25. 10. 2014

Nejen lidé jsou ďábelští a zvířátka andělští...

Moje panička o mě říká, že jsem psí ďábík, ale to není pravda. A tak jsem z toho byla smutná, ale Číča je hlava otevřená a tak vymyslel plán. Povídal mi: "Nefňukej Žolino, my tu potvoru a tu její partu vopravducky porádně zkompromitujeme. A vůbec, stejně už sme dlouho nic nevyvedli, ňák sme teďkanc moc hodný, ale nic se nemá přehánět. Nasadíme sakra silnej kalibr. Uvidíš, že s ní nikdo z tý její "skupiny" nebude mluvit. a potom přinde čas, kdy za náma eště ráda přileze..."

"A co Číčo znamená zkompromitovat?" zeptala jsem se toho mazanýho kocoura.
"To znamená, ty malý trdlo, že my jí prostě znemožníme, my jí jednoduše uděláme parádní vostudu a ukážeme světu jaká vona fakticky je. Vona furt mele, že chodí večer na volejbul, nebo volejbal, nebo jak se tomu nadává, dokonce tam nosí i míč, ale kdo by jí to asi tak sezobal, to bych teda chtěl vopravducky vidět...Dyk vona nám dočista kecá, Žolino. Já ti řikám pořád, že jí nejni co věřit.Já sem NĚCO našel a to něco taky vytroubim do světa. teda ty to vytroubíš Žolino, nakonec je to tvuj venčící ansábl, že jo. A to NĚCO je ouplně jíný, než ňáký sportování s balonem."

"Ale co když se na nás budou zlobit? Bufet už mi nedá nikdy ani piškot a Kmotra se se mnou přestane muckat?"
Měla jsem strach.
"Chceš bejt se mnou zadobře a nebo ne?" hrozivě mňauknul Číča.
"To víš, že jo Čičánku, ale přece jenom, já se trošku bojím."
"Nebud sralbotka a dokaž že si pes!"

Tak jsem Číču poslechla....

24 komentářů:

  1. Tak to má do sportování s balonem hodněěěě daleko, nevím, nevím...už jednou jsem vyhrožovala sociálkou, když se veřejně popíjel alkohol, ale dělat z toho bordel.....     

    OdpovědětVymazat
  2.        Dočkala jsem se Velký věci!
    Zkompromitovali jste paničku dokonale.
    Žolinko a Čičánku, dík za zpříjemnění jinak nudné pracovní soboty!

    OdpovědětVymazat
  3. To jste tedy vymyslely, bando jedna zvířátková. Sama se divím, co všechno dokážu . A vzhledem k tomu, že se tady zase culím na monitor,dostaneš dnes od bufetu zvláštní prémii.

    OdpovědětVymazat
  4. Číčo, Ty jeden. Až budeš příště kompromitovat, mysli taky na tu omezenou... připojením. Vždyť já si to ani nemůžu prohlídnout...

    OdpovědětVymazat
  5. Žolino jedna, tak jsem to zkoukla znovu a odvolávám tu zvláštní prémii.Vždyť teď uvidí celý svět i naše, a co naše, ale !moje! spodní prádlo. A že je .Ješt že video není s titulkama.

    OdpovědětVymazat
  6. Spodne pradlo vskutku kankanovske - bozske. Rajcovne. Kam sa hrabu promiskuitni chlapi - nemaju sance...

    OdpovědětVymazat
  7. Číčo, ty jsi génius! A jak tak koukám, Žolinda už se s tebou pěkně paktuje. No, panička tedy řádí!

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Nějak se mi to tady opravdu zvrhává, uznávám....     [2]: No neřikal sem to snad? Dyž se se Žolinou scuknu, poleze vona dočista po zdi... zdraví Číča[3]: No, tak to sem zvědavá, až ti to naplno dojde, jestli budeš porád trvat na tý prémii     [4]: Tobě nejdou spouštět videa? A tady by ti to taky nešlo?https://www.youtube.com/watch?v=MTp0QqFM798[5]: No, vždyť jsem to čekala hihihihi [6]: A co šatky? Ty nejsou přímo boží?   [7]: Viď? Sem fakt šikovnej kocour, jenom vona na mě furt nadává.. potvora jedna..     

    OdpovědětVymazat
  9. No páni, to jste dvojka, teď se to na paničku pěkně provalilo

    OdpovědětVymazat
  10. Šmarjá, já si taky doposud myslela, že volejbal je ta hra s míčem
    Jestli to tak půjde dál, bude Číča postrach celý rodiny

    OdpovědětVymazat
  11. No páni Žoli, tomu se řiká úlovek. Pozdravuj koumáka Číču! Já doteďka nevěděl, co je volejbal. Ta moje potrhlá dvounožka tuhle taky šla na volejbal a přišla samá modřina. No teď je mi jasný, co tam ty nestydy vyváděj

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Viď? ezky jsme jí zkompromitovali a vůve všecny, vždyť je jim vidět spodní prádlo...[10]: Tak vidíš, co je volejbal na vlastní oči...     [11]: To by se jeden nenadál, co? Někdy nás ti naši dvounožci asi pěkně lakujou. Číča je ale koumák, na všechno přijde. Toho nikdo rohlíkem neopije. Musím se ho držet, páč ten mě ukáže pravej život...     

    OdpovědětVymazat
  13. Jedním slovem skvělé vyprávění i video.

    OdpovědětVymazat
  14. Video taneček moc pěkný a povídání též!

    OdpovědětVymazat
  15. Reklama na jägerovo prádlo jako vyšitá...

    OdpovědětVymazat
  16. [13]:[14]: Díky...   [15]: Má v sobě opravdu kus odvahy, to se musí nechat... [16]: Viď?[17]: Konkurence v světě není
    nad jegrovo ošacení...   

    OdpovědětVymazat
  17. [8]: Víš, Valin, pouštět by šla, ale musím šetřit omezená data. Máme internet omezený, a Hanbalánek ho potřebuje k práci, tak nesmím vypleskat celou kartu, to bych pak byla zavražděna zlou řečí, dlouhou řečí.

    OdpovědětVymazat
  18. Neviděla bych to až tak tragicky. Máte slušivé teplé prádlo A nejen sportem živ je člověk Řekni Číčovi, že příště může být klidně odvážnější. Ale on na to určitě v té své černé duši přijde sám

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Aha, já ani netušila, že internet je také přes kartu... [20]: Povzbudilas mě. Ale Číčovi to neřeknu, protože jeho dušička by povyrostla zase o něco víc a to by pro mě nemuselo být právě to nejlepší...   

    OdpovědětVymazat
  20. Ty mě vždycky znovu dostaneš!    Kouzelný kankán a smělé provedení. Číčo, Žužu, gratuluji vám, jste na tom nejlepším místě, kam jste se mohli dostat, vaše panička je totiž nejlepší a navíc geniální.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Hhihihihi, ale že jsme prima tanečnice, viď? Takový hodně talentovaný a ohebný...     

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝