23. 10. 2014

Anděl či ďáblice

Je to anděl nebo spíš ďáblice,
přemýšlí moje zmučená palice,
bohyně ta vskutku vznešená,
záhadně tajemně bez jména.

Když jsem se láskou k ní opájel
do kómatu jsem náhle prudce šel,
probudiv se pozvolna a v šeru
nemaje potuchy, kde se tam beru.

O prachy od děvy sličné okraden,
z nečestné zálohy zákeřně napaden.
Teď už vím jistě: "Byla to ďáblice.."
S nádhernou tváří nejčistší světice.

Nebudu napříště hledati krásu,
raději vzdám se rád nebeského jasu,
neb po tmě je každá kráva černá
a šeredná milenka snad zůstane mi věrná.

24 komentářů:

  1. Z psychologického hlediska je pravděpodobnější, že mu zahne spíš ta šeredná, než hezká. Jelikož hezké ženy dostávají nabídky k příležitostnému sexu neustále, tudíž pocitově nemají takové tendence těmto inflačním nabídkám podlehnout. Zatímco šeredné dostávají takové nabídky velmi sporadicky, tudíž těmto vzácným nabídkám snadněji podlehnou, neboť jsou si vědomy, že žádná taková nabídka už nikdy nemusí přijít.   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To máš vlastně pravdu, i ta šereda ho může omámit a vyluxovat mu kapsy...pes aby se v tom vyznal, dneska číhá na každýho mnoho nebezpečenství   

    OdpovědětVymazat
  3. Hanbalánek věděl, proč si mne vybrat. Jsem šeredná výjimka, takže nezahýbám, jsem věrná a šeredně hnusná. Než mne potkal, znal jen krásu,
    a pak houbu na ocasu...

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Navíc mezi muži koluje takové rčení:
    Pod ošklivou tváří
    hezká k..da září

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: A nebylo to naopak? Že ty sis vybrala Hanbalánka? Aspoň to teda tvrdí odborníci, že ve skutečnosti si samice vybírají samce. A samcům je jen ponecháno takové klamné zdání, že si vybírají oni.   To aby si necítili blbě.
    Což je ostatně shrnuto v jednom lidovém rčení:
    "Když čubička nenastaví, tak si pejsek neskočí".

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ne, tohle prostě nedám, to mě zabíje Taková krásná rčení, kam se na ně chodí?Je pravda, že někdy je asi líbeznější pohled na ženské pohlavní orgány než na její obličej. A někdy i taková mušlička vypadá moudřejší, než její majitelka. Aspoň tolik nekecá, ačkoli má pysky.Já nevím, Hanbalánek říká: My jsme si zbyli.Ale to lidové rčení mě dostalo

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: /2No jo, ale to potom jedno vylučuje druhý, to by i ty šeredný měli dostávat nabídky na sex stejně hojně, jako ty krásný, ne?[3]: No jenom neříkej, podívej se, jakej osvětovej názor na to hlásá Malkiel. Krása není všechno.. něco na ten způsob, i když jinak, lze vyčíst z jeho komentů hihihihi [5]:[6]:To je hotová sexuologická poradna...   

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vždycky dokážeš pobavit. Básnička a tahle diskuze prostě nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Geniální a pravdivá úvaha

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Ovšem tohle jsou taky perly hodné tesání do kamene!     

    OdpovědětVymazat
  11. Muž, který nehledá nebeský jas,
    a věří, že šeredná milenka bude věrná existuje? Jediné v tvé super básničce Valin, realita je zcela jiná.
    A co naopak - myslíš, že ženy hledají šeredné milence? Co by s nimi dělaly?   [4]: Malkieli máš také rčení na to, co se skrývá pod ošklivou tváří muže?    Sem s ním!

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: No, nějak si nedovedu představit, jak jde muž se šerednou ženou třeba na večeři a přesvědčuje ostatní hosty, že je sice šeredná, ale dole jí má krásnou.
    Takže tam v těch nabídkách bude pořád nepoměr.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Jelikož se s muži nikterak intimně nestýkám, tak si to asi budeš muset zjistit sama.   

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Díky, nějak mi chytil zánět básnickýho střeva... [9]:ˇOvšem z ryze mužského hlediska hihihihi [10]: To tedy ano, Nartaria to prostě vysvětlila i pro méně chápavé   [11]: Tak já nevím, možná to tak není, ale mě se to nějak hodilo do krámu... teda do rýmu   [12]: No tak by to vzal nalačno, ne?
    [13]:

    OdpovědětVymazat
  15. Tady to jde z extrému do extrému.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Díky.. [16]: A nebo-li od pangejtu k pangejtu... no trošku se nám to zvrtlo...     

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jedeš !!!! a je to do té doby, co jsi se stala babičkou, jsi nějak rozvernější             

    OdpovědětVymazat
  18. Maník ten byl hloupý dost
    nosit s sebou hotovost.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Vždyť si mi sama psala, aby mi nevyschl básnický brk       
    Rozvernou tou já chci býti
    dobrou náladu a radost míti...[19]: Maník se však poučil,
    prachy v kartu zašulil. [20]: Díky   

    OdpovědětVymazat
  20. Já jdu do kómatu z tvé básně a komentářů. Boží!!!   

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám někdy pocit, že píšu hlavně kvůli těm komentům. Já se u nich taky hodně pobavím...   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝