16. 10. 2012

Ze života s alkoholikem - v jeho podání. 1.část

Jsem závislej na chlastu, když říkám, že na chlastu, tak na chlastu.
Nejsem dvakrát vybíravej, chlastám všecko. Teda tvrdý, aby bylo jasno.
Podle toho, jak a kdy sem při prašulích, se buď uskrovním
a nebo naopak rozšoupnu. Je teda fakt, že někdy si musim i ňáký ty prašule pučit.
Neexistuje flaška, která by přede mnou vobstála,
nemusí bejt ani moje, stačí, že jen vim vo její existenci, když je v mým dosahu.

A nebudete tomu věřit, ale ve fázi, kdy sem byl už takřka z toho chlastu hrobníkovi na lopatě,
našel sem si novou ženskou. Důvěrně jí říkám bytná.(to ale vona neví, psssst).
Hotový terno. Moje první manželka se se mnou
skrz mou picí vášeň právě rozváděla a snažila se mě vykopat z bytu stůj co stůj
a já žral vo to víc. Na žal, na sebelítost ale vlastně jen výmluvy,
žral sem jenom proto, abych se vyhnul absťákům a taky proto, že mi sral celej svět..

Zbytky fungujícího rozumu sem dospěl k k celkem jednoduchýmu závěru,
že potřebuju nový zázemí. Je až s podivem,
že chlastem nijak výrazně neutrpěl můj celkem slušnej exteriér, jen postava byla vyzáblejší,
ale to sem hodlal použít jako svou vábničku pro lov pečovatelských typů.
Vždyť která vosamělá ženská by dokázala odolat
mým lichotkám, který jsem měl v malíčku a i když sem byl na šrot, dokázal sem je používat
s přesností kanonýra přesně mířeným přímo na komoru. Protože chlastám prakticky celý život,
bylo nutno tuhle mojí vášeň nějak sladit s mým životem, jelikož i já musim chodit do práce a vydělávat,
aby bylo za co pít.

A tak jsem si vyhlídnul ji. Byla rozvedená a úplně hloupá.
Jenže to sem eště netušil jak moc.
Bylo to tak strašně jednoduchý, sbalit jí, že kdybych byl mladší,
vodradilo by mě to. Žila sama ve velikým bytě a já se k ní brzy přistěhoval.
Záhy sem poznal, jak je snadný jí voblafnout. Sice věděla vo mým pití, ale velice rychle uvěřila,
že dokážu přestat.
Pcha, proč bych to ale dělal, když jí můžu kdykoliv vopít rohlíkem,
nebo chcete-li hezkejma lživejma slovíčkama.
Měla všechno, abych se s ní měl dobře. Peníze, byt, milovala mě. Bingo.

Jenomže za čas mě ta její vomezenost a tupost pěkně brnkala na nervy.
Slepice, co se neumí rozhodnout, jestli si koupit jednu housku, nebo dvě housky..
Slepice, co mele porád jedno a to samý.
To, že sem s ní musel chodit ouplně všude, to jsem bral jako daň, ale co je moc, je moc.
Mimo votravný nákupy, kdy všechno padesátkrát brala do ruky, prohlížela,
vohmatávala, než něco konečně vybrala, sem musel sekundovat i u toho,
když si šla nechat dělat ty její umělý nehty a nebo nechat vostřihat vlasy.
Začínal to bejt docela slušnej vopruz.
A taky mě lehounce začala podezřívat, že to s tim mým abstinováním není až tak košér.
Vyřešila to po svým, koupila mi auto. Sakra, to nebudu moct chlastat, když budu jezdit.
Kam jezdit, ptáte se určitě.. Byla tak vyprahlá ze svý předchozí samoty,
že porád plánovala nějaký pitomý vejlety, všechno, co kde vyčetla nebo našla, tam jsme museli bejt.
Dokonce i tu úchylnou výstavu rozpitvanejch čínskejch mrtvol sem musel přežít.

Tak takhle by to teda nešlo. Je pravda, že sem trošku zpomalil chlastací tempo ale..
Naštěstí existujou mentolový bonbony.
Bonbony a její tupost mi dávají pocit bezpečí. Vona věří, že nechlastam,
že mam dech voňavý po ústní vodě
a to, že mluvím pomalejc a hůř atrikuluju, to nevadí,
protože vona má moje mluvení naposlouchaný vod samýho začátku
našeho vztahu. Když sem náhodou, ale vopravdu náhodou nějak víc střízlivej,
má strach, že sem nemocnej.
V těchto chvílích sem totiž nemluvnej a skleslej. Jenomže to vona neví.

Není nad dokonale hloupou ženskou pro alkoholika.
A chytrej alkoholik je hotový terno pro vyprahlou hloupou ženskou.
Pořád je ze mě auf. Já když si vod ní a těch jejích pitomejch nápadů chci voddáchnout, hodím se marod,
dopoledne když je v práci, se pořádně zleju a když se vrátí domů, ležim a spim.
Mám to propracovaný do nejmenšího detailu. Ještě kolem mě láskyplně rotuje, páč má starost,
abych jí náhodou neexnul. Přece jenom mě to eště pálí, ne? Žádný Béčko.



13 komentářů:

  1. Je to trošku delší ale hned ten první odstavec mě zaujal.. Jsem strašně nerad, že existuje tolik lepších spisovatelů než jsem já.. Hodně štestí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda vážně nemůžu posoudit, kdo z těch dvou to má v hlavě víc v pořádku, raději, než tu plácat ukvapené závěry, si počkám na část druhou. Že by život s alkoholikem - v jejím podání? Jsem napnutá jako kšandy!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jestli si tím spisovatelem myslel mě, tak to díky za poklonu, ale přece jenom spisovatel? Není to trošku nadnesené?[2]: Janinko, přesně si trefila hřebík na hlavičku, u tebe tedy spíš špendlík do koule   

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědav na pokračování. Radši o tom čtu, než abych prahnul po osobní zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se, až si počtu výlev manželky. Pak si udělám obrázek, kdo z těch dvou je hloupější.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:
    Já si myslím, že ze srovnání vyjde hloupější pán No ale uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Takovýhle zkušenosti snad ani nikdo nemá, jenom jsem povolila uzdu fantazii..[5]:[6]: Ani tak nejde o to, kdo je hloupější, ale o to, jak jsem se snažila vžít do jednotlivých osob a najít v tom co nejvíc komických prvků..   
    Je to docela zajímavý, představovat si sama sebe jako něco a nebo někoho jiného..   

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, pít se má dopoledne v práci, aby byl člověk odpoledne na doma už zase střízlivej.

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko,tak ti nevím,ale jsi opravdu šikulka spisovatelská   

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: A připravenej na večerní pití..   [9]: No já taky nevím, ale díky díky...   

    OdpovědětVymazat
  11. Hezké a ze života.Každý by nejraději předělával toho druhého místo aby si udělal pořádek sám se sebou.....

    OdpovědětVymazat
  12. Vážně moc pěkně napsané. Hned jdu číst pokračování...

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: No, tak to bohužel většinou bývá, málokdo začne zametat od sebe..   [12]: Díky

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝