16. 5. 2013

Marjána pro důchodce


Onehdy jsem po ránu,
mocně šluknul marjánu,
tvář hned celá bílá byla,
hlava se mi zatočila.


To já, když tuhle po ránu,
s chutí šluknul marjánu,
svět se mi překrásný zdál,
celý se hned na mě rozesmál.

To jáááá hulím marjánu,
hned, jak vlezu za bránu,
v penzi bych si býti přál,
stále musím makat dál,
Mých sedmdesát let,
je k odpočinku věk.
Naštěstí to vzácný bejlí
bolest kloubů vždycky zmejlí.

17 komentářů:

  1. Móóc hezké verše, jen co je pravda. To já si občas říkám, co za šmejd hulí inženýři naší důchodové reformy

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké. Jen aby se toho naši politici nechytli a od padesátky by jsme to nefasovali jako svačinku do práce. Abychom měli výkony.
    Od sedmdesáti dvojnásobnou dávku.
    Jen ve sto letech budou muset přitvrdit, neb už to nejspíše stačit nebude.

    OdpovědětVymazat
  3. No, pokud nás nechají pracovat tak dlouho, bude se nám to pokouřeníčko moc hodit

    OdpovědětVymazat
  4. Pobavilo mě...výstižné Ano, jsem pro, v sedmdesáti už budu neschopná vstát po ránu z postele, tak možná s tou marjánou to půjde.

    OdpovědětVymazat
  5. svatá pravda, ženy milé,
    sedmdesátka žádný věk,
    a proto si každé ráno ubalíme pěkný špek, úsměv se dostaví, nohy zlehknou,
    ve fabrice se nás leknou.
    Práci čest.....   

    OdpovědětVymazat
  6. Sakryš, díky za varování Pomalu si začnu dělat zásoby, abych v důchodu neměla zbytečné hoňky.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: No ty asi nehulí, ty spíš asi chlastají, ne? [2]: Oni to třeba ještě geneticky vylepší, to by se na to podívali, aby nebyly výkony... [3]: To nechají, nechají.. nedělej si iluze, porádek musi byť   [4]: V to taky doufám.. [5]: Marjánoví otroci
    makat budou do noci...   [6]: No však máš kde sklízet, ne? Jenom, aby tě vaše místní omladina nenačapala...         

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko,Tvá básnička mě velice pobavila a také tady tyto komentáře    Zase budu mít moc fajn den,díky   

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé, asi budu muset začít taky šálit klouby a to mi je sotva polovina z té sedmdesátky. Nejspíš si začnu za oknem něco pěstovat .

    OdpovědětVymazat
  10. [8]:Díky, já vlastně na tom psaní mám vždycky nejradši ty komentáře...   [9]: Nejsem si jista, jestli by ti za oknem něco vyrostlo hihihihi   

    OdpovědětVymazat
  11. Zase jsem se dobře zasmála a pobavila .
    Po návštěvě tvého blogu mám vždy hezčí den .
    Děkuji a přeji pěkný den i tobě

    OdpovědětVymazat
  12. Markéta Berková19. května 2013 v 0:18

    Moc pěkně zrýmované

    OdpovědětVymazat
  13. Babko, nebuď pozadu
    z marjány zkus roládu!

    OdpovědětVymazat
  14.    Super! Pobavilo. Snad takhle všichni nedopadneme

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jen přemýšlím, kde marjánku seženu a pak, jak nejlépe ji vyzkoušet.
    Či do čajíčku si ji dát,
    nebo na koláčky zadělat?

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Takový koment vždy potěší díky   [12]: Snažila jsem se...[13]: Já bych místo roládky,
    raděj dala karbanátky...   [14]: Budeme hromadně doufat.. [15]: Já myslím, že stačí, když se poptáš u nějaký omladiny a máš to v suchu   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝