13. 6. 2014

Píšu ti psaní, lásko moje

Můj nejmilovanější!
Píšu ti lásko má skvělá a jediná.
Vrať se ke své kočičce. Nemůžu bez tebe žít. Slibuji, že už ti nikdy nebudu nic vyčítat. Uznávám, že jsem svoje chování k tobě leckdy nezvládla. Třeba s tvým chrápáním. Neměla jsem ti nutit na záda ten neforemný zavařovací hrnec připásaný k tvému tělu popruhy, abys nemohl ležet na zádech a tudíž nechrápal. Myslím, že malý baťoh s petlahvemi plnými písku, by bývaly udělaly stejnou službu a pro tvá drobná záda by se hodily víc. Když se vrátíš, vybereme nějaké petky spolu a pro písek bychom si mohli zajet k moři, co říkáš?

A nebo jak jsem ti po večeři, kterou si ukuchtil, nutila ještě vařit a pít bylinkové thé, místo piva, na které si měl takovou obrovskou chuť. Byla to ode mě rovněž hloupost. Dnes bych to udělala jinak, dovolila bych ti koupit si pivo s lahvích z umělé hmoty, které bychom potom chytře využili proti tvému nočnímu zlozvyku. Vidíš? Naučila jsem se myslet ekonomicky. Vždycky jsi mi vyčítal, no vyčítal, to jsem přehnala, to by sis nedovolil, ale vždycky jsi mě decentně upozorňoval na to, že špatně hospodařím. Tedy řekls to jen jednou a vícekrát sis už netroufl, protože jsem opět udělala chybu, za kterou se ti chci omluvit, lásko moje nejdražší, a to, že jsem ti za tvůj protest tenkrát zavřela do komory na den a noc. Dnes vím, jak jsem byla nespravedlivá a zlá, hloupá a naivní, protože za ty hodiny strádání bez jídla a pití tvoje tělo změnilo váhu ze 45ti kilogramů na 42. Tehdy jsem to považovala za adekvátní trest, ale dnes vím, že to zase byl můj hloupý omyl.

Už jenom tím, že moje prostorově výrazná postava mohla tvou křehkou schránku celkem snadno zalehnout a zcela zadusit. Snad proto jsi se mnou odmítal společné lože a jal se spát raději v komoře na zemi, ale slibuji, že se budu snažit všechno napravit a dovolím ti nakupovat vše, na co budeš mít chuť . Miluji tě nejdražší můj a chřadnu bez tebe. Dokonce už jsem se žalem zhubla o jeden kilogram. Trápím se výčitkami tak, že místo patnácti knedlíků jich sním jen jedenáct. A jídlo mi nechutná tolik, jako kdys vařil ty, má lásko.

A taky bych ti dovolila koupit nový vysavač. Víš přece, jak luxování nenávidím a ty luxuješ rád. Vybral by sis peníze, co máš od matky, a směl bys koupit nový vysavač. No není to krásný nápad? Když si mě tak nenadále a rychle opustil, začala jsem zpytovat svědomí a pochopila jsem, že jsem se mnohokrát mýlila. Dnes bych dělala všechno jinak. Vždycky bych se zeptala na tvůj názor, sice bych to stejně všechno udělala po svém, ale ty bys měl pocit, že rozhodujeme oba. Tohle není z mé hlavy, to jsem vyčetla v jakési psychologické příručce. Myslím, že si ještě nějakou příručku o manželství přečtu. Chci být pro tebe zbrusu nová a tolerantní partnerka. Jen se mi vrať a všechno bude jinak. Slibuji.
Čekám na tebe s nehynoucí láskou.
PS. Ta dovolená by byla skvělá, nemyslíš? Mohl bys jí zařídit a zaplatit? S plnou penzí? Přece se potřebuješ trošku spravit. A já tě za odměnu nebudu přivazovat ke stolu.
Miluji tě a vrať se ke mě. Bez tebe a tvých peněz umírám.

Tvá milující kočička

11 komentářů:

  1. Pejsku, vrať se ke svojí kočičce !!!
    Tak lákavá nabídka se přece neodmítá !!!
    Já se přimlouvám... takové petlahve
    s pivem, dobře upevněné  na zádech,
    to je hotový labůž.....

    OdpovědětVymazat
  2. A to jak jsem ti onehdá flákla mě taky mrzí. Netušila jsem, že horká žehlička udělá takovou jizvu. Ale když nebudeš žehlit, když jsem rozčilená, tak se už to nestane, slibuji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy se nevrátí...
    Lepší je mlčet, ale málokdo to dokáže, tedy, žena, která miluje srdcem!
    Valin je to hezky napsané, předpokládám, že je to pouhá fantazie, tedy tvá!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:   [2]: Ke kočičce by se vrátil jenom blázen...   [3]: No vidíš, na to jsem vůbec nevzpomněla, jak ho kočička flákla žehličkou hihihih   [4]: Že si děláš legraci Sugr, že jo, přece bys nevěřila, že bych snad já....     

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Nevěřila! Proto jsem psala, že jsi si to vymyslela!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně vymyšlené vyznání, ten se určo vrátí

    OdpovědětVymazat
  7. Milující kočičko, jakmile jsem obdržel Tvé vyznání, srdce se mi rozbušilo a rozběhlo se po mém hrudníčku, že skoro prorazilo hrudní košíček a odpelášilo do Tvé náruče. Kdo by si chtěl nechat ujít tolik lásky, tolik citů, tolik upřímnosti? Mé srdce už balilo kufřík a bylo na cestě za Tebou. Jenže pak přišel Rozum, ten chladný chlapík, který všechno zvažuje, rozvažuje, váží a ten resolutně prohlásil NE! NEJSI PŘIPRAVENÝ na takové kvantum lásky. Na takové hory radosti a štěstí. Nejsi toho hoden!
    Dal jsem si říct a raději budu dál strádat ve své samotě, svobodě a pohodě.Měj se, milující kočičko, za naši lásku budu raději trpět u moře sám - ale vzpomenu si na Tebe, neboj.Tvůj kocourek.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tak to se mi fakt ulevilo... [7]: Viď? Celý žhavý... [8]: Kocourku, to ne..... jak můžeš být tak krutý a bezcitný.. a sám k moři? Máš tak pokřivený charakter a já s tebou chtěla být až do konce svého řivota...

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec nechápu, proč ten děsný chlap té roztomilé a cituplné ženušce pláchl. Nevděčník jeden

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Máš úplnou pravdu, "Nevděk světem vládne," neříká se marně. A při tom mohl udělat celoživotní terno...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝