27. 10. 2012

Špatná nabídka

Tak mi sám velký knížepán psal
že by se rád do služby pro mě dal
a pro moje blaho by rád pracoval.
Já zmatená jsem velice,
vždyť vím, že podle tradice,
by to mělo naopak být
a spíš já jemu měla bych posloužit,
modrou krev hýčkat a aristokracii ctít.
Já ale říkám krev jako krev
a tak má pan kníže u mě pech
Jeho upřímné nabídky si sice vážím
a v téhle mojí zemi se přežít snažím
nemohu na jeho bedra tohle břímě dát
raději ho nechám v klidu sladce spát.

27 komentářů:

  1. Valerie Siatková, Háj ve slezsku?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ne, hrabě  Schwarzenberg, volba prezidenta.[2]: Když ještě nějaká je, možná.. pan hrábě má ale vášeň pro spánek   [3]: Díky Laco, jsem ráda, žes zavítal, já teď píšu a "básním"...   [4]: Obětavá? No i tak by se to dalo zhodnotit     

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pan kníže se ti nezdá?
    Přitom on je velká hvězda
    na vládě si trochu přispí
    Kalousek mu záda jistí
    Ještě o tom přemýšlej
    svůj hlásek mu radši dej

    OdpovědětVymazat
  4. [6]: Sám mi poslal psaníčko,
    nu zviklalas mě maličko.
    Já si myslím Mengano,
    že on má asi dohráno
    a nebo spíš dospáno..   

    OdpovědětVymazat
  5. I mi knížepán poslal list,
    ani se mně ho nechtělo číst.
    Zmačkala jsem ho, skončil v koši,
    jen ať tam hezky polenoší.Pro svou vlast chce pracovat,
    zatím umí jen sladce spát.
    Možná trpí nemocí spavou,
    ten usnul by i nad ústavou.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:
    A na mne se vykašlal
    psaníčko mi neposlal
    to si kníže zodpoví
    já dám svůj hlas čertovi

    OdpovědětVymazat
  7. Tak i mě oslovil knížepán,
    a objasnil epes rádes plán.
    Všask kašlu na jeho lákadla,
    raději maluji tykadla .

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:Spavá nemoc to je zlé
    ještě k řeči patlavé,
    aristokrat to však je
    a věří, že volby vyhraje.[9]:Když ti psaní neposlal
    a ani se ti neozval,
    osobně možná přijede
    řkouc, že bez tebe to nesvede. [10]:Tykadýlko tykadlo
    koho by to napadlo
    každému moc pěkně sluší,
    to přísahám na psí uši..

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mi to přistálo ve schránce, on asi napsal opravdu všem, to je velmi milé, že.
    Jenom si říkám, proč takhle nenapsal už před deseti lety, například. A taky proč něco neudělal, místo tlachů.
    Nojo, já vím, to jsou jenom klasické předvolební agitace...
    Ale k něčemu jsou užitečné, zdá se.
    Probouzejí nejen střevo samotné, ale i střevo básnické...

    OdpovědětVymazat
  10. i já dostala obálku lákavou,
    ale po přečtení jsem měla hlavu bolavou,
    ten náš Kája stále spí,
    ani neví co kdo smí.
    Můj hlas zajisté nemá,
    to radši čertovi ho dám.
       Alenko jsi šikulka,opět jsem se pobavila pac R.     

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:[13]: Prostě dělá co může,
    ale asi mu nic už nepomůže..   

    OdpovědětVymazat
  12. Kérku budu voliti
    ostaní mám u ...

    OdpovědětVymazat
  13. Psal snad všem. škoda, že ještě nemůžu volit.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkná báseň. Já stále čekám, až mi napíše... I komentáře jsou vážně zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: jak ti závidím, že máš jasno    Já stále doufám ještě v nějaké jiné kandidáty...[16]: A koho bys volil ty?[17]: Díky Já mám komentáře moc ráda a mnohdy jsou lepší než články...

    OdpovědětVymazat
  16. Kníže pán rád světla ramp,
    já bych radši ženu vamp.

    OdpovědětVymazat
  17. Výborná básnička, máš asi dobré nápady, protože napsat něco vtipného mě netrklo. Já si jenom stěžuju.:)

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Prezidentka upíří
    paniku snad nešíří
    vycucne nás něžně
    jinak než je běžné,
    inovaci zavede
    a o to tady přece jde..[20]:Tak si nestěžuj, stejně to ve finále vyjde nastejno   

    OdpovědětVymazat
  19. Já od pana knížete dostávám každý týden něco . Navíc ho mám celkem rád a ještě nás dva pojí jedna zajímavá společná soukromá zkušenost, i když se osobně neznáme. Kdyby byl o deset let mladší, neváhal bych. Takhle mám o čem přemýšlet.

    OdpovědětVymazat
  20. Knížepán přec nespí,
    on se jen tak tváří.
    Oči když zavře,
    lépe přece slyší,
    co se kolem šeptá.
    Všechny, kdo ho pomlouvají,
    svým sarkasmem deptá.
    Jen ho trochu poslouchejte,
    na jeho sladké sliby
    moc nedejte...

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Prozraď jaká, třeba si pan kníže u mě zvýší kredit...

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Když má chvilky spací
    v realitě se často ztrácí

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: To mu asi v tvých očích moc nepomůže. Jestli rodinné zápisky nelžou, křtil nás totiž stejný pan farář (můj praprastrýček), ovšem v rozmezí několika desítek let

    OdpovědětVymazat
  24. Už rozumím, říká se sice, že krev není voda, ale voda na křest použitá může mít taky sílu..   
    Já bych o něm přemýšlela, kdyby byl mladší o 20let, ale za daného stavu ne.
    Myslím si ale, že kolem volby si užijeme ještě spoustu "legrace"

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝