28. 6. 2014

Jsem originální a nebo jo?

Vona je fakt ouplná hysterka, nadělá pro pár barevnejch papírků takovýho rambajzu.. Vůbec nechápe, že si sama sobě huntuje zdraví.
Onehdá ten její povedenej kluk dal pár hezkejch barevnejch papírků na její počítač, co tam tak rád vysedávam. Papírky to byly pěkný, barevný a byly na nich takový baňatý číslice. 1000 500 100 a 200. Moc se mi líbily a tak sem si s nima trochu pohrál. Nejdřív sem shodil ten s tim číslem 500, ten se mi líbil nejvíc a tak sem si ho potom skoval. A když na mě pak řvala, tak jí vůbec nikdá neprozradím, kam sem si ho dal. Ať třeba pukne vzteky, že jo, mě je to fuk. Ne, puknout ne, to sem přehnal, kdo by mě potom krmil, že jo, ale ať třeba vzteky zezelená .. Místo aby byla ráda, že sem tam ty vostatní nechal, prskala a syčela eště víc než já, když mě dožere.…


Vona teda abych to uved na pravou míru nespala doma, když sem si ten báječnej papírek ukrad a skoval. A když se potom druhej den laskavě vrátila domů a sedla k počítači, hned sem se k ní nakvartýroval a když sme se vymazlili, hopsnul sem na počítač a chtěl si dál hrát s těma dalšíma barevnejma papírkama, co tam eště zbyly. Ňák sem schodil ten jeden na zem a vona na něj čučela jako vyvoraná myš, když vidí kocoura.Chvíli civěla na mě, potom zas na ten papír a ve vočích měla votazníky celýho světa.

"Cíčo, kdes to vzal? To je tisícovka. Kdo to sem dal?" spustila na mě. Mňouk sem na ní, že to tam dal ten její kluk, když nebyla doma a že sem myslel, že mi to tam dal na hraní, když ví, že tam rád vysedávam, ale zase mi nerozuměla.
A vona začala nervit. Myslim si, že by si ty svý nervy měla už ňák nechat dát vodborně vošetřit.. Vyletěla z toho křesla rychlostí blesku, vyhnala mě z počítače a začala tam kolem šmejdit a zuřila. Mlela něco jako že tam je složenka na ňákou platbu nebo co na 1800 korun a že ten její kluk chtěl, aby mu to zaplatila přes ňákej interbanking nebo internetbanking a kam prej sem zašantročil tu pětistovku, co tam nenašla.
"No dovol," vrčel sem si pod fousky, "já sem kocour pořádnej, chodim slušně na svůj záchůdek, co zase máš?"

Tak sem se musel zase urazit, to jistě chápete, že jo. Já nic nezašantročil, jenom sem si to skoval, no. Páč se mi to líbilo. Divný teda ale je, že jí vůbec ani na mysl nepřišlo, že třeba ten její kluk jí tam moh dát vo jeden papírek míň, že jo. Je to nespravedlivý, páč v týhle rodině všechno vodskáču já, vona na mě svede ouplně všecko, potvora. Jenomže já sem fikanej, to vona mě eště nezná, ale až mě pozná...... Tak abych v tom nejel tak docela sám, když se přehnala ta největší bouřka, ten papírek sem zase přines a podstrčil psí blbce před čumák. Bylo to jednoduchý jak facka. Okamžitě zbystřila a papírek hned začala žmoulat těma jejíma vostrejma zoubkama. . Dílo doladila k dokonalosti. Výslednicí bylo parádní sežvejkání, hezky systematicky. S radostí sem na ní koukal, jak postupuje s likvidací milimetr po milimetru a pochutnává si, jako by se ládovala lanýžema.
Za to vona, když na to druhej den přišla, to bych vám přál vidět. Jenom tak zasípala: "Vy jste teda dvojka k pohledání, no Číčo, ještě že tě nenapadlo dát jí sežrat tu tisícovku, to je od tebe hezký."
Tak to teda ne, takhle vopravdu ne. Začínám študovat hodnotu číslic.

29 komentářů:

  1. Nó, tak to už je na pováženou....začínám si říkat jestli mi lidi nakonec nejsmi ti blbější z té kombinace člověk x zvíře   

    OdpovědětVymazat
  2. Vrátila jsi mě o mnoho let zpátky, kdy byly děti ještě malé a doma jsme měli dva pudlíky. Já blbka jsem si nechala výplatu v přední nezapnuté kapsičce kabelky a tu jsem ležérně pohodila v kuchyni na židli. Následník šel večeřet a kabelku odložil na zem. Ráno bylo excelentní. Výplata (sice nijak závratná, ale poměrně důležitá) byla vkusně rozmístěna po kuchyni, ve stavu, který mi vehnal slzy do očí.Naštěstí se psíci spokojili s tím, že bankovky víceméně jenom nakousali, sežrali pár růžků a jednu dvacku. I to bylo za totáče dost peněz Přes známou v bance jsem pak složitě měnila za neoslintané a neohryzané exempláře. Od té doby jsem velmi ostražitá

    OdpovědětVymazat
  3. Copak je vůbec možné tohle svádět na Číču? Vždyť na té fotce je nevinnost sama.   

    OdpovědětVymazat
  4. Pobavilo mě to kocouří vyprávění.  Život s našimi čtyřnohými kamarády je prostě občas složitý a občas na mrtvici. Ale stačí, aby se na nás zvířátka podívala svým neodolatelným pohledem a vše je odpuštěno...

    OdpovědětVymazat
  5. Čičin je pěkný zločinec, jak to pěkně zakamufloval.

    OdpovědětVymazat
  6. Číčo, jak de vo prachy, jsou lidi fakt nechutný. To voni se kvůli nim i vražděj, tak možná můžeš bejt rád, že Tě nazašlápla či nerozdupala. Ty pěkný papírky, co se Ti tak zalíbily, to byly peníze, víš. Na to si dej radši bacha.Stejně ale, je to fakt hysterka, to jsem při Tobě. No, i když, já bych měla záchvat i u stovky. To víš, prachy se nenacházej jen tak na ulici, k těm se přichází dost složitou a nechutnou cestou, která se menuje práce. Hnus nechutnej fialovej.Tak se měj, Číčo, hezky, a dávej na sebe pozor. A hlavně, zase rychle něco sesmol, páč mi ty Tvé články dost chybí.Ahoj.

    OdpovědětVymazat
  7. Kočky mají vytříbený vkus a dokaží svůj kožich doplnit,jak se sluší...u nás záliba v barevných šustivých papírcích vyvrcholila bitkou o 2000kč / né že se nám doma běžně válí /,nejdříve mě to přišlo komické,ale jak číslo vrcholilo,já taky vrcholila jako píchlá svině...takže u nás má Váš mazlíček velkou konkurenci         

    OdpovědětVymazat
  8. Číča koukám k lumpárnám dostal dokonalého parťáka :)

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: No to já si už myslím dávno...   [2]: Co se týče zvířat, myslím, že ostražitost je sice prozřetelná, nicméně miláčkové si vždycky najdou nějakou tu skulinku, aby člověku klesla čelist...[3]: Díky [4]: Tyhle navenek andílcijsou ve skutečnosti malí ďáblíčci... [5]: To je teda svatá pravda, pohledy neviňátek, to jim jde hodně dobře...

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Ty máš pro mě vopravducký pochopení, než teda vona...a jak mi včecko umíš hezky vysvětlit. Pozor na sebe budu dávat, kort před ní, aby zase na mě něco nesvedla, dyk víš, že je to potvora. Zdraví Číča [7]: Je to hotovej kočičí vykuk.. [8]: Nepochybuju, že Číčovi by se moc zamlouval i tenhle papírek s dvoječkou a třemi nulami   [9]: Zdá se, že oba packu v pacce budou zakalovat moji nervovou soustavu   

    OdpovědětVymazat
  11. Ještě že tu hodnotu čísel neměl naštudovanou ... to by jen po pětistovce nešel

    OdpovědětVymazat
  12. Valin musíš sama uznat, že "číča" je skutečně za všechny peníze!

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Taky si myslím, vyšší prostě bere...   [13]:   [14]: Uznávám...

    OdpovědětVymazat
  14. Číča je chytrý koucourek.. ví, co má
    skutečnou hodnotu.... přece přátelství !!Proto dal ten krásný papírek Žolince !! To je ono, udělal
    to z kamarádství, aby si psí holčička taky užila hry s papírkem !!

    OdpovědětVymazat
  15. To se ví, že jsi originální! Ale trošku jsi mi, Číčouši, připomněl jednoho kocoura, jehož člověk si odložil na stůl v kuchyni hromádku bankovek a odešel. Kocour tam naopak vešel, spatřil peníze, naznal, že jsou špinavé a tak je "vypral" .

    OdpovědětVymazat
  16. Měla bych něco dělat a místo toho se tady řehním nad Číčovou nejnovější vylomeninou.
    A mimochodem - s Katty razíme heslo: Dejte nám téma, jaké chcete, my si stejně napíšeme, co chceme my. Že se ti taky líbí? Jo, to je ta originalita...

    OdpovědětVymazat
  17. No, Valin, kdepak ses zas courala, co? Chudinka Číča se jen kapánek nudil. A když ony ty papírky tak hezky šustí, že jo, Číčo.
    A u nás jednou skončily bankovky v peněžence nasmrádlé Filípkovou močkou - on si je totiž spletl se záchůdkem. To byla pak chuťovka - a že peníze nesmrdí, to není pravda. Vím to od té doby. No, tak jsem ti Číčo dala inspiraci...

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Číča je vyloženě kamarádský typ...hihihihi [17]: Že by novodobá "Kocouří pračka na špinavé peníze"?[18]: Tak tohle heslo razím též, protože od té doby, co nás vlastní Číča, jaksi mi nic jiného na psaní moc nenapadá.   [19]: Já bych teda raději, kdyby šustily u mě v peněžence.. To, že se mi Číča kdysi vychcal do kabelky, to už tady bylo. Jen to nebylo cílené přímo na peněženku.. naštěstí..   

    OdpovědětVymazat
  19. No Valin, mám pocit, že ti nastanou ještě pestřejší dny
    Číčovi jsi dovedla šikovnýho kamaráda, teda kamarádku, tak to bude ještě rachot.
    Už se těším na další příběhy

    OdpovědětVymazat
  20. taky mám doma kočku (perskou činčilu terezku) - kočky mám nejradši ze všech zvířat

    OdpovědětVymazat
  21. Renča od Mičulky z Kéniku4. července 2014 v 22:03

    Mám doma sice "jen" jedinou kočku, ale když něco provede(téměř denně), tak se tváří jako úplné neviňátko a v kukadlech lí čtu: "To já ne! To ty cizí zlobivý kočky!"

    OdpovědětVymazat
  22. Ahahaha! Byly na nich takové hezké baňaté číslice... Tvé povídky o Číče jsou opravdu úžasné.

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Tvůj pocit se pomalu, ale jistě mění v jistotu... [22]: Kočky jsou fajn, ale psi taky a nakonec asi i ta činčila, když je krotká... [23]: No a řekni, že to tak snad není...   [24]: Duo Číča Žolina začíná nabírat pěkné obrátky...   

    OdpovědětVymazat
  24. Moc pěkné!! tedy na čtení, jinak chápu tvé roztrpčení, mě vyděsilo i když pes jen uzmul ze stolku dvoustovku. Naštěstí ji jen oslintal.

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Je zajímavý, jak ty prachy přitahujou i zvířata hihihihi, že by se už taky nakazili od lidí?     

    OdpovědětVymazat
  26. "... ale zase mi nerozumněla".Každopádně jsi dobrá, žes situaci ve finále ještě humorně okomentovala :)

    OdpovědětVymazat
  27. Nejdřív jsem to musela zhuboka prodýchnout...   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝