsem zticha jako ryba. Nevím. Dám se podat…



Pro RADKU:

1. Jsi důvěřivá?
Jsem, ale život mě naučil, že ne z naivity, nýbrž z toho, že je to jaksi pohodlnější. Když si zároveň připustím, že všechno může být i jinak, nečeká mě ani velké zklamání. Já bych řekla, že je to taková moje těžce vydobytá soukromá životní moudrost…

2. Co Tě na lidech nejvíce odradí?
Bezpečně špína za nehty a nepřímý pohled. Já se ráda dívám lidem do očí a nesnáším takový ten pohled ze strany. Mám to nějak spojený s křivárnou. A potom taky nemám ráda mluvení jenom pro vypouštění slov z úst. To mi vadí opravdu hodně…

3. Zažila jsi v životě situaci, která Tě zaskočila natolik, že si ji po dlouhé době pamatuješ jako dokonalé překvapení? (ať pozitivní či negativní)
Jedno dokonalé překvapení (tedy z mnoha těch, které mi s láskou připravovali oba moji milí chlapci) pro mě bylo, když mladší syn přinesl domů potkana a já, protože jsem ho vždycky vychovávala k lásce ke zvířatům, jsem neměla to srdce zklamat ho tím, aby potkana dal tam, kde ho sebral a odměnou nám bylo, že za čas potkan povil dalších 7 kousků a nakonec z toho byly tři roky plné chronických překvapení, co mi ty potvory zase rozkousaly.

4. Máš vlastnosti (chování), které Ti na druhých vadí?
Určitě mám, protože tak to bývá, že co člověku vadí na jiných je jeho vlastním odrazem. Ale je fakt, že na jiných to najdu snadněji a lépe hihihihi. Takže ti, co mi lezou nejvíc na nervy mi zřejmě iritují tím, že jsou trošku jako já…

5. Umíš odpočívat?
Dokonale, jenomže to nesmí být zase moc dlouho, potom ve mně nastává pocit jakéhosi zmarněného času. Takže musím odpočívat rychle, abych si v zápětí ještě stačila navodit pocit z dobře udělaný práce…

6. Používáš v mluvě pořekadla, rčení či hlášky z filmů?
Tak to velmi ráda, řekla bych že některé rčení patří už k národní mluvě. Ale do Pelhřimova nejedu…

7. Umíš si dělat ze sebe legraci?
Můžu si snad o sobě myslet, že umím, dokonce si můžu myslet, že to umím víc než dělat si legraci z druhých v tom nejlepším slova smyslu samozřejmě, ale taky vím, že já sama se třeba vidím jinak než mě vnímá okolí. Jednou jsem četla takovou moudrost, nebo citát, neumím už to přesně formulovat, ale bylo to asi o tom, že kdyby nás někdo představoval nám a popisoval, jak nás vidí on, mnohdy bychom se sami nepoznali.

8. Dokážeš (dokázala/a bys) za sebou udělat tlustou čáru a začít jinde a jinak?
Tak to by mi taky zajímalo. Jednou už jsem byla hodně nakročená, ale do úplného spálení mostu jsem se nedopracovala. Snad ale mohu v sebe doufat, to nikoho nic nestojí hihi…

9. Čeho by ses nikdy nedokázala vzdát?
Zajímavá otázka. Čím víc je člověk v nouzi, tím víc se dokáže vzdát materiálních věcí.
Nakonec dokáže oželet zřejmě všechno.
A víra? Mohla bych napsat, že se nemůžu vzdát svého přesvědčení, které jsem nabyla během svého života. Jenže ani to neplatí tak úplně. Fakt se snažím poctivě odpovědět, ale nevím to. Určitě bych nechtěla přijít o lidi, co mám ráda, jenomže když odejdou, co můžu dělat? Musím to přijmout, musím se s tím vyrovnat po svém..

10. Věříš v lásku na celý život?
Ano věřím, svoje zvířata jsem vždycky milovala celý jejich život hihihihi..

7 komentářů:

  1. Šla jsem přímo z mailu, kam mi chodí upozornění na nové články, takže jsem našla. Skvěle jsem se nad Tvými odpověďmi pobavila, je vidět, že Ti smysl pro humor nechybí

    OdpovědětVymazat
  2. No prosim, zase kde nic, tu nic..

    OdpovědětVymazat
  3. No ale teď mi fakt humor dochází a dochází mi i trpělivost. Za tři neděle nejsou schopni dát to tady do pořádku a ještě se na srdci vychloubají, jakou mají návštěvnost a podobný blafy...

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Valin, jsou to nádherné, duchaplné, upřímné a vtipné odpovědi. Moc ti děkuju, že sis udělala čas a ukrutně mě štvě, že tvůj kouzelný článek není viditelný pro více čtenářů. Stojí za přečtení.
    Já mám v černé díře dva články a dokud to nespraví, tak je tam odtud zřejmě nedostanu. Už teď mám jednu část povídky zvěřejněnou dvakrát, takže pěkný guláš, který vidím jen v náhledu. Jsem vytočená jak dvojka máslo.
    Děkuji za milé čtení, které mi zvedlo náladu.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak sem jenom tak vypustila smajlíka a zjevil se mi tvůj koment. Ráda jsem odpovídala na tvoje otázky, jenom s tím Kingem si nějak nevím rady. Nenapovíš mi drobet?

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, samozřejmě, promiň, včera jsem byla jakási roztržitá.   
    Blaine Mono je šílený vlak, který miluje hádanky, jezdí nadzvukovou rychlostí a má sebevražedné sklony.
    A brána není brána, když je dána. Když jsem to vyčetla v knize, nemohla jsem si srovnat v hlavě, jak to vlastně myslí, čekala jsem něco složitého a tak mi to ani ve své jednoduchosti v první chvíli nedávalo smysl.
    Vlak i hádanka jsou z knihy S. Kinga - Pustiny/Temná věž.
    A Spongebob je postavička (doslova houba, jako třeba na mytí auta) ze stejnojmenného animovaného seriálu. Je to trochu víc pro děti, než třeba Simpsonovi, ale někdy tam mají taky dost dobrý hlášky. Obzvlášť přitroublá hvězdice Patrik, to je můj favorit.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝