30. 4. 2013

Předpisy pro čarodějnice

Dostala jsem poštou

Výňatky z vyhlášky o bezpečném létání na koštěti.


§ 0


a) Proti této vyhlášce není odvolání.
b) Čarodějnicí rozumíme inteligentní bytost ženského pohlaví, atraktivního
zevnějšku a příjemného chování, ovládající let na koštěti.
c) Koštětem rozumíme dopravní prostředek čarodějnice, včetně vysavače.
d) Vysavač musí být vybaven spínačem "Tahem zapni, stiskem vypni" a
trojcestným katalyzátorem.


§ 5


a) Výška letu se stanovuje na 7 k.o. až 2355,5 k.o. (kočičích ocasů),
pokude není dále určeno jinak.
b) V tunelu, pod mosty a viadukty létá se středem, pokud tomu nebrání
zvláštní okolnosti.
c) Nad vodními plochami a lesy je povoleno létat jen ve výšce 13 k.o.


§ 6


a) Předlétává se vždy horem.
b) Je zakázáno posmívat se pomaleji letícím pilotům tryskových letadel,
drát peří kolem letících ptáků a chytat se raket a vrtulníků.
c) V tunelu, pod mostem a viaduktem, jakož i v uzavřených budovách
se předlétávat zakazuje.


§ 11


a) Startovat se smí pouze komínem dostatečného průřezu, nebo z balkonu.
Kde tato možnost není, je možné startovat jakoliv, pokud se dodrží
bezpečnost letového provozu.


§ 12


a) Vléci kluzné koště nebo letět s nákladním koštětem smí jen čarodějnice
starší 183 let.


§ 13


a) Brát osobní koště do vleku se zakazuje.
b) Vléci sněhové a bouřkové mraky je vždy povoleno.


§ 14


a) Délka vléčné násady musí být v rozsahu 1 - 2 k.o.
b) Vlek musí být označen odrazkou trojúhelníkového tvaru a ČČK (číslo
čarodějnického koštěte) shodným s koštětem.


§ 15


a) Koště musí být na přídi osazeno černou kočkou svítící zelenýma očima.
b) Na zádi musí mít koště odrazku obecně šišatého tvaru.


§ 16


a) Za snížené viditelnosti se zakazuje vléci vlečné koště.


§ 17


a) Za deště, sněžení a bouří se doporučuje létat nejvyšší rychlostí.
b) Za snížené viditelnosti se povoluje metat blesky mimo frekvenční
vedení.


§ 22


a) Za letu se zakazuje plivat, odhazovat předměty, souložit etc.
b) Za letu se povoluje dštít oheň a síru, vyvolávat bouře a krupobití.


§ 23


a) Tato vyhláška neplatí o Filipojakubské noci.
b) Tato vyhláška neplatí vždy 13 v pátek.


§ 24


Tato vyhláška je v souladu s pravidly Evropského společenství,
Islámských zemí a Amerického spolku strašidel


§ 25


Tato vyhláška ruší původní vyhlášku o provozu letů na košťatech
platnou od 14 století nového věku.

18 komentářů:

  1. Úžasné!!!!pobavilo mne to a hodně !

    OdpovědětVymazat
  2. Do večera už se to už nenaučím, ale příští rok budu nejpoučenější čarodějnice ze vsi

    OdpovědětVymazat
  3. Supr, to bych si asi měla někam napsat   

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě, že se mne to netýká!

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že ses ty paragrafy dobře naučila a letíme !!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:   [2]: No to mě taky [3]: To zapomeneš, měla bys to vyzkoušet ještě dneska.. [5]: Japato?[6]: Já spoléhám na tebe, víš jak mi selhává paměť...přece na mě dohlídneš, abych nepřišla o body a nedostala flastr...     

    OdpovědětVymazat
  7. uf,tak jsem to stihla,paragrafy sice v letu,ale už letíííííííííííím,prosím čarodějnice Alí,čekej,už tě vidíííím         

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je drsný.
    Zhotovit nejlépe v pěti kopiích!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to nemá chybu ! A kdože dohlíží na dodržování ? Můžete mi nahlásit, kde si na ně mám dát pozor?

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Díky za přání
    krásného létání   [9]: A že to byl mazec, co Radko?[10]: Zhotovit a vylepit...[11]: Čarodějnice zatím nmají vlastní kanál, kde se hlásí kdy, kdo, jak a proč, ale pracuje se na tom...tak, že buď ve střehu   

    OdpovědětVymazat
  11. Jaké jsou tresty? Mám dojem, že jsem dnes porušila §6b
    Je zakázáno posmívat se pomaleji letícím pilotům.
    Seberou mi koště, nebo mě za trest neupálí?

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Koště ti seberou a budeš muset létat na vysavači..aby bylo vyloučeno předlétávání..[14]: [15]: Pouze směrem na Petrovy kameny.. jinak je přísně zapovězeno..   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝