27. 12. 2013

Co přinesl rok 2013

Jak moji mnozí věrní čtenáři ví, rok 2013 přinesl do naší domácnosti ještě poněkud větší chaos. než obvykle a to vše zásluhou našeho poměrně nového člena rodiny, kocoura Číči. A jelikož v tomto roce jsem se i já zcela soukromě obohatila o spojovací kabel mezi PC a mým foťákem, hned jsem kocoura vyfotila na věčné kocouří časy...




Morče Trumbelínek, který Číčovo bouřlivým příchodem zazamenal největší psychickou újmu...




Je pod stálou kontrolou ale jelikož je dokonalý flegmatik, nikterak výrazně se nenervuje..



Vánoce přinesly smířlivosti oběma...




A Tbumbelínkovi i pocit svobody bez neustálé kontroly, protože Číča měl jiné starosti...





Nakonec se ukázalo, že Číča je pěkný exhibicionista...




Všem návštěvníkům přeje naše lidskozvířecí společnost do nového roku 2014 všechno nejlepší, hodně zdraví a osobní spokojenosti.


28 komentářů:

  1. Tak vidíš, nakonec se přeci jen spřátelili, tedy v mezích možností....

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby měl kocourek s morčetem problém, ukažte mu na obrázku kapybaru, třeba si začne Trumbelínka vážit .

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná fotoreportáž! Mě to vždycky děsně moc potěší, když vidím něco takovýho.Super!
    Přeju vaší lidskozvířecí společnosti do nového roku vše nej nej!

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych to zase s tím pozitivním přístupem nijak nepřeháněla, ale mohlo to fakt bejt o hodně horší..   [2]: Já myslím, že materiálu budu mít příští rok víc než dost na další a další reportáže..[3]: To bych ho radši vzala do ZOO, aby tohodle hlodavce viděl v životní velikosti. Podle obrázku by mohl mít zkreslené představy...   [4]: Naše společnost děkuje a přeje totéž...   

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné, jak pestrá může být fungující smečka . Všem členům vaší domácnosti přeji hodně vzájemné lásky a pospolitosti, mějte se, kamarádi, rádi .

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že mám možnost vidět ty dva pohromadě a vcelku spokojeně
    Jen si řákám: jak dlouho vydržel ten stromek ve vzpřímené poloze? Soudě dle pohledu Číči bych tipovala, že si zkoušel vyskakovat
    Přeji vše nej do nového roku Tobě i celé Tvé domácnosti

    OdpovědětVymazat
  7. Krásní přátelé! Přeji vše nej do nového roku!

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné focení. Docela bych se bála o stromeček.-) Krásné chvíle.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: No skromně bych si pochválila svou vodovýchovu, Číča má rád suchý kožíšek...[7]: Díky, stromek jsem pro jistotu přivázala k almaře, to funguje.. teda zatím...[8]: Děkujeme pěkně   [9]: Kupodivu stromek víc devastuje Trumbelín. Chodí okusovat zespoda jehličí, nevěřila bych, jak se dovede postavit na zadní a vytáhnout...

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že je to všude stejné. Náš čičin ovšem na stromek pouze fascinovaně zírá a chodí kolem něj po špičkách. Zato jsem ho načapala na Štědrý den s hlavou v míse s bramborovým salátem (vybíral si vajíčka a kukuřičku) a vůbec ho nějak víc než nějaký blbý strom zajímá jídlo.
    A ti tví dva rarášci vypadají na fotkách tak neškodně. A mírumilovně. Že by na ně taky působilo nějaké vánoční kouzlo?

    OdpovědětVymazat
  11. Kouzelné fotky Přeju ti také do nového roku 2014 hodně zdraví, štěstí a lásky a ať těm dvěma ten smír vydrží i nadále

    OdpovědětVymazat
  12. Na úvod...kočičák má luxusní srst,předpisově se leskne,je vidět,že mu u Vás nic nechybí,je to krasavec.
    Závidím Ti,že máš nějaký bič na neposlušného kočičáka,můj benjamínek Míša stříkaní vodou miluje,protahuje se u toho jako modelka,tak pak někoho vychovávej?
    Přeji Vám všem v Novém roce hodně lásky,spokojenosti a zdraví a těším se na nové povídky!

    OdpovědětVymazat
  13. Já sama taky zírám, jak na těch fotkách vypadají přímo cnostně, ale je fakt, že teď žádnou větší lotrovinu už dlouho neudělali...[12]: Děkuju moc, no ale zase kdyby se ti dva polepšili, já bych neměla celkem o čem psát     [13]: Tak to uznávám, to potom fakt nejde výchovně působit. Ještě že Číča není žádný vodomil...

    OdpovědětVymazat
  14. Na Číčovi je vidět, ak rád by si Troubelína odlovil Ty třásně na stromnečku kocoura úplně zvaly, aby e trochu načechral. Se docela divím, že to neudělal. Morčátko je ovšem pěkný macík Milá Valin, z celého srdce ti do následujícího nového roku přeju hodně radosti, alespoň kapičku štěstí a hromadu pevných nervů.

    OdpovědětVymazat
  15. Koukám, že jsem si měla Ježíškovi napsat o nové písmenko "j" na notbůčku. Zaskakuje mi, bestie

    OdpovědětVymazat
  16. [15]:[16]: Je to kupodivu obráceně, morče načechrává třásně nějak odspodu, už jsem rezignovala a sem tam mu ulomím kousek stromku. Borovice on přímo miluje..Číču přestal stromek zajímat, moje vodovýchova kupodivu funguje..
    Ježíška můžeš oslovit dodatečně, teď už nemá takovej fofr, ne?
    Díky za přání a i já ti moc a moc přeju jenom to nejlepší a hlavně hodně humoru, abych se mohla chechtat u tebe na blogu...   

    OdpovědětVymazat
  17. Trumbelínek ví, kam se má zašít! A Číča je opravdu okouzlen stromečkem, třásněmi, bańkami a také dárečky.
    Sám je pěkný dáreček, jak se zdá... pěkný mourovatý kocourek.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: To má Trumbelín lepší schovávačku, pod mým křeslem je naprosto bezpečno...   

    OdpovědětVymazat
  19. Alenko je to krasavec,no a jak jinak...vítám tě mezi "kočkomily".
    Má milá kamarádko a do nového roku bych ti chtěla popřát hodně štěstíčka,zdravíčka a spoustu lásky.   
    ...a prosím pomuchlovat všechny chlupáče...   

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: No, to se mi to stalo, viď Leni? Já taková pejskomilka.. Díky za kuk a já ti taky přeju vše jenom to nejlepší a hlavně hodně zdraví... Chlupáče pomuchluju, teda, když se nechají...oni mají nějak svou hlavu.. oba...   

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj sluníčko,dlouho jsem tady nekoukla a to je chyba.Zmněnilo se toho moc a s Číčou jsi mě překvapila nejvíc,ale oni si zaslouží všichni naší pečlivost.Náš Doneček je taky stále stejný,špatně po té mrtvici chodí,ale snaží se a je to stále naše zlatíčko,sice už dědula ale neva,kočičáci si taky dělají co chtějí,kočka Zuza pokud nemá náladu na muchlování,tak tě rovnou kousne a jde po svém.
    A tobě a celé člověčí i čtyřnohé nebo snad i dvounohé rodině přeji jen to nej,nej do Nového roku ♥

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Já jsem so občas říkala, co že to je s tebou, byla jsem i u tebe na blogu. Jsem ráda, že ses ozvala, Donečka je mi líto, ale čas je prostě neúprosný, tak, užívej chvíle s milovaným pejskem, dokud můžeš. Já ti taky Radko přeju hodně zdraví a spokojenosti v tom novém roce. Jsem zvědavá, co nám přinese za novinky...

    OdpovědětVymazat
  23. Jaké krásné barvy má Trubelínek. A Číča to je prostě manekýn.
    Přeju hodně štěstí, radosti a humoru v roce 2014 a spoustu krásných zážitků se zvířáky a taky spoustu skvělých vtipných i poučných článků.

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Tak to tak nějak dopadlo, že vlastně žiju mezi samejma tvorama rodu mužského...   

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné fotečky i článek. I u nás je jakási zvířecí souhra mezi morčetem a zakrslým králíčkem. Ale mojí velkou láskou jsou pejskové a dva kavkazští ovčáci nás bezpečně hlídají kolem našeho domku na zahradě. Ať se Ti v novém roce všechno, co si přeješ, zdaří.

    OdpovědětVymazat
  26. Pejskové jsou prostě pejskové... Tak poznávám, že máš doma taky pěknou zoologickou...       

    OdpovědětVymazat
  27. Fotky jsou bezvadný, mazlíčkové krásní. Cožpak je člověk může nenávidět, hajzlíky nevděčný Číča mi připomíná naší Kocomourku, taky pěknej vykuk, ona dělá naschvály, ale je taky dost vtipná. Ach jo, tolik škody a přesto je člověk má pořád rád. Jak to ty kočky dělají?

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝