13. 11. 2012

Jak ze mě moje rodina udělala osobnost

Byla jsem už moc dlouho bez vlastního domova a přímo fyzicky jsem toužila
po teple domácího krbu. Po zralé úvaze jsem si tedy řekla, že už je nutné
jednou provždy se někde natrvalo usadit. Toho nekonečného toulání už
mám dost. Od té doby, co jsem ztratila svůj minulý domov jsem hledala
něco.. něco, co by dalo smysl mému životu.

Nechci být už sama, nechci být opuštěná. Chci přece také k někomu patřit.
A tak jsem vymyslela plán. Usadím se v nějaké rodině. Vybírala jsem dlouho
a pečlivě. Moje volba padla na čtyřčlennou domácnost, kde převládali muži.
Tři muži a jedna žena. Věděla jsem, že pro muže mám své kouzlo
a opravdu to bylo až nepřekvapivě jednoduché.

Stačilo dát najevo, jak dokážu být přítulná, milá a poddajná.
K realizaci svého zabydlovacího plánu jsem využila nejmladšího, který propadl
mému kouzlu nejdříve. Neváhal ani na okamžik a pozval mě do jejich rodiny.
Bylo tam tak krásně, teplo, útulno, moc se mi tam líbilo.
Muži této úžasné rodiny mě začali obdivovat velice záhy všichni do jednoho.
Lakomí nebyli, dostala jsem skvělou večeři, jenom Ona koukala jako bubák.

Snad tušila, že všechnu pozornost jejích mužů strhnu na sebe a žárlila,
snad ve mě viděla konkurenci. Budu se muset hodně, přehodně snažit,
abych se vlichotila do Její přízně. Nebude to vůbec jednoduché.
Pro začátek ale úplně stačilo, že mě neposlali pryč. Když zjistili, že nemám kam
jít spát, dovolili mi spát u nich. Byla jsem moc ráda, nechtěla jsem se zase vracet
do tý špinavý díry, kde jsem byla nucená přespávat.

Nejmladší chtěl spát se mnou, ale Ona to nedovolila. Neměli sice žádnou
jinou postel volnou, ale ustlali mi na zemi na čisté dece. Po tom, co jsem si
zažila před tím, připadala jsem si jako v ráji. Teplo, plné bříško, to byla pro
mě hotová slast. Nepotřebovala jsem ani její muže, byla jsem maximálně spokojená.

S Ní to ale bude těžké. Tušila jsem, že když si Jí dokážu naklonit na svou stranu,
mám vyhráno. Ale jak to udělat? Ona se ale se mnou moc nebavila, já jsem
se snažila být Jí pořád nablízku a co nejoodaněji na ní koukat, aby se nebála našeho
soužití. Bylo to málo platné, chtělo to nějaký silnější kalibr. Snažila jsem se
celou svou duší se jí neznelíbit, neplést se jí do cesty, dávat Jí najevo,
jak mi od Ní chutná vše, co uvaří a co mi dá k snědku a vyjadřovat vděk každou
minutu. Tohle nemohlo nezabrat. Cesta k jejímu srdci byla dlouhá a trnitá,
ale nakonec se ledy prolomily. Stalo se tomu asi 14 dní po mém nastěhování k nim.
Já jsem dostala jakýsi záchvat, udělalo se mi moc špatně a celá jsem se slabostí
třásla. Žádný z mužů nebyl doma, jenom Ona a já. Ona, když viděla,
že sotva stojím na nohou, mě vzala do náručí a konejšila. Cítila jsem,
že o mě má strach. A tak se to stalo. Nebyla už jsem pro ni nezvaný host.

Konečně jsem zcela patřila do rodiny. Konečně jsem s nimi byla opravdu doma.
Byla jsem tak šťastná, že slabost odešla, já se cítila líp a líp a v duchu jsem Jí
slíbila, že budu poslouchat na slovo, že si nebudu nikdy nic vynucovat, že budu
trpělivě čekat, až na mě bude mít Ona čas a bude si se mnou chtít povídat.
Mám Jí ze všech nejraději a myslím, že Ona mě má také moc ráda.
Každou její volnou chvíli jsme spolu. Buď mi něco povídá a nebo spolu jen tak
mlčíme. Její muže mám také ráda, ale pro ni bych dokázala i umřít.
Je to přece moje milovaná Panička. Haf.





23 komentářů:

  1. Hezky napsáno. Už od začátku jsem ale nějak tušil, že to bude o psovi a ne o člověku.
    Nějak si nedovedu představit ženskou, která by se takhle někomu vetřela do domácnosti.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne. Ja som tipoval (z vlastnej skusenosti) na privandrovalu macicku, ale priznam, ze mi to najprv dost dlho trvalo!

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem podezření na kočku. Samozřejmě čtyřnohou.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky napsané a napínavé až do konce.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky napsané, s citem. I když já jsem tak nějak čekala kočičku

    OdpovědětVymazat
  6. Vtipné, že tam něco bude jinak, než se na první pohled zdá, musel každý pochopit nejpozději v okamžiku, kdy se objevila informace, že nejmladší s ní chtěl spát, proč jen on, že?

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Když to vezmu kolem a kolem, tak pes je taky čověk, akorát vypadá trošku jinak...   [2]: Nalezenci jsou nejlepšejší, nebývají rozmazlení a jsou vděční..[3]: Počet nohou jsi ale trefila přesně [4]: Díky Heleno[5]: kočky jsou opravdu pracděpodobnější tulačky, ale mojí fenku někdo zřejmě vyhodil z auta a ujel... a dobře udělal, jinak bych jí neměla     [6]: No ty jsi ale filuta, tys vyjádřil výhradně mužské stanovisko...ale uznej, to jsem přece nemohla napsat, že všichni tři moji chlapi s ní chtěli spát

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: No ale vlastně proč bych nemohla, mělo by to větší grády...   

    OdpovědětVymazat
  9. Až umřu, chci se narodit jako pejsek do rodiny podobné té tvojí. Konečně by mi taky někdo podrbal záda .

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Nejen záda, ale i bříško, to by se ti jako pejskovi taky líbilo..   

    OdpovědětVymazat
  11. Už dlouho si představuji jak se asi cítila naše Robin, když k nám přišla a osvojila si nás. Díky Tvému milému článku mám teď konkrétní představu. Robin je sice kočička a možná by užila jiná slova, ale obsah by byl určitě velmi podobný.   

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásně vyjádřené!Hezký denhttp://bs.jxs.cz/ublog/emoticons/smile.gif

    OdpovědětVymazat
  13. Omlouvám se. Nechápu o jsem dělala a jak se to tak dostalo((

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Kočičky podle mě jsou ještě mazanější, než psi a muži pro ně mají ještě větší slabost..   [13]: Děkuju, myslím, že můj pejsek by mi opravdu nic nezazlíval, když už jsem to všechno tak napráskala...   

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Myslím, že mi tou blaženou představou začíná růst ocásek a chlupy. Ňaf!

    OdpovědětVymazat
  16. Z příběhu přímo cítím to neviditelné pouto mezi pejskem a paničkou :)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvostné!
    Sice jsem prvně myslela, že jde o kočičku zatoulanku, poslední věty mě z toho vyvedly - kočička nikdy neubude poslouchat na slovo. I když plné bříško a teplá deka by jí taky zalahodila.
    Moc pěkně napsáno.

    OdpovědětVymazat
  18. To je tak krásný. Je to tak procítěně napsané. Nádhera!
    P.S. Také jsem si myslela, že je to nějaká přítulná micinka.

    OdpovědětVymazat
  19. [16]:     [17]: To tam opravdu je, jenom už asi nemáme moc společného času před sebou,
    moje fenečka už je moc stará, je slepá a hrozně špatně vidí.. [18]: Díky Vendy[19]: Děkuju..bude mi moc smutno, až jednou ode mne odejde

    OdpovědětVymazat
  20. [3]: Tak mi vytanula na mysli. No jistě, když je stále ještě rok kocůra.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: No tak ty snad budeš mít rok kocůra pořád, ne?   [22]: Děkuju

    OdpovědětVymazat
  22. Dobře napsaný článeek o tom jak se dokáží chlupáči vetřít do našeho domova i srdcí. U nás to tak bylo s kočkama, takhle jsme přišli ke všem našim prvním kočkám. Musím říct, ale že se mnou žádnou velkou práci neměly. Mám pro chlupáče a to jak kočky tak psy ohromnou slabost. Někdy si říkám, jestli jsem v nějakém minulém životě takovým chlupačiskem nebyla a teď jim vracím to co kdysi udělal někdo pro mě...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝