16. 10. 2014

Svatba naruby...

Když si Pepa Máńu bral
na výsost se radoval,
že jí vyfouk sousedovi,
co jí také miloval.

Leč ta Máňa zrádná byla,
nemravností jenom žila,
se sousedem juchala,
Pepovi se vysmála.

Tak mu zbylo jen si přát,
svatební den vymazat,
to by potom jasné bylo,
že by se vše obrátilo,
sám by s Máńou dováděl,
ze souseda srandu měl.

V životě to však tak není,
A to je konec vyprávění…

31 komentářů:

  1. Tak to je naprosto skvělé Sice nevěra není vtipná, ale tahle básnička mě naprosto odrovnala Je to bomba

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlas se Šárkou, je to bomba, valin. Že Ti trošiličinečku pomáhal Číča? Pozdravuju broučka kočičáčka.

    OdpovědětVymazat
  3. Nebo by se to mohlo taky úplně zvrhnout. Pepa by to dal dohromady se sousedem a Máňa by zůstala na ocet.

    OdpovědětVymazat
  4. Malkiel mi právě vyfoukl úvahu A jinak platí - kdo jinému jámu kopá, až se ucho utrhne. Má co chtěl

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: S tím, že nevěra není vtipná, by asi plno lidí nesouhlasilo. Záleží hlavně na tom, jestli se člověk při té nevěře nachází ve stavu činném, nebo trpném. Tedy jestli sám nevěru páchá a nebo jestli je páchána jemu. Páchající člověk je většinou v pohodě, tak proč by se trochu nezasmál.   

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: No jasně, tohle nemohl člověk sám vymyslet.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Je fakt, že kopání jámy se džbánem v ruce jaksi to utržení ucha silně předznamenává.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]:     [2]: Někdy bývá nevěra hodně komická, prostě záleží na úhlu pohledu..díky za bombu...[3]: To víš, že jo. Bez něj bych byla naprosto ztracená. On to zamňoukal a já to jenom přeložila. Kocouřština už mi docela jde... [4]: Hihihihihi, tak tohle mě nenapadlo, teda Číču nenapadlo ani omylem. Je vidět, že porád máme oba mezery ve vzdělání...

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Koukám, že jste s Malkiem ny stejný vlně. jen já a Číča jsme poněkud opožděný... [6]: Tak tohle hřeje... [7]: /2 Někdy s odstupem času se tomu směje i ten postižený... [8]: /3 To je jasnější než slunce... [9]: /5 Jo, to má hodně velkou logiku...   

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to opravu nemá chybu a šup s tím do výběru, ať se zasměje ještě někdo další.

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, taky svatební, ta je dobrá!

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Děkuju, udělalas mi radost...[13]: Však jsem u tebe jaksi chytla slinu...     

    OdpovědětVymazat
  13. Je to moc hezké, vtipné, povedené, líbí se mi to moc Valin!

    OdpovědětVymazat
  14.    Skvěle jsem se pobavila, úžasný, fak jo

    OdpovědětVymazat
  15. [15]:[16]:[17]: Děkuji za uznání milé dámy...   

    OdpovědětVymazat
  16. Psáno lehce, vesele a s chutí, doufám, že Ti nevyschne " básnický brk "

    OdpovědětVymazat
  17.       vtipná báseň na zvednutí nálady, těším se na další Valin

    OdpovědětVymazat
  18. [19]:[20]: Díky, že bych se dala na básnění?
    Když je ta demokracie, tak vlastně můžu, že?   

    OdpovědětVymazat
  19. A co takhle udělat kompromis - žít v manželství nejen s Marunou, ale i se sousedem. Chlapi někdy mají takové nápady, že přiberou do rodiny i milenku, proč by nemohly ženské? Já bych v tomhle byla pro demokracii.

    OdpovědětVymazat
  20. Zazpíval si soused: tralala,
    on si jen užíval
    Pepovi ta nevěrnice zůstala.Šikovně napsáno, vesele,
    hlavně když ti číča
    pomáhala - asi z postele.   

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Jelikož mužský jsou od přírody velcí ješitové, tohle by neprošlo. Bylo by to jako dva kohouti na jednom hnojišti. Ženy jsou mnohem tolerantnější...     [23]: Číča je u všeho, tak že i u mě, když "intelektuálně" tvořím     [24]: Díky

    OdpovědětVymazat
  22. [4]: Jsem to zrovna chtěla napsat!

    OdpovědětVymazat
  23. I ten filuta, takhle si to myslel. Pak mu to jenom patří.   

    OdpovědětVymazat
  24. máš skvělé básničky ! D vtipné, se sousedem juchala D

    OdpovědětVymazat
  25. [30]: Díky, jsem ráda, že se ti moje básnické střevo líbí...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝