13. 6. 2014

Píšu do světa

Tolik nohou k nám přišlo. Všechny se mi pletly dohromady, ty člověčí i ty pejskovský. Nohy svých psích tet a brášků jsem poznala, ale teď se to všechno nějak podivně promíchalo. A pořád jsem slyšela svoje jméno. Já jsem Žolinka a tak jsem věděla, že volají na mě, ale kdo?
Byla jsem z toho celá popletená, ale potom ke mně přišly dvě nohy a v ten okamžik mi někdo vyzvedl a vzal do náruče. A tak jsem se poprvně podívala z očí do očí člověkovi, se kterým budu ode dneška žít. Nestačila jsem se ani rozloučit s maminkou, bráškama a tetama a ty nohy mě nesly do auta a odvezly mě někam jinam, kde jsem to vůbec neznala. Trošku jsem se bála, ale teplo v náručí těch nohou bylo tak příjemný, že jsem usnula. Byla jsem už pořádně utahaná. A tak jsem přišla do svého nového domova. Kromě protivnýho kocoura tam bylo ještě šest nohou. Všechno jsem si to prohlížela, hledala jsem maminku a brášky, ale nebyli tam. Tak jsem plakala a jedny nohy mi zase vyzvedly do výšky a konejšily.


Potom mě ty nohy vzaly ven. Nevěděla sem, kam patřím, protože kolem mě bylo najednou zase moc nohou, zase jsem se ocitla ve výšce a ty jedny nohy povídaly: "Já jsem tvůj člověk Žolinko, mě se drž." A tak mám svého člověka.
Můj člověk je na mě moc hodná a já se učím jí mít ráda. Zvykám si na její rodinu, která obsahuje ještě dvoje nohy, ale už vím že dvě nohy je jeden člověk. Můj člověk mi představila další členy její rodiny a tak si zvykám. První den jsem hodně plakala, protože se mi stýskalo a tak si mě můj člověk vzala do postele, protože se chtěla vyspat. Tak jsem v noci ani nedutala, jenom jsem zabořila čeníšek do její noční košile a hned jsem usnula. Ráno jsem se probudila a na chvilku jsem vůbec nevěděla, kde to jsem. Ale můj člověk mě hladila a tak jsem se přestala bát. Kdo se mi ale bál, byl kocour, co tam bydlel. Já jsem na kočky byla zvyklá, protože tam, kde jsem bydlela se svou psí maminkou, tak taky byly. Jenomže tenhle kocour asi nikdy žádného malého pejska jako jsem já, neviděl. Celý se naježil, syčel na mě a asi si myslel, že se ho budu bát. Jenomže já se nebála, měla jsem přece svého člověka,. A tak si zvykám žít s lidmi a kocourem a ne s pejsky, zvykám si na jiný život.

Můj člověk mě má ráda, to já poznám a tak se snažím dělat jí jenom radost. Sem tam se mi něco nepovede, ale můj člověk se na mě nezlobí a ostatní člověčí v rodině také ne. Můj člověk mi koupila hračky a ukazuje mi, co smím kousat a co ne. Snažím se poslechnout, jenomže když ty zuby tak svědí. Pořád bych chtěla něco okusovat. A taky jsem už zjistila, že ten nevrlý kocour má jiné papáníčko, než já. Chutnalo by mi víc než to moje. Ale můj člověk mě to nedovolí, když se připletu k misce kocoura, vždycky mi přendá k mojí. Tak vím, že to nesmím. Mám svého člověka ráda a tak už si kocourovo misek přestávám všímat. Taky mi moc zajímal kocouří záchod, ale to mi můj člověk taky zakázala.. To ale nevadí, protože i bez kocouřího záchodku mám spoustu hraček. Ale nejvíc se mi líbí něco okusovat. Pantofle mého člověka, kus koberce, ponožky.To je vždycky moc prima. Teď už sem ale unavená z toho psaní, tak si půjdu lehnout. Můj člověk mě vezme k sobě a já si nechám zdát hezké psí sny...

25 komentářů:

  1. Ježiši, to je roztomilounký štěně

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek. Ale když to píše Číča, tak je to údernější.
    U mé jedné známé by byla Žolinka poněkud zmatena s těmi nohami, protože tam mají oba dva členové domácnosti dohromady jen jednu nohu.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:   [2]: Však on to Číča okomentuje po svém, o tom není pochyb. Žolinka se teprve rozkoukává, ale Číča bude mít vždycky navrch. Vždyť je to kocour všemi mastmi mazaný. Ten by se orientoval i v tom podivném počtu nohou v domácnosti tebou zmíněné...   

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, Žolinka se dala do psaní! To já si budu též moc ráda číst.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: U té mé známé mi to připadá jako nějaké nožní prokletí. Ona byla vdaná za muže, který měl normálně všechny končetiny. Jenže se s ním rozvedla a vzala si jiného. Taktéž se všemi končetinami. Ovšem asi rok po svatbě na scénu vstoupili chirurgové a uřízli mu jednu nohu. A za dva roky mu uřízli druhou. A jelikož už byl zcela bez nohou, tudíž mu neměli co řezat, tak se letos vrhli na ni a uřízli jí jednu nohu. Což ovšem zjevně není konec, protože ta jediná zbývající rodinná noha taky už není nic moc. Tudíž se s ní brzo taky asi bude muset rozloučit.
    Je to prostě taková rodina, která má výrazně menší počet dolních končetin, než je v našich končinách zvykem.

    OdpovědětVymazat
  6. Já Ti dám "protivnýho kocoura"!!!Přesto Tě vítám, Žolino Ale na mě to hrát nemusíš, já mám to psí plémě přečtený odshora až dolů. Vyčůranost jim z očí jen kouká.My s Číčou víme svoje.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: žolinka se ted s Číčou busou přetahovat o PC   [5]: Tak to bude asi opravdu nějaké nožní prokletí, ale zase určitě žijí v bezbariérovém domě a tak na druhou stranu už to mají jednodužší... [6]: Na tebe si budu muset dát pozor, je vidět, že ty na mý krásný oči jen tak neskočíš...   

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně mile napsané. Krásné psí miminko.

    OdpovědětVymazat
  9. Číča mě vždycky rozesměje, ale Žolinka umí mile dojmout. Řekla bych, že až dospěje a trošku se otrká, bude stejně vtipná jako Číča. A ty už se k PC možná ani nedostaneš...

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké povídání. Už se těším na to, až ti Tvoji vypravěči se spolu začnou kočkovat a hádat. Milé štěňátko, ať se má k světu a dál vyvádí své psí kousky.

    OdpovědětVymazat
  11. " Napsal jsem dopis do světa , -
    chtíc vědět, jak se má  má teta ?
    ... zda bratranec živ je  a nezavřen ?Napsala !  .... stojím jak opařen !!Bratranec uvězněn !  lituji tetu ...Cituji zprávu získanou  z  netu :,, V Americkém městě  Sacramentu
    začaly se ztrácet pytle od cementu !
    ... ( samotný cement ale neukraden,
    rozsypán byl pouze  vůkol ... všade )Jak zjistila  FBI  a  strážníci,
    s pytli  prý si utíral zadnici !
    ... razie prý  provedena v bytu,WC  pln byl  rozervaných pytlů !! ,,Rodina je nakloněna nad dopisem ...
    ... otec tiše hovoří : " To  já bysem...
    ... já bych raděj krad  noviny !!""  Otče ! tam nevíš dne,  hodiny !!
    ... i za to, bys vsazen byl do vězení !!"Všichni jsou v rodině  rozčileni!

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Miloučká opravdu je, ale už se taky začíná pěkně vybarvovat...[9]: Taky myslím, že PC už budou okupovat převážně oni dva.. ale snad se někdy taky probojuju ke svému slovu.[10]: Bude to opravdu podnětná dvojka...

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Noviny univerzální použití mají
    nejprve na WC jejich obsah posbírat
    a když už písmena se nám známá zdají,
    dá se s nimi dobře i zadel otírat...

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Přece bys nechtěla pecivála!   

    OdpovědětVymazat
  15. Žolinka je zatím takové nevinné miminko, ale věřím, že za nějaký čásek už bude s Číčou kout pikle. Kouká jí to z očí, to bude čertík. S tou si ještě tvoje dvě člověčí nohy užijou.

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: No, myslím, že by to nebylo až tak špatné...   [15]: Žolinka děkuje [16]: No, to byla první blbost, že jsem jí ze začátku vzala do postele, ale když ona tak pláčela...

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Už si to taky myslím, za prvé mi moje dvě člověčí nohy moc ráda okusuje a za druhé začíná mít už holčičí moresy...   

    OdpovědětVymazat
  18. Mě přijdou tahle seznamování v říši lidí i zvířat za nejhezčí a nejhodnotnější...prostě první rande je první rande!     

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Mě bylo docela smutno, když jsem jí vytrhla z jejího prostředí i když jsem byla ráda, že jí mám. Věděla jsem, že bude plakat.. ale dnes už se z ní klube pěkná dračice..

    OdpovědětVymazat
  20. Myslím že ještě budeš ráda vzpomínat na to jaká malá ubrečená nekňubka to byla....kdepak, oni si to dokáží mezi sebou vyříkat stokrát líp než my lidé.....

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Ten čas už nastává, začíná se vehementně prosazovat, Číča s ní bude mít plno starostí...a já nakonec taky..   

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Ano, začínám zcela prohlížet...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝