18. 10. 2012

Ze života s alkoholikem - v jejím podání

*Tento článek paralelně navazuje na 1.část

Potkala jsem muže svých snů.
Ani jsem už nedoufala, že ještě potkám ve svém životě člověka,
kterého nyní bezmenzě miluji.
On miluje mě a já jeho. Zamilovali jsme se do sebe vzájemně.
Je moc krásný. Jeho manželka ho ale nenávidí, snaží se ho zbavit,
což naprosto nechápu.

Když jsme se sblížili, byl už v rozvodovém řízení.
Já jsem si ho všimla už dávno, často jsem ho potkávala, líbil se mi hned,
jak jsem ho poprvé potkala.
Později mě oslovil a začali jsme se stýkat.
Když jsem poznala, jak moc mě miluje,
rozhodla jsem se nabídnout mu, aby se ke mě nastěhoval.
Chtěla jsem mu pomoci. Byl z těch jeho starostí tak vyhublý.
Vyprávěl mi svůj příběh. Lítostí nad ním se mi svíralo srdce.

Jak se mohla jeho bývalá žena k němu tak krutě zachovat.
Já myslím, že je velice citlivý a zranitelný.
Teď už jsme spolu. Všechno mu vynahradím. Budeme pořád spolu.
Vím, že když byl v depresi z toho,
že ho odmítla vlastní dcera a manželka vyhazovala, sem tam se napil.

Dělá to spousta lidí, zahánějí smutek alkoholem.
On ale věděl, že není žádný závislák,
a ujišťoval mě, že pro něj není problém s alkoholem přestat,
když teď už je šťastný se mnou.
Vždycky jsem mu říkala, že jeho minulost mě nezajímá,
a že začneme spolu od začátku žít nové životy.
Teď už bydlíme u mě. Rychle jsem mu pomohla přestěhovat se,
Všechny jeho krámy ale musel vyhodit, nebo rozdat.
Můj byt je veliký, mám čtyři místnosti,
ale dvě mám neustále zamčené. Na tom jsem nezměnila nic,
nemohli bychom být pořád spolu. Chceme být spolu všude,
v obýváku u televize a i v ložnici.

Je ohromně šikovný, všechno, co jsem měla rozbité, opravil.
A docela přestal pít. Ani kapku.
Nedávno jsem ale o něj měla opravdu strach.
Pomáhal kamarádovi na stavbě a spadl se žebříku.
Nějak nešťastně, a moc dlouho ho bolela záda.
Muselo ho to hodně bolet, celé dny jenom proležel,
nemohl se moc hýbat a ani se mnou nemluvil, jenom spal a spal.
Říkal, že takhle spí po těch silných prášcích,
co mu doktor napsal na bolest. Mám o něj opravdu strach,
trvá to už dlouho a prášky nějak nezabírají.
Prý ho to bolí pořád stejně. Starala bych se o něj ráda,
ale on ani moc nejí. Asi má opravdu veliké bolesti.
Zase se mi zhubne. Snad ho to už brzy přejde.

Já zatím vybírám, kam bychom, až se uzdraví, jeli na výlet.
Každý víkend někam.
Já mám nejraději ty předváděcí zájezdy.
Vždycky si tam něco pěkného koupím a hlavně jsme spolu.
Koupila jsem mu auto. Sama nemám řidičák,
ale on je bývalý instruktor autoškoly, tak ho ani nepotřebuji.
On řídí výborně. Jezdím s ním strašně ráda.
Jenom jsem ho nedokázala přesvědčit, aby se taky do auta přezouval,
jako já. Potom je tam hrozně smetí a není kde vyluxovat.
Tedy nebylo. Ale já jsem koupila malý vysavač na baterky
a on vyluxuje. Luxuje strašně rád. On mi vlastně strašně rád pomáhá se vším.

Uklízíme spolu,chodíme spolu nakupovat, vždycky se dlouze radíme, co koupíme.
Všechno je s ním tak úžasné.
Já mám moc ráda pořádek, a všechno musí mít své místo přesně na centimetr.
A on je také pořádný. On je prostě dokonalý ve všem.
Je to muž, na kterého jsem čekala celý svůj život.

Onehdy jsem uklízela jeho věci ve skříni a to mi je trošku divné, našla jsem tam
láhev rumu. Poloprázdnou. Lehce jsem se zneklidnila, že by pil
a neřekl by mi to? (říkáme si naprosto všechno),
ale uklidnil mě vysvětlením, že byl kdysi nachlazený a rum měl do čaje.
Už je to tak dávno, že prý na tu láhev docela zapomněl.
Přece by mě neobelhal, to je jasné a matně si vzpomínám,
že před nějakým časem pokašlával. Potom ale začal cucat mentolové bonbony,
ty mu na kašel pomáhaly a má je rád dodnes. Kupuju mu je i sama, mám ráda jeho vonný dech.

Naše večery jsou idylické. Dlouho do noci si povídáme, tedy teď,
když se tak zamýšlím, už si ani tak nepovídáme, ale to nevadí, jsme prostě spolu.
On si velmi rád čte, vždycky si sedne do křesla vezme si knížku a je do ní tak zabraný,
že ani nevnímá, když na něj volám z kuchyně, aby mi šel pomoci.
On totiž hrozně rád vaří a tak když jsem někdy zcela vyjímečně u sporáku já, volám ho na pomoc,
aby všechno, co já uvařím, dochutil podle své chuti.
Jsem velice šťastná a v duchu děkuji jeho sobecké ženě,
že ho vykopala ze svého života.
Jinak by se totiž nikdy neodvážil mě oslovit a to by byla pro oba nesmírná škoda.
Jsme spolu tak šťastni.

12 komentářů:

  1. Pěkný, držím ti palce, ať vám to tak krásně klape i dál.Jenom se chci zeptat pro své soukromé info, z jaké části Čech pocházíš? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se ukázalo, kdo z těch dvou je hloupější. Taková naivka s růžovými brýlemi, to je přímo ráj pro chlapa. Omotá si ji kolem prstíčku, a  dřív, než se stačí vzpamatovat, bude v jejím bytečku pánem on.

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, tak já jsem myslela, že v jejím podání to bude trochu jinak
    Nečekala jsem totální slepici

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem tajně doufala, že ten blbější bude on. Překvapila jsi, parádně jsem se sekla . Takováhle trubka se totiž hned tak nevidí... Ale na druhou stranu, zase je to ráj pro oba .

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, ty mi tedy dáváš, to se nečte lehce! Ale dá se říct, že je to - aspoň zevnitř - skoro ideální pár.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Díky, pocházím z Plzně, jestli se ptáš proto, aby ses ujistil, že se nemůžeme znát?[2]: No, jo, chtěla jsem vytvořit naivku, ale asi se mi to moc nepovedlo...[3]: Slepici jsem chtěla..[4]: Já to nechtěla pojmout ani jako ideální pár[5]: Asi jsem to měla zpracovat jinak, jako jeden článek a ve formě myšlenek v jakémsi nevyřčeném rozhovoru   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Nene, kvůli tomu jsem se opravdu neptal :) Jen zvědavost řekněme. Díky

    OdpovědětVymazat
  8. a vařila jsi kašičku?

    OdpovědětVymazat
  9. Kde se dají koupit takové růžové brýle?
    V dnešní době by se docela šikly.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Není zač.[8]: Ale ne, já nejsem zase až tak škodolibá, jak by se snad mohlo na první dojem zdát [9]: Bohužel jsou beznadějně vyprodány, každý si dnes pomáhá, jak může a brýle proto prostě došly.   

    OdpovědětVymazat
  11. Tak nevím, která část je lepší. Obě se mi moc líbí. Ale teda chudák holka, takovýho chlapa...

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: otázka je, za jak dlouho jí spadnou růžové brýle, potom by byly k mání pro TlusTjocha hihihihihi, tedy spadnou-li jí vůbec..

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝