20. 10. 2014

Ženy, co by neměnily ani minutu svého života

Dostalo se mi k rukám a nemůžu se nepodělit..
Co říkají přistižené ženy in flagranti...


Angličanka:
Jamesi, kdybys mě byl včas informoval o tom, kdy přijdeš domů, mohli jsme se oba vyhnout této skutečně oboustranně trapné situaci.
Němka:
Hans, dnes jsi přisel z práce o 4 minuty a 45 sekund dřív než obvykle. To mi budeš muset vysvětlit.
Francouzka:
Jean, dobře, že jdeš, tohle hovado už nemůže.
Švédka:
To jsi ty, Olafe? Já už jsem sice hotová, ale Sven se ješťe chce bavit, přidej se k nám.
Ruska:
Ivane, konečne pořadný chlap! Tenhle mi před tím ani po hubě nedal.
Židovka:
Izáku, to jsi ty ? A kdo to potom, proboha, leží na mně?
Rumunka:
Dumitru, o nic se nestarej, zaplatil dopředu.
Maďarka (vyskočí z postele):
Ištváne, věřiš víc mně nebo svým očím?
Češka:
Pepo, můžeš bejt klidnej. Právě jsem se dozvěděla, že tohle je tvůj příští šéf.
Slovenka:
Jano, čo iného som mu mala ponuknúť, keď si vyslopal všetku borovičku ?
Rómka:
Dežo, držím ho tu už dvě hodiny, abys mu ukradl peněženku !

20 komentářů:

  1. Hooodně ze života     

    OdpovědětVymazat
  2. Holt niečo na tom bude Pobavilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě, že jsi se podělila! Je to báječné, Němka u mě vede!   

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, pohotové odpovědi. Pobavila jsem se.   

    OdpovědětVymazat
  5. To nemá chybu. Srandy není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi líbí Madˇarka.   

    OdpovědětVymazat
  7. A to si chlapi myslí, že některé ženské jsou všechny stejné Kdepak, jsme každá jina a všechny chytré.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za komenty.... srandy není opravdu nikdy dost..     

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Některé ženy jsou všechny stejné hihihihihi, nechci být hnidopych, ale zdá se mi, že jedno popírá druhé, ale jinak je to samozřejmě čistá pravda...     

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: To není můj výmysl, řekl to kdysi kdesi kdosi Až si vzpomenu, kdo to byl, dám vědět. Je to podobné tomu - ženská neví, co chce, a nedá pokoj, dokud to nedostane

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: To mohl vymyslet jenom chlap...     

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je krása! Opravdu jsem se zasmála.

    OdpovědětVymazat
  13. [18]:[19]: No, je to prostě takový hodně ze života...     

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝