9. 10. 2014

Jak se plánujou díla zkázy...



Tak si představte, že vona furt mele vo francouzským vychování. Ne teda vo mým, to dá rozum do čepice, páč já se chovám slušně a spořádaně chodim na svuj záchodek, ale de tu vo špičkový vychovávání čokla. Vona musí bejt úplně na hlavu padlá, dyž čeká vod toho psího poplašňáka ňákou eleganci a bonton. Estli jí potom chce po francouzku řikat Žožo, nebo Žužu.. no praštěná by na to byla dost.


Dycinky na ní mňouknu, že si měla radči pořídit eště jednoho hodnýho kocourka, jako sem já, ale vona tomu vůbec nechce rozumět, co rozumět, vona to vůbec nechce slyšet… Vona vůbec nechápe, že ta psí můra má hodně snížený IQ a je prakticky nevychovatelná. Dyk vona, teda jako Žolina, se furt počůrává. Doma. A při tom porád slyším, jak vona jí maže med kolem huby. To je samý : "Hodná Žolinka, Šikovná Žolinka.."To bych se fakt poblil. Vona je ouplně nekritická. Tak sem se našňup a vymyslel sem, že jí teda ukážu, jak hodná a šikovná je ta její Žolinka.

Páč vim, že psí trubka rozkouše všecko, co při mejch výzkumech "jak funguje gravitace" shodim pekně z vejšky na zem, naservíroval sem jí vteřinový lepidlo. S přánim, aby se jí zalepila huba a já jí moh konečně zakousnout. Plán to byl teda úžasnej. Sedla na vějičku ouplně lacině a ráda. Jakmile lepidlo dopadlo na zem, hned k němu radostně přiskotačila a vodnesla si ho na její postel. Vyskočil sem si na počítač, pěkně do vejšky a jal se pozorovat, jak se věci budou vyvíjet.

Žolina musela nejdřív to lepidlo vybalit, ale to zvládla bravurně. Celej napjatej sem čekal, až kousne do tuby a zalepí se jí nadobro huba. Jenomže to se bohužel nestalo. Vona do toho rafla tak šikovně, že si snad ani nelízla. Asi jí vodpudil ten acetonovej smrad, co se z toho linul a tak nechala lepidlo lepidlem a vodhopsala si pro ruličku toaleťáku. Chvilku sem zadoufal, že by se jí aspoň kousek toho hajzpapíru moh přilepit k čumáku, ale ani to se nestalo. Zato všechno to lepidlo vyteklo do její postele.

Vona, dyž přišla domů a viděla tu spoušť, na posteli rozkousanou tubu vod lepidla, začala doslova šílet. Myslel sem, že čoklovi aspoň vynadá za slepený deky, ale to ne. Hned začala kvílet: "Žolinko, není ti něco? Pojď se mi ukázat. Snad jsi to nesnědla." Vona teda hnedle brečela, chvilku mi jí bylo i líto, ale pak sem si řeknul, estli by takhle jančila, dybych to lepení jako zblafnul já. Prohlížela psovi votevřenou hubu a vůbec celýho ho důkladně proštudovávala a při tom mlela: "Snad to bude dobrý, snad si to jenom prokousla a nesežrala." Vona teda taky nejni ňák extra zvlášť bystrá, že jo, dyby to čokl sežral, měl by slepený kde co."

Samosebou sem čekal, že to zase vodskáču já, jako dycinky. Enomže vona mi povídala: "Číčo, to máme všichni štěstí, viď? Kdyby to ta psí treperenda spolykala, určitě by umřela." No já si teda představuju štěstí krapet jinak, že jo, ale zase na druhou stranu sem byl taky rád, že to dobře dopadlo, páč já nejsem kocour zlej, to ne, sem jenom poněkud trošku škodolibej výzkumník.

35 komentářů:

  1. No nazdar Ještě si tak představuju, že si Žoly do té zamatlané postele donesla ten toaleťák, ten tam hezky v lepidle naaranžovala a pak si do celé té spouště lehla. Ve finále by tvořily jedno velké, pevné zátiší Musíš mít nervy ze švédské oceli.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:      tak to si mě dostala s tím pevným zátiším

    OdpovědětVymazat
  3. Ale myslím si že to bylo opravdu velké štěstí i když se to Číčovi nezdá že to Žolda ani neolízla, natož sežrala ..... jsou to vykukové neskuteční a někdy mi připadá že snad horší jak malé děti a že ty mají různé hrůzné nápady!

    OdpovědětVymazat
  4. No nazdar... chce se mi volat pomoc
    pomoc pomoc a zpívat přitom....
    konec dobrý vše dobré...

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím, že doma máte sehranou partu.

    OdpovědětVymazat
  6. Číčo, Ty můj broučku. Jak si v tomhle můžeš udržet čistej rozum? Povídám Ti, kloučku nádhernej, u nás máš dveře votevřený dokořán, kdybys to jako nemohl už vydržet, páč tam u Vás je rizikový bydlení. A možná bys taky naučil ty naše koule, jak si držet lajnu. Ale pozor, je tady tyranka, takže se musíš obrnit proti křiku. Míst ke schování a klidnému pochrupování je tu dost - ale zatím nemáme výšky, tak bys musel hledat spíše v přízemí.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:Kdyby se tvoje představy nedej Bože naplnily, pravděpodobně bych již nebyla mezi živými. Myslím, že tohle "jedno velké, pevné zátiší" by bylo to poslední, co bych na tomto světě viděla...     [2]: Mě taky, musím se tu pochechtávat jako osoba s výrazně sníženým IQ.[3]: Bylo to opravdu hodně poučný. Vypadá to, že pes nás nakonec naučí pořádku, alespoň v neezpečných věcech...[4]: Ano ano, konec dobrý, všechno dobré, ale ty horké chvilky před tím.... [5]: jestli myslíš sehranou tak, že mi usilují o infarkt, tak to opravdu máme...   

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Je to vopravducky těžký a vo to víc ti děkuju za nabídku novýho bydlení. Bohužoužel ale musim k tomu zaujmout vodmítavej postoj, páč nemáte vejšky. To bych se u vás dočista unudil. Co bych u vás asi tak moh studovat? No řekni sama.Já na spaní moc nejsem, kočky mě ňák nezajímaj a eště bych byl s malou lidskou tyrankou. To radči budu packu v pacce se Žolinou brnkat jí na nervy, no nejni to snad krásnej životní cíl?      Zdraví Číča

    OdpovědětVymazat
  9. Já se pořád přimlouvám o napsání knížky, já vím, že to nebude Ďášenka, ale bude to o hodně lepší! Moc se mi to líbí Valin!
    Jedna naše známá si pořídila malé štěně, když nám ukazovala na fotkách svůj byt, který je vykobercován dětskými plenami, nechápali jsme! Všude na těch plenách jsou loužičky a hovínky štěněte, že prý ještě neumí chodit ven! Naštěstí tato paní je sama, věřím, že "tohle" by asi žádný manžel nerozdýchal!   

    OdpovědětVymazat
  10. Už se zase culím jako Filip na jelito. Super . Když to napíšeš, je to jiný, než když to vyprávíš na sabatu. To snad abys vzala někdy Číču mezi nás.

    OdpovědětVymazat
  11. " Když manželka  přinesla kocoura,
    ten režim mi příjemně naboural !( žena  nesnáší nočníku )
    .. když močit jdu, tak musím podniknout
    pouť plnou strasti  přes chodbu...... kolikrát  já  padnul na hubu,
    když zakop jsem ve tmě  o tchyni !!... teď močení provádím v kuchyni
    ( společně  s kocourem, - do pilin !! )... pak v postel zas rychle si popílím;
    co nyní mi chybí  teď vlastně ".... Frantischekk  Pytschuss  je  šťasten !!

    OdpovědětVymazat
  12. By mně omývali, ještě že to nesnědla, ten kočičák to je zákeřňák, ale nakonec má teda srdce a všechno dobře dopadlo, ale máš pěkně veselou domácnost, ti teda povím, ty dva raubíři, to aby měl člověk oči i vzadu

    OdpovědětVymazat
  13. Milej Číčo!
    Jsem rád, že si se zase ukázal. Provádíte se Žolinou moc pěkný lotroviny, jen bacha aby tvou dvounožku netrefil šlak. To je taková zlá nemoc z rozčilení
    Musím se dnes už rozloučit, protože mám před sebou děsně důležitý (fšimni si, jak píšu spisovně)úkol. Moje dvounožka mě dnes požádala, abych jí poradil, koho má zvolit v naší vesničce do tý jejich smečky na radnici . Doslova řekla: " Milej Ponožko, budeš mi muset poradit, koho mám zvolit v tom našem Kocourkově, já si nevím rady" Tak dumám, co myslela tím Kocourkovem, protože naše vesnička se jmenuje ouplně jinak.  Možná je to proto, že tu je hodně kocourů. Uznáš, že ji nemůžu zklamat, jdeme to spolu probrat Pac

    OdpovědětVymazat
  14. Áááá, chachááá, Číčulo, ty umíš tak zvednout náladu! Ty nejseš kocour zlej, to je jasný, ty jseš kocour vykutálenej!
    Jí se teda ale vůbec nedivím, že i brečela, to já bych taky, na jejím místě! Dyť vona vás má tak ráda, přece!   

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: Tohle si dovedu představit docela snadno. A věřím, že chlap by to rozdejchal celkem snadno. Tahle situace je spíš zátěživá pro ženský, jak tak sleduju u nás hihihihihi. Možná Číču někdy nabídnu nějakému nakladateli, když ovšem bude zájem, že?[10]: Blázníš? To bysme se pomátli dočista všichní, kocour, psi i my lidi     

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Jen nepatrnou chybku přec to má,
    neb kocourovi v záchodku se někdy zdá,
    že malá myška jakási rozverně spanilá,
    v pilinách se mu  zase ztratila,
    když náhle do nohavice skočila..[12]: Ono je to jedno, jestli mám dvě oči, nebo sto očí. Oni svou vynalézavost uplatňují hlavně, když nejsem doma...

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: No tak to teda čubrnim, jakou důležitou funkci v rodině zastáváš. Já sem teda taky důležitej, to jo, jinak bych tu nebyl, ale zase takovoudle důvěru mi vona nedá. Tak si uvědom, že to je funkce zodpovědná a taky tak k tomu přistupuj. Možná byste mohli zvolit ňákou osobnost, co by teda přemenovala tu vaši ves na Kocourkov, ne? Dyž je u vás tolik kocourů...     [14]: To by si mohla tak zkusit, nemít nás ráda, to bych s ní vopravducky přestal mluvit na furt...   

    OdpovědětVymazat
  18. Depresivní podzim...u Vás??    ..evidentně na něj nemáte čas a přeju hlavně méně estrády se zdravotními následky

    OdpovědětVymazat
  19. Milej Číčo, kdyby ta tvoje dvounožice zbytečně nejančila a něco si o tom třeba přečetla, tak by se dozvěděla, že vteřinový lepidlo nemůže psovi nijak zvlášť uškodit, nebo ho dokonce otrávit. Teda pokud by ho nevylemtal kýbl. Ale taková mrňavá tubička, v jakejch se lepidla běžně prodávaj, rozhodně ne. Tedy třeba kromě slepenejch chlupů a nebo trochu podrážděnejch sliznic. Ale psi maj vo hodně odolnější sliznice než třeba dvounožci. Což musej mít, protože maj děsně agresívní žaludeční šťávy, aby mohly rozleptat kosti, chrupavky a všechno tvrdý, co psi schlamstnou.
    O agresivitě psích žaludečních šťáv už se mnozí dvounožci přesvědčili, když jim třeba pes hodil šavli na koberec a ono to tam vyleptalo barvu, někdy skoro díru.
    Leda, že by si nějakej pes nakapal to lepidlo do oka, to by bylo trochu horší. Ale tak šikovnej a současně i blbej snad žádnej pes není. To se spíš povede nějakejm dvounožcům.
    Takže kdyby se ti Číčo zase podařil podobnej fígl s lepidlem, můžeš být v klidu, tý čoklici se nemůže nic stát. Jen budou třeba srandovně přilepený peřiny na postel.

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Kdepak jenom podzim u nás je takhle veselo celoročně. Buď exhibicionuje kocour, nebo pes, nebo mladší synek   [19]: Jo tak takle vono to je. Kdo ví, esli mě ta potvora, myslim teda jako vona, jenom zbytečně nenervila. Vona třeba vůbec nebrečela,jenom to tak dělala a vona to na mě nahrála, porvora, páč to bych se fakt divil, že by si vo tom něco nepřečetla, dyk je na tom intru nebo internu nebo jak se tomu nadává, dočista furt... Musim bejt víc vobezřetnej, dyk to řikám porád, že jí nejni co věřit...     

    OdpovědětVymazat
  21. Koukám, že divočiny, kočičiny stále nekončí
    Ještě, že Žolinka nemá snížený i čich, viď Číčo [1]: Zátiší je zajímavá představa

    OdpovědětVymazat
  22. [19]: Tak tohle dokáže uklidnit. I když bych asi jančila podobně jako majitelka té francouzské potvůrky, taky bych šílela, že se jí slepí střeva.
    No koukám, Valin, že máte u vás pořád veselo! A naštěstí vše dobře dopadlo, i když povlečení bylo zřejmě na vyhození, protože nevím, jestli zatvrdlé lepidlo se dá nějak zlikvidovat...

    OdpovědětVymazat
  23. [20]: Nojo, Číčo. Když vona se na tom intranátu zabejvá všelijakejma grafickejma pičičandama, ale praktický věci jdou nějak mimo ní. Je to holt dvounožčí samice a ty takový prostě bejvaj. A potom jsou z kdečeho vybobkovaný, protože nemaj ty správný informace.   

    OdpovědětVymazat
  24. [21]: Čich má teda slušnej, to jo, ale kdoví, co všecko má jinak snížený...   [22]: Tohle byla jedna z opravdu minimálních škod, na Žolinu takřka maloformát. Po zničení masážního křeska, mých bot, spoustu rozkousaných kabelů, byla tohle takřka prkotina.

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: Máš dočista pravdu Malkieli, bobků tu máme vopravducky hodně. Ale spravedlivě musim voznámit, že nejvíc bobkuje čokl, tudíž čokl bych řeknul, že je nejvíc vybobkovanej. Vona bobkuje ňák tajně, její bobky sem eště nikdá neviděl. Zdraví Číča...     

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: Milej Číčo. Jeden by si až řekl, že v tomdle věku už by měl čokl bobkovat jen venku. Ale vona bude ta čoklice asi nějaká vopožděná, jak už jsi tady několikrát naznačoval.
    Voni jsou ti domácí čokli vůbec všichni takový vopožděný. Kdo by taky kdy viděl, aby si takovej domácí čokl třeba sám něco ulovil. Ale prej dřív lovili. Jen u těch dvounožců nějak zakrněli. A některým z toho úplně hráblo, páč lověj věci, který vůbec nejsou k lovení, jako třeba křesla, boty a podobně.

    OdpovědětVymazat
  27. [26]:Čoklinda je vopožděná ouplně určitě a s tim lovenim máš taky pravdu. představ si, že sem si tuhle ulovil takovou krásnou můru se zelenejma křídlama. Vlítna k nám nastevřenym voknem, dyž vona si četla v ňáký Maklipedii, aby prej byla vzdělaná nebo co...když viděla tu můru, začala ječet: Honem uleť, tady tě čeká jistá smrt."
    Enomže, než to ta můra pochopila, už sem jí měl a hezky si s ní začal hrát. A teď si to představ,přiběhla čoklinda a ukradla mi jí a zblajzla. Tak že voni ty čoklové neumí ani lovit, ale eště i kradou. Já vo tom budu muset napsat asi podrobnější poém, aby svět veděl, jaký se tady dějou křivkdy.. Pac Číča   

    OdpovědětVymazat
  28. Je vidět, že se opravdu nenudíš. Hlavně, že to dobře dopadlo.

    OdpovědětVymazat
  29. Číčo, ty chudinko ubohá, dovedu si představit, jak musí tvá inteligence vedle té přihlouplé čokliny trpět! A divím se, že to tvá dvounohá panička ještě nepochopila - kdyby měla dva inteligentní kocourky, škody by byly minimální. No ale vykládej to lidem. Ti taky moc chytrosti nepobrali, vidím to na těch mých dvou dvounožcích. Kolikrát jim něco říkám, ale vůbec neposlouchají.

    OdpovědětVymazat
  30. Je to vopravducky a řácky pěkný čtení! a jsem moc ráda, že si Žužu nazdory Číčovu přání tu hubičku neslepila. Vtěřinový lepidlo je pěkná sviňa, že to tak řeknu, stačí když si při lepení slepím dohromady všecky prsty, natož pusu.   

    OdpovědětVymazat
  31. [28]: Poslední dobou si opravdu přijdu ulítaná jako čokl a čas tak letí...[29]: No ale my se nedáme, páč víme, že každej nemůže bejt tak inteligentní jako my, kocouří. Ať si melou dvounožcí co ráčí, my si stejně jedeme po svým, ne? [30]: No, já s ním budu coby nevidět zase operovat hihihihi, budu si muset säkra dát pozor, kde ho zase zapomenu...

    OdpovědětVymazat
  32. Francouzská výchova. To mne vždycky fascinovalo.

    OdpovědětVymazat
  33. Roztomiloučké. Kocour nemá vždy na růžích ustláno.

    OdpovědětVymazat
  34. To je mazec. Naštěstí ale oba přežili.

    OdpovědětVymazat
  35. [32]: No to mě taky, určitě něžnější než třeba výchova sparťanská...[33]: On přece nemá nikdy, ne?[34]: To teda jo, někdy je to opravdu o život...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝