17. 6. 2014

Moje schizofrenie díky mým hlasům

Kdo pravidelně chodí číst můj blog, jistě zaregistroval, že tu a tam se změním v morče, kocoura a nebo psa. Sama už pomalu nevím, co vlastně jsem nejvíc za zvíře.. Za tohle moje vnitřní trauma mohou hlasy v mé hlavě. Jednou mňoukají, jindy hafají, v minulosti i kvíkaly po morčecím. Nabádají mě a přímo nutí, abych psala, co mi pouštějí do hlavy. A tak se měním v kocoura Číču, jehož hlas je nejsilnější, pozvolna ovšem sílí i psí hlas Žolinky a na své rozdělené psyché cítím, že boj těchto dvou hlasů bude nekompromisní a tvrdý, až mám strach, jestli taky zbyde nějaká malá část pro moje vlastní JÁ.

Když tak o nás všech v jednom přemýšlím, kloním se k východnímu náboženství - hinduizmusmu, že v minulých životech jsem byla mimo prvotního červa jak morčetem, tak kočkou, i psem. A vlastní pílí jsem dosáhla až mety nejvyšší.. stala jsem se člověkem. Jenom přesně nevím, jak to šlo za sebou. Jediná momentální jistota je, že teď, když jsem člověk, mám obavy, jestli neexistuje také jakási tajná hinduistická cesta zpět k červu, jelikož čím dál častěji myslím jako kocour a nebo pes. Pravda, naštěstí se v tyto ochlupacené tvory zatím neměním, na mém těle nepozoruji, že by mi začínala třeba růst srst a nebo by se mi protahoval obličej do tvaru čumáku.
V zachování posloupnosti v rámci jakéhosi řádu ani netuším, zda-li bych byla na cestě zpět dříve kočka a nebo pes, nicméně hrozí zde vážné nebezpečí, že bych se mohla státi jakýmsi hybridem mých hlasů a to kočkopsem. " Fuuuj,ale to bych teda vopravducky nerad," říká ve mně Číča.

Moje vnitřní JÁ praví, že bych to taky nechtěla a tak mi nezbývá, než podvolit se těm hlasům a vše, co mi našeptávají, prostě zapsat. Nakonec nejsem takto postižena sama, například taková Johanka z Arku svoje hlasy sice nezapisovala, ale poslouchala a konala podle nich. Kam jí dovedly, víme všichni. "Ne,ne, bojím, bojím," kňourá ve mně Žolina.
Jenomže jsem tady taky ještě samotná JÁ, snažící ze sebe vymáčknout článek na Téma týdne z jakéhosi prostého pudu sebezáchovy, abych si ověřila, že ještě pořád jsem člověk.
Ovšem moc se mi to nedaří, neboť jak jsem si stačila všimnout, ty hlasy se už dostanou opravdu všude…

22 komentářů:

  1. To je skvěle napsáno. Dávám do výběru, zasloužíš si to.

    OdpovědětVymazat
  2. Než článek dočtu, zareaguju... Není náhodou prvotní inkarnace bytosti do tvora člověčího? Není to úplně ten nejprimitivnější začátek? Legrace... Čtu dál. Jen mne to napadlo a než bych svým slimáčím tempem dočetla a zodpověděla všechny dotazy Outěžky, zapomněla bych to.

    OdpovědětVymazat
  3. Za hlasy buď ráda, valin. Je vidět, že máš svá zvířátka ráda a umíš si i ze sebe udělat prču. Chválím a chválím. A pokud se jistý druh schizofrenie projevuje takto, hýčkej si své ataky a zapisuj vše, co Ti psisko i Číča (můj miláček, no) našeptávají. Vždyť tím děláš radost tolika lidem.Tak se těším na další Tvé příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud bys byla pohřbena do země, tak ta cesta vede nepochybně zpátky k těm červům.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě spíš Valin napadá jiná věc, nepřipravovala ty jsi náhodou úhoře a neuždibla jsi si trošku, že rozumíš zvířecí řeči jako rozumněl fešák Štěpánek v pohádce o Zlatovlásce?

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Děkuju, potěšilas mě [2]: No, ono to možná tak legrační ani není, někdy bych tomu i věřila, když se rozhlížím kolem sebe   [3]: Největší našeptávač je samozřejmě tvůj miláček Číča.[4]: Snad to není na ůstavní léčbu hihihi   [5]: Ne, červ už nikdy, ten neumí mluvit ani psát. Tak, že volím pohřeb žehem... [6]: To je skvostná hypotéza, ryby mám opravdu ráda, je teda velice pravděpodobné, že jsem někdy, omylem někde něco uždíbla... tak já nemám schýzu, mám to po rybě...To se mi ulevilo, díky, díky, díky...

    OdpovědětVymazat
  7. Máš pestrý život a to je hodně moc fajn .
    Zdravím vás všechny, moc pěkně píšete

    OdpovědětVymazat
  8. Hlas Číčův je boží! Ten já, coby véliká kočkomilka, miluju. Takže po rybě? Samozřejmě chápu, že po snědené, kouzelné, ale jestli bys měla doma třeba akvárko s rybičkami, věřím, že i jejich hlasem bys dokázala promlouvat .

    OdpovědětVymazat
  9. Nad talířem brambor se stávám prasetem,v minulém životě jsem jím musela být najisto...takže kočka,pes či morče...to je vlastně vyznamenaní         

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: My všichni JÁ, ti děkujeme... [9]: Tak to si nejsem jistá, neb já jsem suchomilka, pod vodou bych asi mluvit neuměla   [10]: Prase zase neni tak úplně špatný, jsou to celkem inteligentní zvířata, jenom, že jsou to prostě prasátka...Dovedu si představit horší reinkarnace...     

    OdpovědětVymazat
  11. Kočkopes má velký problém, a sice že nemůže chodit na záchod.

    OdpovědětVymazat
  12. Je otázkou zda to že jsi člověkem lze považovat za výhru

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Tak, že v rámci udržení jakési hygieny, zakazuji si jakékoliv křížení mých hlasů... [13]: Ano, toť opravdu otázka, často mám pocit, že být Číčou je daleko přínosnější a příjemnější...   

    OdpovědětVymazat
  14. Chtěla bych být tvým zvířátkem...
    kterého jeho lidé milují... někdy
    je být člověkem velmi těžké...

    OdpovědětVymazat
  15. Skvostná schíza. Doufám, že tě ty hlasy nepustí a budeš jimi k nám nadále promlouvat za Číču i Žolinku. A nic si z toho nedělej, já taky občas žvaním za Filipa i našeho čoklíka Richarda a připadám si u toho trochu retardovaně. Zatím mi ještě chlupy nerostou a čumák mám tak akorát.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Ale Jano, vždyť tebe tví lidé také milují.. St určitě a ostatní taky...[16]: Žolinka se nám hezky vybarvuje, roste z ní hotová dračice

    OdpovědětVymazat
  17. [7]: Špatně jsem rozuměl: Čerf že neumí mluvit?

    OdpovědětVymazat
  18. Spíš sis spletl jenom jedno písmenko... hihihihi, Čerf umí mluvit zcela jistě dokonale, ale červi jsou zcela němí a nepsaví.

    OdpovědětVymazat
  19. Možná je to naopak. Číča i Žolinka jsou součástí tvého života a tak vaše duše splývají. Ty přijímáš trochu z Číčova iŽilinčina života a oni ze tvého. Vsadím se, že i Číča tě má v hlavě a občas mu strašíš v hlavě :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ani schizofrenie, ani posedlost. Jsi prostě dobrá hostitelka a o svou hlavu se se svými zvířecími přáteli ráda podělíš, stejně jako o klávesnici počítače...

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Hihihihi, copak jenom Číču, já straším v hlavě leckomu     [21]: A taky o jídlo     

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝