26. 1. 2015

Někdo to rád horké a někdo zakázané...


Ta zlomyslná potvora nám zakazuje úplně všecko. Mě i čoklovi. Mě, abych pravdu řeknul, to zase tak ňák moc nevadí, že jo, ať si mele, co chce, ale sralbotka Žolina se někdá bojí se mnou spolupracovat na plný vobrátky. Musim jí teda dost lákat, aby udělala to, co naplánuju.


Mě třeba se moc líbí to zastrkávátko, co cpe do tý její krabice. Vona tomu říká flaška, nebo fleška? Nevim to docela přesně, ale je nabíledni, že tohle před náma bedlivě skovává. Dyž si vyskočím na tu početní krabici, snažim se packou tu flašku dostat ven, aby spadla na zem, tak mi teda dost nevybíravym a pro mě nepřijatelnym způsobem pakuje dolů. "Ale koukej padat vodsuď Číčo," hned na mě huláká. Prsknu na ní, co že si to jako dovoluje, ale vona mě vypakuje dřív, než to stačim vydloubnout a už mě tam nepustí. A smim tam, až tu věc vyndá a sková.

Enomže vona už začíná bejt sklerotická a tenhle její poklad tam jednou zapomněla zastrčenej. To teda byla chvíle pro mě, to vám povim. Dělal sem, jako že nic, dokavaď nevypadla z bytu a my s čoklem nezvostali sami doma. Jakmile se za ní zabouchly dveře, zahájil sem akci. Dobře sem veděl, že to nebude jednoduchý a bude to náročný na čas a tak sem nelenil. Hopsnul sem na ten krabicoidní počítač a packou sem lovil tu flešku a snažil se jí vyrvat. Moc to nešlo a tak sem bystře pochopil, že todle bude chtít silnější kalibr. Zvážil sem svoje možnosti a došlo mi, že tadle akce bude chtít vopravdu odvahu. Skočit z počítače na tu zasunutou věc a trefit se na ní přesně, to už je oukol pro skákací virtuóze. Naštěstí to já teda sem. Mam smysl pro rovnováhu a taky pro všechny možný kraviny, jak teda tvrdí vona, žejo… A tak sem si vypočetnul dráhu skoku a předníma packama sem hopnul na tu vystrčenou věc, vodrazil se vod ní a potom doskočil na zem. Napoprvý to nezabralo až tak dokonale, ale to sem ani nečekal. Stačilo mi, že se to hnulo a začalo viklat. Tak sem svoje dokonalý skoky několikrát zvopáknul a fleška byla najednou venku z krabice a ležela na zemi. A to už přiskotačila zvědavá čoklice, co že sem jí to zase naservíroval k dalšímu zpracování. Vočuchala to frňákem a po delší lustraci vonoho předmětu se znechuceně votočila a štěkla na mě: ˇ"No Číčo, todle nežeru, to bych si vylámala zuby, shoď mi něco jinýho." Byl sem teda trochu zklamanej, ale potom sem uznal, že bezzubá Žolina by mi byla v mejch plánech k ničemu a tak sem jí shodil balíček tyčinek. Jenomže vona je úplně blbá, vona ty tyčky sice vybalila, ale nesežrala, no chápete to? Nechala je rozsypaný na tébichu a šla si lehnout. Já teda todle taky nejim, to bych se leda tak poblil, a už sem byl celej upachtěnej, tak sem si šel taky hodit šlofíka. A probudim se, až vona přinde domů, abych viděl, jak bude řádit a hulákat na Žolinu, jako co že to udělala za brajgl s těma tyčinkama.

Jenomže všecko bylo úplně jináč. Je to prostě nespravedlivý. Vona přišla domů, viděla tu tyčkovou spoušť a povídala: "No Žolinko, ty jsi dáreček, jsi hodná, žes mi taky nějakou tu tyčku nechala." A pak, tomu nebudete věřit, pak sebrala pár těch tyček z toho tebichu a začala je chroupat. No fuj tajbl.
Za to, dyž uviděla na zemi tu flešku, začalo hotový peklo. "Ty malý mizero, jaks to dokázal?"
Dyby mi nenadávala, řeknul bych jí, co mi to dalo práce a jaká to byla facha a dřina. Ale takhle sem na ní jenom mňouknul: "To bys ráda veděla, co? Pcheee." Mrsknul sem vocasem a v tu ránu sem byl ve fuseklích. Vona zkoumala následky mýho činění a já byl sám překvapenej, co všechno dokážu, ani vo tom nevim. Fleška to sice ustála bez větší úhony, za to tu díru, vona tomu říká USB port, tak tu sem definitivně voddělal. Tam už nezastrčí nikdá nic. Teda zastrčit může to jo, ale bude jí to prdlajs platný, páč tam už nic nedrží. Vono se to ouplně vyžvejkalo, nebo co a dokonce z toho asi i něco vypadlo. A vona, místo aby vocenila muj nevobyčejnej talent, tak furt mlela, že sem kazisvět a že se mnou udělala životní terno. Já teda nevim, co je to terno, ale podle toho jak byla rozjetá, to nebude nic pěknýho. Vona teda umí nadávat, to vám povim.

Druhej den přišla s ňákejma novejma kablíkama, něco kutila u tý její plechový počítací krabice a potom mi řekla: "Hele ty všetečko, musela jsem kvůli tobě koupit rozbočovač a flešku budu strkat sem dozadu. Ne aby tě napadlo tady šmejdit. Jak tě taky načapám, bude zle."
Vona teda je vobčas i vtipná. Sem já snad nějakej trouba, abych se nechal chytit při činu? Myslim, že až se mi povede tydle nový kablíky naservírovat Žolině a vona si s nima poradí po svým, budeme jí muset křísit. A vona konečně pochopí, že všechny ty její zákazy si může vetknout za klobouk.


23 komentářů:

  1. Číča je pěkně vykutálenej a zákeřnej kocour.
    Mě by taky kleplo, kdyby mi pošramotil onu dírku pro USB kabel a flešky.
    Ale dovede své lotroviny pěkně podat. Vypadá, že je skoro svatej.   

    OdpovědětVymazat
  2. Milý Číčo,
    ty Tvoje blbiny jsou fakt balzám na duši. A myslím že nejen Tvoji, ale i paniččinu, i když má pak hodně práce je napravovat

    OdpovědětVymazat
  3. Jéžiš, ještě že mám na notbůčku čtyři díry na USB ! A že ty naše potvory jsou aktivní na všechno co se týče jídla a elektroniku nechávaj zatím na pokoji.....

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nějak inteligentní zvířata, až moc      , u nás se takové aktivity nějak nepěstují, hurá

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:Hotový svatoušek, ale jenom, když někde chrápká...[2]: Hihihi, no já teda nevím,jisté finanční balzámy bysch si třeba i odpustila... [3]: No, já USB už mám funkční jenom jedno, ještě, že existují rozbočovače...[4]: Co není, může být. Záleží na tom, kdo první vymyslí, že by mohl něco shodit druhému.   

    OdpovědětVymazat
  6. Máš šikovné čtyřnohé inteligenty.

    OdpovědětVymazat
  7. Ježkovy voči, ty jseš dáreček, Číčouši!     

    OdpovědětVymazat
  8. Kočičáku, ty jsi teda lump a ještě nedoceněný, ale za takový lumpárny, co by jsi chtěl

    OdpovědětVymazat
  9. Jó, myslim že rozbočovač nepomůže   

    OdpovědětVymazat
  10. No já nevím, jestli to ten Číča nedělá schválně, abys měla o čem psát.

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Myslím, že ano...[7]:Dyk vona je na mě taky náležitě pyšná... [8]: Já si chci jenom trošku hrát.. no. [9]: Na nějaký čas určitě. Už pomohl. [10]: Ale kdepak, on totiž Číča nemá své hračky, protože Žolina mu je všechny znárodnila. A tak si hraje po výškách, kam pes nemůže. A podle toho to potom vypadá. On se baví tím, že si shodí něco, co se mu líbí, aby si s tím pohrál, jenomže pes to všechno odnese a pohraje si první. A tak kocour jde zase shodit něco jiného a tak to je pořád.   

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:/10 Teď mi vlastně napadá, že z těhle křivd by mohl být další článek...

    OdpovědětVymazat
  13. No téda....to je něco s těma zvířátkama..

    OdpovědětVymazat
  14. Skvěle napsáno. Bavila jsem se. Zvířátka jsou radost, ale i starost. Tak pevné nervy a ještě hodně zábavy s Číčou i Žolinkou!

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: No, ještě, že je máme, hned nás přivedou na jiný myšlenky a nebo odlišný starosti... [14]: Teď mi volala kamarádka, jestli nechci kotě. Tak mám zase starost navíc. Některé kočky mají opravdu smutný osud. našla ho opuštěné a plačící a její tři kočky výrazně protestují proti dalšímu přírůstku...

    OdpovědětVymazat
  16. Číčo, pěkně si to tý dvounožce zase zavařil. No jasně, nemá si ty svý krámy nechávat všude válet. Neni tam přece sama a musí brát taky vohled na vostatní vobyvatele a ne bejt všude roztahaná.   
    Jinak mě moc pobavila představa jak letíš do fuseklí.
    To já tomu svýmu blbcovi taky furt někam zalejzám. Do krabic, do tašek, do skříní, do šuplíků. A pokaždý jinam. Ale když se chci hodně pobavit, tak si vlezu na nějaký vyvýšený místo, třeba na poličku za takovou tu knížku, jak do ní lidi dycky čuměj, jestli už je pátek, aby mohli seknout s prací. A votamtaď dycky pěkně z vejšky pozoruju, jak lítá po bytě a jako blbec prohledává šuplíky a skříně, kde vůbec nejsem. Von je potom dycky celej vyděšenej, že sem mu někam zdrhla, když mně nevidí. A to já teda jako umim zdrhat. Jednou sem dokonce hupsla z vokna z třetího patra.
    Jako kdybych mu musela bejt furt na vočích, nebo co? Nejsem přece jeho stará, ne?

    OdpovědětVymazat
  17. Tě povim Zůzo, skok z třetího patra, to už je porádnej majstrštyk. Ten tvuj dvounožec z toho musel bejt celej zelenej. Škoda, že mě nezajímá kočičí množení. Hned bych si s tebou pořídil koťata. To by byly hodně nadaný dítka, to ti teda povim. Mohli sme spolu založit populaci zkázonosnou pro potvory a blbce...jenomže voni se postarali, aby se nic takovýho nemohlo přinatrefit. A proto do nich, nač nám naše packy stačí...
    A špiclovat vod něj se nenechej. Já to taky nesnášim, dycky si řikám, dyž mě hledá, proč si radči nehlídá toho jejího rozjívenýho kluka...   

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: Takže chudák Číča je v tom nevinně.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Tak to zase ne, on není žádný andílek, to fakt ne...   

    OdpovědětVymazat
  20. Číča je obdařený ďábelskou vynalézavostí, je to číman. Já včera pro změnu chtěla Mínu chytit za ocas a hodit ji z okna, jak mě rozlobila. Jak jsem šla nahoru po schodech, byla zalezlá na zábradlím a jak jsem k ní otočila hlavu, škrábla mě do nosu, ale pořádně. Ani to nejde nijak moc zamaskovat, tak vypadám jako bych prolítla roštím.
    Děsně mě nasr... Jsou to někdy radosti se zvířátky, ještě že je máme tak rády, jinak by se jara nedožila.   

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Tak tomu se říká pravý vděk    Asi se na tebe hněvala, žes objevila její schovávačku...   

    OdpovědětVymazat
  22. A co teprve jak jsem se hněvala já!! Dneska na mě koukali v penzionu jak na exota, nejspíš si mysleli, že jsem měla karambol na lyžích, anebo se zřídila pod obraz a zahučela do křoví.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Hlavně, že si nemysleli, že tě zdrápal tvůj drahý.. To by bylo horší     

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝